Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Πάρτι παρανομίας στο κέντρο της Λαμίας...(ηχητικό αρχείο)

Για πολλοστή φορά εμείς οι κάτοικοι του κέντρου μείναμε ξάγρυπνοι ως τα χαράματα για χάρη ενός μαγαζιού που έπαιζε μουσική σε απίστευτα ντεσιμπέλ και χτυπούσε τα λέιζερ στα παράθυρα μας μέχρι τις 3:00 τα ξημερώματα περίπου.
Το πάρτι που διοργάνωσε το People την 1η Αυγούστου 2012 υποτίθεται πως έγινε για φιλανθρωπικό σκοπό (διάθεση εσόδων στο κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου), αλλά μόνο φιλανθρωπικά δεν ήταν τα ντεσιμπέλ που δε μας άφηναν να κοιμηθούμε και κόντεψαν να “γκρεμίσουν” τα σπίτια μας…

Ακούστε τι άκουγε από το δωμάτιό του ο αναγνώστης στις 02.00 ώρα το βράδυ

Αξιοπερίεργη ήταν και η στάση της αστυνομίας (δεν είναι η πρώτη φορά άλλωστε που αδιαφορούν για τους κατοίκους του κέντρου και καθυστερούν σκόπιμα να επέμβουν σε πολλά καταστήματα π.χ. Flocafe, Crowne, Sketch κλπ), την οποία κάλεσα ουκ ολίγες φορές.

Συγκεκριμένα 10 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα έκανα την πρώτη κλήση στο 100, ενημέρωσα για την ηχορύπανση και ο υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου μου είπε ότι θα στείλουν περιπολικό να ελέγξει. Λίγο αργότερα ένα περιπολικό με αριθμό στην οροφή του 26 345 πέρασε από την πλατεία χωρίς καν να μπει στον κόπο να σταματήσει.

Ακόμη κι αν ήταν της τροχαίας που θεωρητικά δεν είχε αρμοδιότητα να επέμβει, έπρεπε να σταματήσει επιτόπου από την πολλή φασαρία και να καλέσει το τμήμα να έρθει.
00:40 έκανα τη δεύτερη κλήση στο 100 έντονα διαμαρτυρόμενος και ο ίδιος υπάλληλος είπε ότι ειδοποίησε το τμήμα κι ότι θα έστελναν περιπολικό να κάνει ηχομέτρηση.
01:10 έκανα την τρίτη κλήση στο 100 και κανείς δεν απαντούσε (από πότε το 100 δεν απαντά σε κλήσεις…? Ούτε καν σε αναμονή δε με έβαλαν). 01:15 έκανα την τέταρτη κλήση και πάλι δεν απαντάει κανείς στο τηλέφωνο (φανταστείτε να πέθαινε κανείς και να χρειαζόταν βοήθεια άμεσα…).
01:20 έκανα την πέμπτη και τελευταία κλήση στο 100 και επιτέλους απαντάει ο ίδιος πάλι υπάλληλος. Προς μεγάλη μου έκπληξη με ενημέρωσε πως ήρθε περιπολικό, έκανε ηχομέτρηση, υποβλήθηκαν οι σχετικές μηνύσεις (προφανώς το ηχόμετρο χτύπησε κόκκινο) και δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο.
Η μουσική εν τω μεταξύ έπαιζε στην ίδια αμείωτη ένταση και περιπολικό δεν είδα να έρχεται... Όταν ρώτησα τον αστυνομικό τι θα κάνει η αστυνομία για να μην πάρουμε το νόμο στα χέρια μας και για να μπορέσουμε επιτέλους να κοιμηθούμε η απάντηση του ήταν ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο και μου έκλεισε το τηλέφωνο κατάμουτρα ενοχλημένος προφανώς από τις απανωτές κλήσεις και το έντονα διαμαρτυρόμενο ύφος μου…

Για πολλοστή φορά λοιπόν προκύπτουν τα ίδια ερωτήματα:

  • Τι κάνει η αστυνομία για να προστατέψει τους κατοίκους του κέντρου από τους επικίνδυνους και διαρκώς παρανομούντες καταστηματάρχες; Υποβάλουν απλά μία μήνυση και αφήνουν τη μουσική να παίζει στη διαπασών; Αν στο διπλανό σπίτι έμενε ο ηλικιωμένος τους πατέρας που έχει πάθει έμφραγμα ή οι οικογένειές τους με τα παιδιά τους να πετάγονται στον ύπνο τους από τη φασαρία θα άφηναν το μαγαζί να λειτουργεί ανενόχλητο;
  • Γιατί καθυστερούν σκόπιμα και επανειλημμένα να επέμβουν όταν τους καλούμε για ηχορύπανση? Μέχρι και στο youtube υπάρχει βίντεο για το πώς έρχονται να κάνουν ηχομέτρηση με αναμμένους φάρους προειδοποιώντας τους καταστηματάρχες..
  • Το γεγονός ότι εκτός της ηχορύπανσης υπήρχαν τραπεζοκαθίσματα που έκλειναν εντελώς τον πεζόδρομο μπροστά στο People (και όχι μόνο) γιατί δεν ενόχλησε την αστυνομία;
  • Γιατί δεν εφαρμόζουν οι ίδιοι το νόμο και όταν τους λέμε ότι θα τον πάρουμε στα χέρια μας αδιαφορούν σα να μη συμβαίνει τίποτα; Μήπως πρέπει να κατεβούμε με ρόπαλα και σιδερογροθιές στην πλατεία για να συγκινηθεί κάποιος; Αν εγώ πήγαινα με το αυτοκίνητό μου κι έπαιζα μουσική στη διαπασών έξω από το σπίτι του αστυνομικού διευθυντή ή έξω από το σπίτι του δημάρχου, απλά θα μου έκαναν μήνυση και θα με άφηναν να παίζω μουσική ή μήπως θα με είχαν συλλάβει χωρίς δεύτερη κουβέντα;
  • Το συγκεκριμένο μαγαζί (όπως και πολλά ακόμη) έχει άδεια να παίζει μουσική σε ανοιχτό χώρο και μέχρι τις 3:00 τα ξημερώματα; Αφού υπάρχουν ήδη πολλές καταγγελίες για το συγκεκριμένο κατάστημα και έχει ανακληθεί η άδεια λειτουργίας του από τον ίδιο το δήμο πως αυτό συνεχίζει ακόμη να λειτουργεί υπό καθεστώς ασυδοσίας, παρανομίας και αστυνομικής κάλυψης σα να μη συμβαίνει τίποτα; Υπάρχουν νόμοι και αν ναι ποιος είναι υπεύθυνος να τους εφαρμόσει;
  • Υποτίθεται πως το συγκεκριμένο πάρτι έγινε για την ενίσχυση του κοινωνικού παντοπωλείου του δήμου σύμφωνα με καταχώρηση που έγινε στο Lamiareport. Ποια έσοδα θα διατεθούν γι’ αυτό το σκοπό; Από μαρτυρίες θαμώνων ούτε οι μισές αποδείξεις δεν κόπηκαν για τα ποτά που καταναλώθηκαν. Μήπως ο φιλανθρωπικός σκοπός είναι τελικά ένα πολύ καλό άλλοθι για να παρανομούν όλοι αυτοί οι επιτήδειοι; Ας μας ενημερώσουν πόσα ήταν τα έσοδα του πάρτι και πόσα θα διατεθούν στο κοινωνικό παντοπωλείο…
  • Αφού υπάρχουν πολλές καταγεγραμμένες καταγγελίες για το συγκεκριμένο κατάστημα και ανάκληση της άδειας λειτουργίας του, πως δέχεται ο Δήμος να πραγματοποιείται από αυτό το κατάστημα πάρτι για την ενίσχυση του κοινωνικού παντοπωλείου του; Μήπως μιλάμε για έμμεση δωροδοκία του Δήμου ώστε να κάνει τα στραβά μάτια; Σε ποια χώρα θα συνέβαινε κάτι αντίστοιχο και δε θα είχε επέμβει ο εισαγγελέας;

Επιτέλους κάτι πρέπει να γίνει και να εφαρμοστεί ο νόμος! Είμαστε ή δεν είμαστε όλοι οι πολίτες ίσοι απέναντι του; Μήπως να πάρουμε εμείς το νόμο στα χέρια μας και να κατεβούμε στους δρόμους;

Έχουμε σιχαθεί την αστυνομία, τη δημοτική αρχή και τον τρόπο λειτουργίας τους! Αν αυτή είναι η ποιότητα ζωής που επιθυμούν για τους κατοίκους της Λαμίας, ευχαριστούμε δε θα πάρουμε. Εσείς όμως μας παίρνετε τα φουσκωμένα δημοτικά τέλη και τους υπέρογκους φόρους.
Κι αντί να μας υπηρετείτε μας πεθαίνετε!

Αναγνώστης

35 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/8/12, 2:53 μ.μ.

    file phgene na meineis se kana erhmonhsi...ante mpas k kaluterepsei h polh mas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/8/12, 3:51 μ.μ.

      ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ,ΑΛΛΑ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΕΤΟΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ?
      ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ,ΤΟ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΕΝΤΡΟ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ,ΑΛΛΑ Κ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ.
      ΕΠΙΣΗΣ,ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΣΜΟ,ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ,ΑΛΛΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ Κ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
      Κ ΕΣΕΙΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΣΤΟ ΤΗΛ.ΚΕΝΤΡΟ,ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ Ή ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ?
      ΕΛΠΙΖΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/8/12, 12:05 π.μ.

      Σιγά το γεγονός ρε παιδιά! Δεν ήρθε ούτε η Θώδη ούτε και η Lady Gaga! Ένας μαυρούλης γκαγκά ήρθε που σας κουρκουτιάζει τα μυαλά με το ντάμπα ντούμπα! Και γιατί να δείξει περισσότερη κατανόηση αυτός/ή που έκανε την καταγγελία? Προφανώς του έχει τελειώσει από τα λεγόμενά του. Ζήτω τα κλαρίνα!!!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος3/8/12, 3:42 μ.μ.

    φιλε αναγνωστη αφου αγαπας τοσο πολυ τον νομο, γιατι δεν υποστιριζεις το αρθρο σου, υπογράφοντας το με το ονομα σου και οχι ως αναγνωστης;;;; κοτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/8/12, 11:42 μ.μ.

      Όταν όλες εσείς οι ανώνυμες κότες (το πιο πιθανό είναι να πρόκειται για μία το πολύ δύο κότες που έχουν ανεβάσει όλα αυτά τα σχόλια) υπογράψετε τις ηλιθιότητες σας με το αληθινό σας όνομα, τότε να απαιτήσετε κι από μένα τα στοιχεία μου. Όχι ότι θα τα πάρετε...

      Ο καταγγέλων...

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος3/8/12, 4:03 μ.μ.

    file an eisai toso swstos poliths kane epwnuma tin kataggelia sou kai min kryvesai pisw apo tin anonimia sou legontas ola auta ta psemata....esu pas tin poli tis lamias pisw kai den stirizeis tin epixeirimatikotita tis polis pou zeis....apla auto simainei ftwxo mualo kai mas paei 100 xronia pisw...anti na xairesai pou neoi an8rwpoi diaskedazoun stin plateia tis poleis mas les ola auta ta psemmata kai tis anakrivies....ntrepomai pragmatika gia an8ropous san kai esena kai tautoxrona lupamai gia tin poli pou zw.....eimai 45 xronwn zw sto kentro kai xeromai na vlepw neous an8rwpous na diaskedazoun kai na dinoun zwh stin poli mas...Alla me an8rwpous san esena xwrio eimastan xwrio eimaste kai xwrio 8a eimaste!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/8/12, 7:02 μ.μ.

      Βρε γκαβοχωριατη , ποτέ έμαθες να γράφεις ελληνικα με αγγλικους χαρακτήρες ; Τότε που έμαθες και το ότι να μην μπορει να κοιμηθεί κάποιος απο τη φασαρία λέγεται επιχειρηματικότητα τρομάρα σου ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/8/12, 12:18 π.μ.

      Όλα αυτά τα "ψέματα" είναι καταγεγραμμένα και αποδεδειγμένα. Εσύ γιατί δε βγαίνεις επώνυμα να αποδείξεις ότι λέω ψέματα; Να δούμε αν μένεις στο κέντρο όπως λες ή αν είσαι κάποιος άλλος που έχει συμφέροντα από την ανομία του κέντρου... Είτε είσαι είτε δεν είσαι κάτοικος κέντρου, δώσε μου τη διεύθυνσή σου, να μαζέψω διπλάσιους νέους και γέρους από αυτούς που πήγαν προχθές στο People και να ερχόμαστε κάθε βράδυ να διασκεδάζουμε έξω από την πόρτα σου και να μην κλείνεις μάτι. Για να σε δω πόσο θα χαίρεσαι μετά...

      Ο καταγγέλων...

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος3/8/12, 4:04 μ.μ.

    file pare parea ton NIKOLAO kai pigente sto agio oros parea na vreis thn iremia s!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/8/12, 11:37 μ.μ.

      Δεν πρόκειται να κάνω τη χάρη σε κανέναν από σας και δεν πρόκειται να πάω ούτε στο Αγιο Όρος ούτε σε ερημονήσια. Εσείς θα φύγετε από τη Λαμία είτε με το καλό είτε όχι. Πριν φύγετε όμως θα μάθετε να συμμορφώνεστε με τους νόμους και να σέβεστε τους γύρω σας. Αλλιώς να πάτε στη ζούγκλα που ανήκετε και να παίξετε με τις μαϊμούδες. Θα χάσετε όμως αργά ή γρήγορα γιατί ο δείκτης ευφυίας της μαϊμούς είναι πολύ υψηλότερος από το δικό σας.

      Ο καταγγέλων...

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος3/8/12, 4:05 μ.μ.

    etsi akrivos einai megale alla vlepeis i dimarxara mas ekei itane kai epine potaki anenoxlitos ti perimeneis meta???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/8/12, 12:23 π.μ.

      ΠΑΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ. Ο BLACK COFFEE ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΤΟΥΣ! ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Ε ΡΕ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ!
      ΧΙΟΥΜΟΡΑΚΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΗ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος3/8/12, 4:11 μ.μ.

    Εδω δεν κατεβηκατε στο δρομο οταν οι κυβερνησεις σας ψηφιζαν τα μνημονια, οταν ψηφιζαν τον ενα νομο μετα τον αλλο σχετικα με περικοπες και αυξηση των κρατησεων κ της φορολογιας, ΤΩΡΑ θα ξεσηκωθειτε παιρνοντας ανα χειρας ροπαλα κ σιδερογροθιες, γιατι ??? Για να εφαρμοσετε τη δηθεν δημοκρατια σας ? Σαφως κ δε δικαιολογειται ο υπαλληλος της αστυνομιας, αλλα πραγματικα μαλλον εχετε λυμενα ολα τα προβληματα ζωης σας για να ασχολέιστε με τα ντεσιμπελ σ'ενα παρτυ με νεολαια. Μπραβο γι'αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/8/12, 12:33 π.μ.

      Εκτός τόπου και χρόνου το σχόλιο σου. Μάλλον εσύ δεν έχεις κατεβεί ποτέ στο δρόμο και η όλη σου αντίσταση στο μνημόνιο και την αυξημένη φορολογία θα έγινε από κάποιο σταντ του People πίνοντας φραπέ σε κουβά με τις ώρες (και χωρίς να ζητήσεις απόδειξη). Προσπαθείς να το παίξεις αριστερός υποστηρίζοντας δήθεν τη νεολαία, αλλά μάλλον του κεφαλαίου σε κόβω. Η "δήθεν δημοκρατία μας" που λες δεν είναι ούτε δική μου ούτε κανενός. Είναι μία και μου δίνει το δικαίωμα να έχω την ησυχία μου στο σπίτι μου το βράδυ αλλά και το δικαίωμα να κλείσω φυλακή όποιον μου τη διαταράσσει.

      Ο καταγγέλων...

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος3/8/12, 4:17 μ.μ.

    ΑΝ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΊ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΣΤΟ ΛΑΜΙΑ ΡΕΠΟΡΤ ΤΩΡΑ!!!ΜΗΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΠΑΡΑΝΟΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/8/12, 12:40 π.μ.

      Το Lamiareport δηλαδή τι είναι; Ο θεματοφύλακας των αξιών, της αλήθειας και της δικαιοσύνης; Σε πληροφορώ ότι από την Τετάρτη το μεσημέρι το "ενημερωτικό και αξιόπιστο" Lamiareport αρνείται πεισματικά να ανεβάσει σχόλια μου για το πάρτι (προφητικά να μου επιτρέψεις τη λέξη). Τώρα θα μου πεις είχα κι εγώ την απαίτηση από το χορηγό επικοινωνίας του πάρτι να ανεβάσει σχόλιο για επικείμενη ηχορύπανση; Μάλλον έχεις δίκιο, παρανοϊκός θα είμαι...

      Ο καταγγέλων...

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος3/8/12, 6:57 μ.μ.

    Μεγαλε πρέπει να έχεις "ξεφύγει" . Πήγαινε να κοιμηθεις εσυ και τα παιδια σου και μετα τα λέμε. Πρέπει να ξέρεις ότι η ελευθερία σου σταματά εκει που ξεκινά η ελευθερία του αλλου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/8/12, 12:46 π.μ.

      Είδες τελικά που συμφωνούμε; "Η ελευθερία σου σταματά εκεί που ξεκινά η ελευθερία του άλλου..." Συ είπας! Κι όπως γράφει κι ο από κάτω Ανώνυμος "όλα τα ηλεκτρονικά ίχνη έχουν ταυτότητα και μπορεί, σε συγκεκριμένες απο τον νόμο περιπτώσεις, εύκολα να ταυτοποιηθούν". Για να μπορούμε να τα λέμε μετά όπως ζήτησες.

      Ο καταγγέλων...

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος3/8/12, 7:02 μ.μ.

    Ηρεμήστε,
    όπως πιθανώς γνωρίζετε η ''ανωνυμία'' είναι σχετική, αφού όλα τα ηλεκτρονικά ίχνη έχουν ταυτότητα και μπορεί, σε συγκεκριμένες απο τον νόμο περιπτώσεις, εύκολα να ταυτοποιηθούν.
    Οι καταγγελίες που αναφέρονται στην καταγγελία είναι πολύ σοβαρές και θεωρώ πως στο Αστυνομικό Τμήμα γνωρίζουν τον καταγγέλλοντα.

    Το θέμα είναι ο πολίτης που διαμαρτύρεται ή όσα καταγγέλλει και η αδιαφορία όλων των εμπλεκόμενων;

    Οι αρχές της πόλης στην συγκεκριμένη περίπτωση έκαναν σωστά την δουλειά τους ή όχι;

    Και μετά από τις καταγγελίες και του Μητροπολίτη θα επιληφθεί εισαγγελέας ώστε να κρίνει έαν οι καταγγέλλοντες έχουν δίκιο ή δυσφημούν την πόλη και τις αρχές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος3/8/12, 7:36 μ.μ.

    νομίζω ότι στις "πόλεις" σέβονται τα δικαιώματα των πολιτών, και η "πόλη" δεν κρίνεται από το αν γίνονται εκκωφαντικά πάρτι στο κέντρο. εξάλλου στις πραγματικές πόλεις οι καφετέριες δε λειτουργούν ως κλαμπ, υπάρχουν κανονικά κλαμπ.και επειδή μιλήσατε για τα όρια της ελευθερίας πείτε μου πότε η ελευθερία του κάθε επιχειρηματία πρέπει να γίνεται ασυδοσία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/8/12, 12:52 π.μ.

      Φίλε μου αν πας στο κέντρο της Γλυφάδας (και όχι μόνο), όπου καλή ώρα όπως κι εδώ το ένα μαγαζί είναι δίπλα στο άλλο, θα διαπιστώσεις ότι πραγματικά όλοι διασκεδάζουν χωρίς να ενοχλούν τους περιοίκους. Χωρίς να κλείνουν τα πεζοδρόμια και τους δρόμους με σταντ και καρέκλες. Χωρίς να βαράει η μουσική στη διαπασών. Αλλά τί ξέρουν οι χαζοί οι Αθηναίοι από διασκέδαση και επιχειρηματικότητα; Μόνο εμείς οι Λαμιώτες τα ξέρουμε όλα...

      Ο καταγγέλων...

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος3/8/12, 8:06 μ.μ.

    Πρώτον δεν είσαι κάτοικος της Πλ Ε εσύ μόνιμα όπως προκύπτει απο τα γραπτά σου το μόνο που κανείς είναι να παρακολουθείς το People αλλα βάλε όνομα για να δούμε ποιος είσαι κ γιατί απειλές κόταααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/8/12, 1:02 π.μ.

      Με κατάλαβες! Δεν είμαι μόνιμος κάτοικος του κέντρου. Ο Πάνος είμαι βρε που κάθομαι από το πρωί στην πλατεία και τα χώνω σε όλους! Και ναι, το People παρακολουθώ συνέχεια. Γιατί άλλωστε αράζω στο παγκάκι πάνω από τα σκαλάκια; Γατόνι είσαι! Άντε τώρα που αποκαλύφθηκα εγώ ο Τρελοπάνος και δεν είμαι κότα, για πές μας κι εσύ το ονοματάκι σου... Αργά, καθαρά και κακαριστά! Και να μου φυλάξεις και κανά 2 αβγά ημέρας!

      Πάνος...

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος3/8/12, 8:45 μ.μ.

    ΜΑΛΛΟΝ ΟΣΟΙ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΧΩΡΙΟ ΕΧΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ, ΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΗΡΘΕ ΕΝΑΣ DJ (ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ)ΝΟΜΙΣΑΤΕ ΟΤΙ ΑΠΕΚΤΗΣΕ Η ΠΟΛΗ ΑΣΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος3/8/12, 9:26 μ.μ.

    Δυστυχώς, όσο η πόλη καθοδηγείται από τα συμφέροντα κάποιων επιχειρηματιών που ελέγχουν, δεν πρόκειται να ελέγχονται.Ωστόσο, καλά κάνεις φίλε μου και αντιδράς, μη νομίζουν κιόλας ότι θα παραμυθιάζουν τον κόσμο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος3/8/12, 9:50 μ.μ.

    Αν γινεται καθημερινα υπαρχει προβλημα.
    Για 1 φορα ομως που ηρθε για πολλους, ο No1 Dj αυτη την στιγμη στο κοσμο στην House ειναι κατι διαφορετικο +εγινε για πρωτη φορα στο χωριο μας! Επιτελους κατι διαφορετικο απο ολα τα υπολοιπα.
    Περιμενουμε το επομενο. Οι υπολοιποι τραβατε σε κανα πανηγυρη που επισης δεν σας ενοχλει κανενας. Αφηστε επιτελους την νεολαια της λαμιας να βρισκει καμια διεξοδο στις εποχες που ζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/8/12, 1:25 π.μ.

      1ον. Πίστεψε με τίποτα το διαφορετικό δεν άκουσα είτε έπαιζε ο Black Coffe είτε ο οποιοσδήποτε DJ οποιασδήποτε καφετέριας του κέντρου. Ξεκαβαλήστε τα καλάμια σας γιατί είναι έτοιμα να σπάσουν! Και πίστεψε με έχω μείνει άπειρα βράδια άυπνος (3-4 κάθε εβδομάδα) από τον κάθε DJ ξεχωριστά, οπότε ειλικρινά σκοτίστηκα αν έπαιζε ο Black Coffe ή ο Καπουτσίνο με σαντιγύ. Οι υπόλοιποι ιθαγενείς DJs τουλάχιστον βάζουν και κανά ελληνικό-πανηγυρτζίδικο να ευχαριστιόμαστε.
      2ον. Στον επόμενο DJ που περιμένετε ενημερώστε με εγκαίρως να σας πληρώσω και εισιτήριο για τη διασκέδαση. Μη σας πω ότι θα πάρω σβάρνα όλες τις πολυκατοικίες του κέντρου να κόψω εισιτήριο απ' όλους τους αχάριστους πολίτες που τους δίνετε τζάμπα διασκέδαση κι αυτοί φωνάζουν κι από πάνω!
      3ον και σημαντικότερο. Αν εννοείτε ότι διέξοδος της νεολαίας είναι όλες αυτές οι καφετέριες όπου τα 12χρονα μπεκροπίνουν (χωρίς η αστυνομία να επεμβαίνει παρόλο που υπάρχουν καταγγελίες) και καπνίζουν κλπ κλπ (τα υπόλοιπα τα κόβει η λογοκρισία και η παρέμβαση του εισαγγελέα) ΟΧΙ δε θα πάρω. Κι όχι μόνο δε θα πάρω αλλά θα είμαι μπροστά όταν θα μπαίνουν οι χειροπέδες και θα βαράω παλαμάκια στους ρυθμούς του Black Coffee!

      Ο καταγγέλων...

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος3/8/12, 11:10 μ.μ.

    Το people "πάει μπάλα" και έχετε σκάσει από τη ζήλια σας! Μη δείτε κάποιον να κάνει κάτι κάλο και να τα ¨κονομάει" σκάτε από το κακό σας! Κομπλεξικοί! Είμαστε ζωντανοί ακόμα εμείς οι νέοι και γουστάρουμε να διασκεδάζουμε έντονα! Λυσάξτε όσο θέλετε εσείς οι ανταγωνιστές επιχειρηματιές, οι δήθεν χριστιανοί και οι μπαμπόγεροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/8/12, 11:58 π.μ.

      Καλά λέω πως το μυαλό σου είναι πολύ μικρό κι ανεπαρκές! Αν νομίζεις πως όλη η κουβέντα είναι επειδή ζηλεύουμε την επιχειρηματική σου διάνοια ή επειδή είμαστε δήθεν χριστιανοί ή μπαμπόγεροι τότε πραγματικά το IQ σου είναι χαμηλότερο και από του χάνου (ξέρεις, αυτό το χαζόψαρο που όλη την ώρα κάθεται με το στόμα ανοιχτό και τρώει ότι του σερβίρουν)! Στο ξαναλέω και βάλτο καλά στο μικροσκοπικό μυαλό σου! Το θέμα δεν είναι το μαγαζάκι σου μόνο, αλλά όλα αυτά τα μαγαζάκια του κέντρου που 3-4 φορές την εβδομάδα μας κάνουν τα νεύρα τσατάλια, επειδή κανένας από όλους τους ιδιοκτήτες τους δεν έχει μάθει από το σπίτι του να σέβεται τους άλλους, είτε πρόκειται για ηλικιωμένους, είτε για παιδιά, είτε για οποιονδήποτε πολίτη που μετά τις 11:00 το βράδυ θέλει τη στοιχειώδη ησυχία του. Κι αν θέλετε πείτε στο φίλο σας τον Κοτρωνιά να σας διαθέσει ένα χώρο έξω από τη Λαμία για να μεταφέρετε τα μαγαζάκια σας, να σας διαθέσει κι ένα λεωφορείο του δήμου για τη μεταφορά των 15χρονων που δεν μπορούν να οδηγήσουν (ειδικά στην επιστροφή...) και λυσσάξτε όσο θέλετε! Πιείτε, καπνίστε, χορέψτε και τραγουδήστε όσο και ότι θέλετε!!!
      Μέχρι τότε όμως θα βγάλετε το σκασμό, θα συμμορφωθείτε με τους νόμους και τις απειλές που εκτοξεύετε διακριτικά μέσα από κάποια σχόλια να τις απευθύνετε εκεί που σας παίρνει!

      Ο καταγγέλων...

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος5/8/12, 9:57 π.μ.

    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟΨΕΩΝ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙ Η ΝΕΟΛΑΙΑ Η ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΑΛΛΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΜΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ.ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΕΙΔΑ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 50 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 22.00 30ΧΛΜ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΟΙΜΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΘΟΡΥΒΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥΣ. ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΝΤΑΠΑ ΝΤΟΥΠΑ ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΕΣΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος7/8/12, 5:19 μ.μ.

    poso allou eiste oloi??? pragmatika...
    nontas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος10/8/12, 8:50 μ.μ.

    Αν το περιστατικό έγινε μία φορά θα μπορούσε ο καταγγέλων να κάνει υπομονή.

    Όπως και να χει όμως σύμφωνα με τον νόμο έχει το δικαίωμα να προβεί σε κλήση της στυνομίας και αυτή να προβεί στις απαραίτητες διαδικασίες.

    Αλήθεια δεν κατάλαβα τα σχόλια κάποιων που υποστηρίζουν τα μαγαζιά που παρανομούν, φοβούμενοι μη χαλάσει η πιάτσα. Υπάρχουν νόμοι και πρέπει και τα μπαράκια να υπακούουν σε αυτούς. Αν κάποια επιχείρηση θέλει να παίζει μέχρι τις 03.00 να ανοίξει club εκτός κατοικίσιμης περιοχής.

    Αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/8/12, 12:14 μ.μ.

      Όπως είδατε η καταγγελία ξεκινάει με τη φράση "για πολλοστή φορά", οπότε όπως καταλαβαίνετε, υπομονή τέλος! Το άσχημο και το περίεργο είναι ότι η αστυνομία για πολλοστή φορά κι αυτή δεν προβαίνει στις απαραίτητες διαδικασίες. Τυχαίο; Δε νομίζω... Μαζί με δήμαρχο, αντιδημάρχους και δημοτικούς συμβούλους και οι αστυνομικοί (χαμηλόβαθμοι και υψηλόβαθμοι) πολλές φορές πίνουν τα ποτάκια τους στα μαγαζιά που μόνιμα παρανομούν και δεν ελέγχονται. Για να μην πω για τα κεράσματα που έχω δει άπειρες φορές εγώ ο ίδιος, όχι από το People (μην παρεξηγηθεί κι ο ευέξαπτος ιδιοκτήτης του), αλλά από άλλες καφετέριες. Για να μην πω για φιλικά χτυπήματα στην πλάτη των αστυνομικών από τους σερβιτόρους και τους ιδιοκτήτες, τη στιγμή μάλιστα που το περιπολικό υποτίθεται πως έχει πάει για έλεγχο μετά από καταγγελία για ηχορύπανση...
      Ειλικρινά δε με νοιάζει καθόλου που θα πάνε να παίξουν τη μουσική τους δυνατά, δε με νοιάζει καθόλου αν θα μείνουν ανοιχτά αυτά τα μαγαζιά ή αν αύριο τους πάει μέσα ο εισαγγελέας, το μόνο που θέλω είναι το αυτονόητο! Την ησυχία μου τις ώρες που προβλέπει ο νόμος!

      Ο καταγγέλων...

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος11/8/12, 10:34 π.μ.

    Θα ηθελα και εγω απο την μερια μου..να εκφρασω κατα την δικη μου παντα αποψη,οσον αφορα τα καταστηματα και την ηχορυπανση!!Και η δικη μου αποψη ειναι οτι δεν με τρομαζει ο θορυβος των καταστηματων,αλλα ο εκκωφαντικος θορυβος του αεροπλανου οταν προσγειωνεται η Τροικα,ο θορυβος που εχει χτυπησει κ την πορτα της πολης μας απο τις συνεχομενες αυτοκτονιες,ο θορυβος απο τις ουρες των συσυτιων που μεγαλωνουν καθημερινα,των νεων παιδιων που δεν μπορουν να σπουδασουν πλεον γιατι οι γονεις τους δεν εχουν πλεον τα απαραιτητα να τους βοηθησουν,ο θορυβος απο ολους αυτους που μοχθησαν να φτιαξουν ενα σπιτι και τους το παιρνουν εν ριπη οφθαλμου,ο θορυβος που καθε μερα ακουγεται για τις απανωτες κλεψιες που εκανε ο καθενας οπου μπορουσε και δεν τιμωρειται κανεις,ο θορυβος απο την εγκληματικοτητα που ανεβαινει ραγδαια,ο θορυβος που αν σου τυχει κατι και χρειαστεις γιατρο ειναι δεδομενο πλεον οτι το πιο πιθανο ειναι να πεθανεις γιατι γιατρο δεν μπορεις να πληρωσεις και στο νοσοκομειο σιγα-σιγα δεν υπαρχουν ουτε τα απαραιτητα!!Για μενα αυτη ειναι η πραγματικη ηχορυπανση,τα μεγαλα προβληματα που φυσικα δεν ασχολειται κανεις παρα μονο ενος 24ωρου οταν συμβαινουν!!!Και για να ησυχασουμε,να ηρεμησουμε και να παψουμε να ασχολουμαστε με την διασκεδαση γενικοτερα να σας πω να μην αγχωνομαστε,η ηχορυπανση απο τις καφετεριες και τα μπαρακια θα σταματησουν να μας ενοχλουν,γιατι δεν θα υπαρχουν σε λιγο ουτε αυτα απο την κριση,αλλος ενας χωρος που απασχολουσε αρκετους υπαλληλους,οικογενειαρχες που εβγαζαν την τροφη των παιδιων τους,φοιτητες που εβγαζαν ενα χαρτζιλικι για να βοηθουν τους γονεις τους,οπως επισης πολλους προμηθευτες,συνεργεια καθαρισμων,ενα μεγαλο κομματι των εσοδων σε δημο,δημοσιες υπηρεσιες κ.α,γιατι οπως κ η οικοδομη ετσι και αυτος ο κλαδος χρειαζεται πολλους ανθρωπους να απασχολει!!Γι αυτο λοιπον,οσοι απο εμας αγχωνομαστε για την ηχορυπανση που διαταρασουν την ποιοτητα ζωης μας,να μην φοβοματε,οταν θα σταματησουν να υπαρχουν και αυτα τα καταστηματα η ποιοτητα θα ανεβει,μονο που τοτε ποιοτητα μπορει να υπαρχει δεν θα υπαρχει ομως ζωη απο ολους αυτους τους παραπανω θορυβους που ανεφερα....!!!Ενα μεγαλο ευχαριστω για τον χωρο που ειχα κ το χρονο οσων θα διαβασουν το κειμενο μου,που ξανατονιζω ειναι η δικη μου αποψη και μονο.!!!Ευχαριστω πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος11/8/12, 9:41 μ.μ.

    Με όλο το σεβασμό στην άποψή σας, επιτρέψτε μου να πω ότι καμία επιχείρηση δεν έχει δικαίωμα να παρανομεί ακόμη κι αν απασχολεί του κόσμου τους εργαζόμενους. Θυμίζω επίσης ότι πρόσφατα η αστυνομία βεβαίωσε παράνομη-ανασφάλιστη εργασία σε καφετέρια της πλατείας, οπότε ας μη δημιουργούμε εντυπώσεις με πρόσχημα την κρίση. Ουαί κι αλίμονο αν δίνουμε άλλοθι σε επιχειρηματίες που κλέβουν το κράτος και όλους εμάς τους πολίτες, που την πληρώνουμε κι εμείς την κρίση, είτε με ανασφάλιστη εργασία, είτε επειδή δεν κόβουν αποδείξεις, είτε για οποιοδήποτε άλλο λόγο. Έλεος πια!!! Δεν μπορεί μια οποιαδήποτε επιχείρηση να λειτουργεί σύμφωνα με το νόμο και να ταϊζει οικογένειες, να δίνει δουλειές, να πληρώνει το ΦΠΑ της κι όλοι να είναι εντάξει; Και η αλήθεια είναι ότι για ένα μεγάλο μέρος της κρίσης που ζούμε σήμερα, ευθύνεται η νοοτροπία με την οποία λειτουργούσαν κι ακόμη λειτουργούν πολλές τέτοιες επιχειρήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή