Καθώς η κρίση κλιμακώνεται, ενισχύεται η δυναμική ενός κινήματος «καταναλωτικού πατριωτισμού», με κίνητρο τη στήριξη της εγχώριας παραγωγής. Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ένας στους τρεις καταναλωτές άρχισε να αγοράζει ελληνικά προϊόντα -επειδή είναι ελληνικά και όχι εισαγόμενα- τον τελευταίο χρόνο.
Μάλιστα, η συντριπτική πλειοψηφία δηλώνει ότι θα συνεχίσει να το κάνει για να στηρίξει την εθνική οικονομία, παρά το ότι σε επίπεδο τιμών είναι ακριβότερα από τα εισαγόμενα. Οι εταιρείες, ελληνικές και ξένες, υπολογίζοντας την τάση των καταναλωτών, έχουν προσαρμόσει τη στρατηγική τους, τονίζοντας την «ελληνικότητα» είτε των ιδίων είτε των προϊόντων τους.
www.kathimerini.gr
Μάλιστα, η συντριπτική πλειοψηφία δηλώνει ότι θα συνεχίσει να το κάνει για να στηρίξει την εθνική οικονομία, παρά το ότι σε επίπεδο τιμών είναι ακριβότερα από τα εισαγόμενα. Οι εταιρείες, ελληνικές και ξένες, υπολογίζοντας την τάση των καταναλωτών, έχουν προσαρμόσει τη στρατηγική τους, τονίζοντας την «ελληνικότητα» είτε των ιδίων είτε των προϊόντων τους.
www.kathimerini.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου