Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Επιστημονικό συνέδριο για εκπαιδευτικούς στα Καμένα Βούρλα

Στις 24/25/26 Αυγούστου θα πραγματοποιηθεί τριήμερο επιστημονικό συνέδριο από νέους επιστήμονες, σε συνεργασία με το εργαστήριο Λογοθεραπείας του Π.Τ.Δ.Ε Αθηνών, στο ξενοδοχείο Sissy στα Καμένα Βούρλα.
Το Θέμα του συνεδρίου είναι Αναζητώντας τις δυναμικές του σύγχρονου σχολείου .
Το συνέδριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και φοιτητές ΑΕΙ και ΑΤΕΙ και σε όποιον ενδιαφέρεται να προσεγγίσει, να ενημερωθεί και να αποκτήσει εξειδικευμένες γνώσεις στα επιστημονικά αντικείμενα που αναφέρονται στη συνέχεια.
Θεματικές που θα πραγματευτούν:

μαθησιακές δυσκολίες, πολυαισθητηριακές αναπηρίες, χαρισματικότητα, κίνητρα, σχολική φοβία, Τ.Π.Ε. στην προσχολική εκπαίδευση, η δυναμική της βιντεοανάλυσης (εργαστήριο 24 ατόμων), συμβουλευτική, θεραπευτική σχέση εκπαιδευτικού και μαθητή, παιδικό ιχνογράφημα, υποστηρικτικές υπηρεσίες ένταξης παιδιών στη Γενική Εκπαίδευση, ολιγοθέσια σχολεία, αυτισμός, διαχείριση κρίσεων σε σχολικά περιβάλλοντα (εργαστήριο 24 ατόμων), εναλλακτικές διδακτικές στη μουσική αγωγή,, εκμάθηση του κώδικα Braille (2 εργαστήρια των 24 ατόμων).

Εισηγητές: Μέλη ΔΕΠ, Σχολικοί σύμβουλοι, Νέοι επιστήμονες από την Α/θμια Εκπαίδευση και την ΕΑΕ

Χώρος διεξαγωγής: Ξενοδοχείο SISSY, Καμένα Βούρλα Φθιώτιδας 22350- 22190
Ώρες διεξαγωγής των εργασιών του συνεδρίου:

Επιτρεπόμενη προσέλευση από Παρασκευή 11.00
Παρασκευή: 17.00 – 18.00 Εγγραφές
18.00 – 20.00 (Εισηγήσεις σε δύο τμήματα)
21.00 - … βραδινό γεύμα
Σάββατο: πρωινό 8.30 – 9.30
Χαιρετισμοί 9.30 - 10.00
10.00 – 13.30 & 18.00 – 20.00 (Εισηγήσεις σε δύο τμήματα)
21.00 - … (εορταστικό γεύμα με ελληνική μουσική το Σαββατόβραδο)
Κυριακή: πρωινό 8.30 – 9.30
10.00 – 14.00 (Εισηγήσεις σε δύο τμήματα)
14.00 - 20.30 (χαλάρωση, μεσημεριανός ύπνος, καφέ και απογευματινό μπανάκι)
20.30 (λήξη συνεδρίου)
Email για συμμετοχή: seminario_2012sissy@yahoo.gr
Τηλέφωνο για πληροφορίες: 6948 504332


Από το Τμήμα Επιστημονικής & Παιδαγωγικής
Καθοδήγησης Π.Ε. Στερεάς Ελλάδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου