Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Εφαρμογή για την e-εξυπηρέτηση του δημότη από την IST e-Gov Solutions

Μια σύγχρονη εφαρμογή, την CRMS (Citizen Request Management System), έχει σχεδιάσει η IST e-Gov Solutions, προκειμένου να καλύψει πλήρως τις ανάγκες για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών ενός δήμου, και μάλιστα μέσα από ένα σύγχρονο, οργανωμένο Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη.

Το Γραφείο συγκεντρώνει σε ένα σημείο όλες τις αιτήσεις-καταγγελίες των πολιτών/δημοτών που γίνονται μέσω Διαδικτύου, τηλεφώνου, ιδιοχείρως και μέσα από το ενσωματωμένο ηλεκτρονικό σύστημα ανάθεσης εργασιών (workflow) επιτυγχάνεται η μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης και εξυπηρέτησης. Κάθε τμήμα γνωρίζει τις εκκρεμότητες του και μπορεί να τις οργανώσει με τον καλύτερο τρόπο.

Χαρακτηριστικά:
Αιτήματα ανά υπηρεσία με εξειδικευμένα πεδία και πληροφορίες ανά αίτημα.
Εσωτερική προώθηση μεταξύ τμημάτων και χειριστών.
Γραφική απεικόνιση ανοικτών, κλειστών, σε εκκρεμότητα αιτημάτων
Εύκολος εντοπισμός ληξιπρόθεσμων αιτημάτων.
Στατιστικά - γραφική απεικόνιση.

Πλήρης οργάνωση του Γραφείου Εξυπηρέτησης Πολίτη
Οι χρήστες της εφαρμογής διεκπεραιώνουν τις πιο σύνθετες εργασίες με πολύ απλό και εύκολο τρόπο σε ένα πολύ φιλικό περιβάλλον. Η εφαρμογή με το ενσωματωμένο workflow οργανώνει τις ημερήσιες εργασίες κάθε υπηρεσίας. Παρέχει εκτυπώσεις με στατιστικά αιτημάτων ανά κατάσταση, ανά κατηγορία, ανά υποκατηγορία, ανά προτεραιότητα, ανά μήνα, ανά έτος.

Η εφαρμογή είναι ανεπτυγμένη χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής σε διαδικτυακό περιβάλλον και μπορεί να τρέχει είτε μέσω internet είτε σε εσωτερικό δίκτυο (intranet). Συνδέεται εύκολα σε οποιοδήποτε Portal δήμου

aftodioikisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου