Το όνειρό τους ήταν να εγκαταστήσουν ένα φωτοβολταϊκό στη στέγη του σχολείου τους για να ευαισθητοποιήσουν μικρούς και μεγάλους ώστε να σέβονται το περιβάλλον, να κάνουν οικονομία στην ενέργεια και να φροντίζουν για την αειφορία.
Μπορεί να μην τα κατάφεραν, καθώς το σχολείο τους έκλεισε λόγω των συνενώσεων σχολικών μονάδων, όμως οι 14 μαθητές του διθέσιου δημοτικού σχολείου Αμυγδαλεών Γρεβενών, ηλικίας από 6 ως 12 ετών, με την ιστοσελίδα που δημιούργησαν, κατέλαβαν την πρώτη θέση στην κατηγορία Περιβάλλον, στον διαγωνισμό που τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας, δια βίου μάθησης και Θρησκευμάτων, για τη Διάδοση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές βραβεύτηκαν από την Επιστημονική Ένωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την εργασία που υλοποίησαν το σχολικό έτος 2010-2011 με τίτλο: «Αειφόρο Σχολείο». Όπως εξηγεί στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο δάσκαλός τους, Αργύρης Καραλιόλιος, με την καθοδήγηση του ιδίου και του συναδέλφου του Ανδρέα Τζιώρα, τα παιδιά έφτιαξαν μια ιστοσελίδα μέσα από την οποία ενημερώνουν για το σύνολο των δραστηριοτήτων τους αναφορικά με το περιβάλλον.
Οι μαθητές έλυσαν σταυρόλεξα που αναφέρονται στην αειφόρο ενέργεια, συζήτησαν για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, εντυπωσιάστηκαν από το φωτοβολταϊκό πάρκο που επισκέφθηκαν στην περιοχή τους, έφτιαξαν το οικολογικό τους αποτύπωμα, μίλησαν για την κλιματική αλλαγή.
«Όλες αυτές οι δραστηριότητες καταγράφονται στον ιστοχώρο που δημιουργήθηκε» αναφέρει ο κ. Καραλιόλιος και μεταφέρει τον ενθουσιασμό των μικρών μαθητών για το θέμα αλλά και το ενδιαφέρον τους για τις νέες τεχνολογίες.
«Η τεχνολογία, οι νέοι τρόποι εξοικονόμησης ενέργειας και τα θέματα που αφορούν το περιβάλλον μαγνητίζουν τα παιδιά και εκείνα με μεγάλη χαρά συμμετέχουν σε δράσεις τέτοιου χαρακτήρα», σημειώνει χαρακτηριστικά και αναφέρει ότι τα παιδιά του δημοτικού σχολείου Αμυγδαλεών βραβεύτηκαν και στο παρελθόν για αντίστοιχες δραστηριότητες.
Συγχαρητήριο μήνυμα στους μαθητές απηύθυνε ο δήμαρχος Γρεβενών, Δημοσθένης Κουπτσίδης ενώ ο δάσκαλός τους, ερωτηθείς για τη βράβευση απαντά: «πιθανόν να μας βράβευσαν επειδή κάναμε τη μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας κλείνοντας το σχολείο».
Μπορεί να μην τα κατάφεραν, καθώς το σχολείο τους έκλεισε λόγω των συνενώσεων σχολικών μονάδων, όμως οι 14 μαθητές του διθέσιου δημοτικού σχολείου Αμυγδαλεών Γρεβενών, ηλικίας από 6 ως 12 ετών, με την ιστοσελίδα που δημιούργησαν, κατέλαβαν την πρώτη θέση στην κατηγορία Περιβάλλον, στον διαγωνισμό που τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας, δια βίου μάθησης και Θρησκευμάτων, για τη Διάδοση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές βραβεύτηκαν από την Επιστημονική Ένωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την εργασία που υλοποίησαν το σχολικό έτος 2010-2011 με τίτλο: «Αειφόρο Σχολείο». Όπως εξηγεί στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο δάσκαλός τους, Αργύρης Καραλιόλιος, με την καθοδήγηση του ιδίου και του συναδέλφου του Ανδρέα Τζιώρα, τα παιδιά έφτιαξαν μια ιστοσελίδα μέσα από την οποία ενημερώνουν για το σύνολο των δραστηριοτήτων τους αναφορικά με το περιβάλλον.
Οι μαθητές έλυσαν σταυρόλεξα που αναφέρονται στην αειφόρο ενέργεια, συζήτησαν για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, εντυπωσιάστηκαν από το φωτοβολταϊκό πάρκο που επισκέφθηκαν στην περιοχή τους, έφτιαξαν το οικολογικό τους αποτύπωμα, μίλησαν για την κλιματική αλλαγή.
«Όλες αυτές οι δραστηριότητες καταγράφονται στον ιστοχώρο που δημιουργήθηκε» αναφέρει ο κ. Καραλιόλιος και μεταφέρει τον ενθουσιασμό των μικρών μαθητών για το θέμα αλλά και το ενδιαφέρον τους για τις νέες τεχνολογίες.
«Η τεχνολογία, οι νέοι τρόποι εξοικονόμησης ενέργειας και τα θέματα που αφορούν το περιβάλλον μαγνητίζουν τα παιδιά και εκείνα με μεγάλη χαρά συμμετέχουν σε δράσεις τέτοιου χαρακτήρα», σημειώνει χαρακτηριστικά και αναφέρει ότι τα παιδιά του δημοτικού σχολείου Αμυγδαλεών βραβεύτηκαν και στο παρελθόν για αντίστοιχες δραστηριότητες.
Συγχαρητήριο μήνυμα στους μαθητές απηύθυνε ο δήμαρχος Γρεβενών, Δημοσθένης Κουπτσίδης ενώ ο δάσκαλός τους, ερωτηθείς για τη βράβευση απαντά: «πιθανόν να μας βράβευσαν επειδή κάναμε τη μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας κλείνοντας το σχολείο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου