ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ παρουσιάζουν και οι σχέσεις των ταξιτζήδων με τους υπουργούς Μεταφορών της κυβέρνησης Καραμανλή από το 2007 και μετά. Το λέω εξ αφορμής όσων καταλογίζει ο νυν υπουργός Γιάννης Ραγκούσης στη Ν.Δ. ότι υποκινεί εμμέσως τις κινητοποιήσεις. Λοιπόν, ως υπουργός Μεταφορών, ο Κωστής Χατζηδάκης δεν ενέδωσε στις πιέσεις για άνοιγμα των λεωφορειολωρίδων στα ταξί. Το έκανε όμως με τη γνωστή του άνεση ο Ευριπίδης Στυλιανίδης που μετακινήθηκε στον Χολαργό στον ανασχηματισμό του Ιανουαρίου 2009.
Ο «ΛΑΡΤΖ» Ευριπίδης έδωσε επίσης αύξηση 100% στο κόμιστρο που ζητούσαν οι ταξιτζήδες κλιμακούμενη σε τρία χρόνια.
Ο ίδιος έδωσε το πρώτο 30% το 2009 και η κυβέρνηση Παπανδρέου, τηρώντας τα υπεσχημένα, το δεύτερο 30%. Το τελευταίο μέρος της αύξησης δεν το ήθελαν πλέον οι ταξιτζήδες διότι ο κόσμος δεν μπαίνει στα ταξί. Αρα, δεν είχαν κανένα συμφέρον να γίνει η μετακίνηση ακριβότερη.
πηγή: Εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ 20-7-2011
Υ.Γ Ο Ευριπίδης Στυλιανίδης είναι Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Ν.Δ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου