Μειώσεις στις τιμές των διοδίων στις εθνικές οδούς προανήγγειλε χθες ο υπουργός Υποδομών κ. Δ. Ρέππας, μιλώντας προς τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που απαρτίζουν τον σχετικό Κοινοβουλευτικό Τομέα Εργασίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Ρέππας ανέφερε πως το υπουργείο Υποδομών φιλοδοξεί, ει δυνατόν, οι μειώσεις αυτές να περάσουν στο επιβατικό κοινό ακόμη και πριν από την έξοδο του Πάσχα την ερχόμενη εβδομάδα. Σύμφωνα με τα υφιστάμενα στοιχεία, η τιμή εκκίνησης του χιλιομέτρου κυμαίνεται σήμερα μεταξύ 4,5 και 6 λεπτών.
Σκοπός του υπουργείου είναι οι τιμές αυτές να μειωθούν τόσο, ώστε να φθάσουν σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και στα 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο.
Σχεδιάζονται επίσης και διευκολύνσεις για τουςτοπικούς χρήστες των εθνικών οδών. Ο κ. Ρέππας υπήρξε επίσης ιδιαίτερα ανήσυχος για τις συμβάσεις παραχώρησης. Φέρεται να είπε στους βουλευτές ότι οι τράπεζες έχουν μια αρνητική προδιάθεση στη συνέχιση χρηματοδότησης των έργων (οδοί), γι’ αυτό και σε συνεννόηση με το υπουργείο Οικονομικών συμφωνήθηκε η δημιουργία ενός λογαριασμού, ο οποίος θα προικοδοτηθεί με ένα ποσό ως εγγύηση για τις τράπεζες.
Κύριος σκοπός της κίνησης αυτής είναι να πεισθούν οι τράπεζες ότι τα έργα αυτά είναι βιώσιμα. Σημειώνεται ότι η άποψη του κ. Ρέππα είναι αντίθετη από εκείνη του υφυπουργού του κ. Ιω. Μαγκριώτη, ο οποίος προ εβδομάδων είχε δηλώσει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στη ροή δανείων από τις τράπεζες. Επίσης, χθες, ο κ. Ρέππας γνωστοποίησε ότι θα ιδρυθεί εταιρεία του ελληνικού Δημοσίου με προίκα τα μελλοντικά έσοδα από τα διόδια, ώστε να υπάρχει εν συνεχεία δυνατότητα δανειοδότησης από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_13/04/2011_438752
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Ρέππας ανέφερε πως το υπουργείο Υποδομών φιλοδοξεί, ει δυνατόν, οι μειώσεις αυτές να περάσουν στο επιβατικό κοινό ακόμη και πριν από την έξοδο του Πάσχα την ερχόμενη εβδομάδα. Σύμφωνα με τα υφιστάμενα στοιχεία, η τιμή εκκίνησης του χιλιομέτρου κυμαίνεται σήμερα μεταξύ 4,5 και 6 λεπτών.
Σκοπός του υπουργείου είναι οι τιμές αυτές να μειωθούν τόσο, ώστε να φθάσουν σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και στα 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο.
Σχεδιάζονται επίσης και διευκολύνσεις για τουςτοπικούς χρήστες των εθνικών οδών. Ο κ. Ρέππας υπήρξε επίσης ιδιαίτερα ανήσυχος για τις συμβάσεις παραχώρησης. Φέρεται να είπε στους βουλευτές ότι οι τράπεζες έχουν μια αρνητική προδιάθεση στη συνέχιση χρηματοδότησης των έργων (οδοί), γι’ αυτό και σε συνεννόηση με το υπουργείο Οικονομικών συμφωνήθηκε η δημιουργία ενός λογαριασμού, ο οποίος θα προικοδοτηθεί με ένα ποσό ως εγγύηση για τις τράπεζες.
Κύριος σκοπός της κίνησης αυτής είναι να πεισθούν οι τράπεζες ότι τα έργα αυτά είναι βιώσιμα. Σημειώνεται ότι η άποψη του κ. Ρέππα είναι αντίθετη από εκείνη του υφυπουργού του κ. Ιω. Μαγκριώτη, ο οποίος προ εβδομάδων είχε δηλώσει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στη ροή δανείων από τις τράπεζες. Επίσης, χθες, ο κ. Ρέππας γνωστοποίησε ότι θα ιδρυθεί εταιρεία του ελληνικού Δημοσίου με προίκα τα μελλοντικά έσοδα από τα διόδια, ώστε να υπάρχει εν συνεχεία δυνατότητα δανειοδότησης από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_13/04/2011_438752
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου