28-3-2011 παίρνω τηλέφωνο (2231023309) την υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Λαμίας για να μαζέψει κλαδιά δέντρου που έχουν κλείσει τελείως το πεζοδρόμιο στη Κύπρου στο ύψος των αριθμών 83 και 85 ( βλέπε φωτογραφία). Ο αρμόδιος υπάλληλος μου λέει:"θα στείλω να τα μαζέψουν".Δεν τα μάζεψαν.
4-4-2011 (μετά μια βδομάδα ) ξαναπαίρνω τηλέφωνο : Ο αρμόδιος υπάλληλος μου λέει:"θα στείλω να τα μαζέψουν". Δεν τα μάζεψαν.
6-4-2011 γείτονας επαγγελματίας παίρνει τηλέφωνο μπροστά μου και εισπράττει την ίδια απάντηση: "θα στείλω να τα μαζέψουν"
Σήμερα 7-4-2011, 10 και πλέον μέρες δεν έχουν έρθει ακόμα.
Στη Κύπρου 85 είναι η διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας .
Τέτοια γεγονότα συνθέτουν το παζλ που δείχνει πως έφτασε η Ελλάδα στο πάτο.
Τελικά "αυτή είναι η Ελλάδα"! Πολλοί αγώνες για τα δικαιώματα αλλά κανένας για τις υποχρεώσεις.
Και η άλλη πλευρά του νομίσματος: Οι Ιάπωνες επιδιόρθωσαν μέσα σε 6 μέρες δρόμο ταχείας κυκλοφορίας που καταστράφηκε από το σεισμό! Η http://goo.gl/gMj45
Υ.Γ για την αντιμετώπιση τέτοιων προβλημάτων ως Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών είχαμε στο Προεκλογικό Πρόγραμμα τη πρόταση: Κάθε πολίτης να μπορεί να υποβάλλει το αίτημα του στις υπηρεσίες του Δήμου είτε από σταθερό τηλέφωνο, είτε από κινητό, είτε μέσω internet. Να παίρνει ένα αριθμό αιτήματος και να μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη του αιτήματος. Οι απαντήσεις - ενέργειες των αντιστοίχων υπηρεσιών και ο χρόνος που μεσολάβησε θα είναι σε κοινή θέα στο internet. Έτσι θα μπορούν οι πολίτες να ελέγχουν και την αποτελεσματικότητα και την προθυμία των διαφόρων υπηρεσιών. Μια αποτελεσματική πρακτική που ακολουθούν πολλές εταιρείες στην Ελλάδα και το Εξωτερικό.
Μια δωρεάν εφαρμογή με ελεύθερο και ανοικτό λογισμικό είναι η osTicket.
Μπορείτε να τη δοκιμάσετε εδώ : http://lab.site40.net/osticket
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου