«Μάνατζερς» και αξιολογητές προβλέπει το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας ότι θα είναι οι διευθυντές του νέου σχολείου. Το εν λόγω σχέδιο νόμου, το οποίο δόθηκε για δημόσια διαβούλευση, αφορά στο νέο σύστημα διοίκησης της εκπαίδευσης.
Παράλληλα, το νομοσχέδιο προβλέπει την αναβάθμιση των διευθυντών σχολείων, για τους οποίους θα απαιτούνται αυξημένα προσόντα, ενώ μειώνονται και οι διοικητικές υπηρεσίες της εκπαίδευσης. «Η προτεινόμενη δομή του συστήματος διοίκησης τοποθετεί στο κέντρο τη σχολική μονάδα, ως το βασικό κύτταρο του εκπαιδευτικού μας συστήματος», αναφέρεται στο κείμενο διαβούλευσης.
Στο σχέδιο νόμου μεταξύ άλλων προβλέπεται «ενισχυμένη Σχολική Μονάδα με αναβαθμισμένες τις αρμοδιότητες και τον ρόλο του διευθυντή και ανοικτή συνεργασία με την τοπική κοινωνία». Παράλληλα, το υπουργείο προτείνει τη δημιουργία μίας «καρτέλας», στην οποία κάθε σχολείο θα καταγράφει το ανρθρώπινο δυναμικό του, μαθητές και καθηγητές, αλλά και τις υποδομές του.
Επιπλέον, στο σχέδιο νόμου προβλέπονται ο σχεδιασμός κάθε σχολείου κατά δήμο «ώστε να επιτυγχάνεται το ικανοποιητικό μέγεθος σχολείου, σύμφωνα με τις εκπαιδευτικές ανάγκες», αλλά και η δημιουργία Ενότητας Σχολείων για κοινή διοικητική υποστήριξη, σε περιπτώσεις μικρών σχολικών μονάδων, και κοινή εφαρμογή ειδικών προγραμμάτων.
Τέλος, το υπουργείο προτείνει τον περιορισμό των επιπέδων της διοίκησης και τη μεταφορά αρμοδιοτήτων στη Σχολική Μονάδα ή στην Ομάδα Σχολείων, αλλά και τη δημιουργία νέων ενιαίων διευθύνσεων, σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας, «που θα κατευθύνουν, θα παρακολουθούν, θα συντονίζουν και θα εποπτεύουν την πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση».
tvxsteam
Παράλληλα, το νομοσχέδιο προβλέπει την αναβάθμιση των διευθυντών σχολείων, για τους οποίους θα απαιτούνται αυξημένα προσόντα, ενώ μειώνονται και οι διοικητικές υπηρεσίες της εκπαίδευσης. «Η προτεινόμενη δομή του συστήματος διοίκησης τοποθετεί στο κέντρο τη σχολική μονάδα, ως το βασικό κύτταρο του εκπαιδευτικού μας συστήματος», αναφέρεται στο κείμενο διαβούλευσης.
Στο σχέδιο νόμου μεταξύ άλλων προβλέπεται «ενισχυμένη Σχολική Μονάδα με αναβαθμισμένες τις αρμοδιότητες και τον ρόλο του διευθυντή και ανοικτή συνεργασία με την τοπική κοινωνία». Παράλληλα, το υπουργείο προτείνει τη δημιουργία μίας «καρτέλας», στην οποία κάθε σχολείο θα καταγράφει το ανρθρώπινο δυναμικό του, μαθητές και καθηγητές, αλλά και τις υποδομές του.
Επιπλέον, στο σχέδιο νόμου προβλέπονται ο σχεδιασμός κάθε σχολείου κατά δήμο «ώστε να επιτυγχάνεται το ικανοποιητικό μέγεθος σχολείου, σύμφωνα με τις εκπαιδευτικές ανάγκες», αλλά και η δημιουργία Ενότητας Σχολείων για κοινή διοικητική υποστήριξη, σε περιπτώσεις μικρών σχολικών μονάδων, και κοινή εφαρμογή ειδικών προγραμμάτων.
Τέλος, το υπουργείο προτείνει τον περιορισμό των επιπέδων της διοίκησης και τη μεταφορά αρμοδιοτήτων στη Σχολική Μονάδα ή στην Ομάδα Σχολείων, αλλά και τη δημιουργία νέων ενιαίων διευθύνσεων, σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας, «που θα κατευθύνουν, θα παρακολουθούν, θα συντονίζουν και θα εποπτεύουν την πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση».
tvxsteam
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου