Τη γραφή ανάγνωσης για ανθρώπους με προβλήματα όρασης Braille εφαρμόζει η εταιρεία Henkel στις νέες συσκευασίες προϊόντων. Tη γραφή ανάγνωσης για ανθρώπους με προβλήματα όρασης Braille εφαρμόζει η εταιρεία Henkel στις νέες συσκευασίες κουτιών σκόνης και συμπυκνωμένου υγρού Dixan με σκοπό να βελτιώσει την καθημερινή ζωή και να συνεισφέρει στο κοινωνικό σύνολο.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση πρόκειται για το πρώτο αγαθό ευρείας κατανάλωσης (μη τρόφιμο) και το πρώτο απορρυπαντικό στην Ελλάδα που εφαρμόζει τη γραφή Braille. Για την πραγματοποίηση της παραπάνω πρωτοβουλίας η Henkel Hellas συνεργάστηκε με το Σωματείο Ιδιωτικού Δικαίου Μη Κερδοσκοπικού χαρακτήρα «Φάρος Τυφλών της Ελλάδος» προκειμένου να υλοποιήσει το έργο της ένταξης της γραφής Braille στις ετικέτες και τις συσκευασίες σκόνης της κύριας μάρκας της σε απορρυπαντικά πλυντηρίου, Dixan.
«Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι να προσφέρουμε λύσεις στις ανάγκες των συνανθρώπων μας με προβλήματα όρασης ως προς τις καθημερινές δραστηριότητές τους για την κάλυψη των αναγκών τους και κυρίως την ασφαλή και σωστή οικιακή χρήση τέτοιων προϊόντων, ενώ παράλληλα, το μελλοντικό όραμα του Dixan ως πρωτοπόρος της ενέργειας αυτής, είναι να δώσει το έναυσμα να καθιερωθεί η γραφή Braille και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων ευρείας χρήσης» δήλωσε η κα Μαίρη Βαλσαμά / Marketing Director Henkel Hellas Laundry Division & Home Care Division.
Τα ανεπίσημα στοιχεία για την Ελλάδα υπολογίζουν τα άτομα με την αναπηρία της όρασης στην Ελλάδα στα 22.000 άτομα ενώ το αντίστοιχο νούμερο για το σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανέρχεται σε 30.000.000.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία ξεκίνησε το 2009 στο Μιλάνο, με τη συνεργασία της Henkel Italiana με την Ιταλική Ένωση Τυφλών και Ανθρώπων με Μειωμένη όραση του Μιλάνου, στα πλαίσια των επετειακών εορτασμών των 200 χρόνων από τη δημιουργία της γραφής από τον Louis Braille και φιλοδοξεί να εξαπλωθεί σε όλες της χώρες της Ευρώπης σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση πρόκειται για το πρώτο αγαθό ευρείας κατανάλωσης (μη τρόφιμο) και το πρώτο απορρυπαντικό στην Ελλάδα που εφαρμόζει τη γραφή Braille. Για την πραγματοποίηση της παραπάνω πρωτοβουλίας η Henkel Hellas συνεργάστηκε με το Σωματείο Ιδιωτικού Δικαίου Μη Κερδοσκοπικού χαρακτήρα «Φάρος Τυφλών της Ελλάδος» προκειμένου να υλοποιήσει το έργο της ένταξης της γραφής Braille στις ετικέτες και τις συσκευασίες σκόνης της κύριας μάρκας της σε απορρυπαντικά πλυντηρίου, Dixan.
«Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι να προσφέρουμε λύσεις στις ανάγκες των συνανθρώπων μας με προβλήματα όρασης ως προς τις καθημερινές δραστηριότητές τους για την κάλυψη των αναγκών τους και κυρίως την ασφαλή και σωστή οικιακή χρήση τέτοιων προϊόντων, ενώ παράλληλα, το μελλοντικό όραμα του Dixan ως πρωτοπόρος της ενέργειας αυτής, είναι να δώσει το έναυσμα να καθιερωθεί η γραφή Braille και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων ευρείας χρήσης» δήλωσε η κα Μαίρη Βαλσαμά / Marketing Director Henkel Hellas Laundry Division & Home Care Division.
Τα ανεπίσημα στοιχεία για την Ελλάδα υπολογίζουν τα άτομα με την αναπηρία της όρασης στην Ελλάδα στα 22.000 άτομα ενώ το αντίστοιχο νούμερο για το σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανέρχεται σε 30.000.000.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία ξεκίνησε το 2009 στο Μιλάνο, με τη συνεργασία της Henkel Italiana με την Ιταλική Ένωση Τυφλών και Ανθρώπων με Μειωμένη όραση του Μιλάνου, στα πλαίσια των επετειακών εορτασμών των 200 χρόνων από τη δημιουργία της γραφής από τον Louis Braille και φιλοδοξεί να εξαπλωθεί σε όλες της χώρες της Ευρώπης σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου