Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Τι απαντά ο Διοικητής του Νοσοκομείου για τις καταγγελίες

To LamiaReport δημοσίευσε καταγγελίες αναγνωστών για το Νοσοκομείο.
Οι καταγγελίες αφορούσαν, με δυο λόγια: Φακελάκια, ταλαιπωρία ασθενών από έλλειψη συριγγών, έλλειψη ψυκτών νερού, έλλειψη ιματισμού.
Η απάντηση του Διοικητή του Νοσοκομείου ήταν άμεση σε όλα τα θέματα. Δεν ξέρουμε αν καλύπτει τους καταγγέλοντες, αυτό θα το κρίνουν οι ίδιοι και οι αναγνώστες.
Ωστόσο, το ότι σέβεται τους αναγνώστες και τους πολίτες δείχνει τη νέα νοοτροπία στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης, που δεν κρύβονται οι ίδιοι ούτε κρύβουν και τα προβλήματα.
Μακάρι το δικό του παράδειγμα να ακολουθήσουν και άλλα δημόσια πρόσωπα. Η στάση του αυτή τον τιμά και του λέμε ότι θα είμαστε δίπλα του σε ό,τι θετικό προσπαθήσει να κάνει για το Νοσοκομείο, αλλά τονίζουμε ότι θα είμαστε και απέναντι όταν χρειάζεται, για να δημοσιεύουμε τις καταγγελίες και τα κακώς κείμενα, που δυστυχώς στο χώρο αυτό είναι πάρα πολλά.

Διαβάστε την απάντηση, παρακάτω:

Κύριε Διευθυντά,

Σχετικά με τις καταγγελίες αναγνωστών σας που δημοσιεύσατε σήμερα στο LamiaReport θα ήθελα να απαντήσω τα εξής:

1. Για το θέμα της «ταρίφας των 300 €» που αναφέρεται θα πρέπει να γνωρίζει ο κάθε πολίτης ότι το γραφείο μας είναι ανοικτό και δέχεται καταγγελίες προς διερεύνηση, πλην όμως αυτές θα πρέπει να γίνονται επώνυμα, για να μπορεί να υπάρχει και ποινική συνέχεια στη διαδικασία. Σας βεβαιώνουμε ότι πρόθεση της Διοίκησης του
ΓΝ Λαμίας είναι να σταθεί αυστηρή και αμείλικτη σε τέτοια φαινόμενα διαφθοράς από όπου κι αν προέρχονται.
Οι πολίτες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι βοηθούν τη Διοίκηση στην άσκηση του έργου της αν προσέλθουν και καταγγείλουν τα όσα αφορούν παράνομο χρηματισμό υπαλλήλων του Νοσοκομείου.

2. Οι ψύκτες νερού έχουν αφαιρεθεί για να πραγματοποιηθεί μικροβιακός έλεγχος.
Ο κίνδυνος νοσοκομειακών λοιμώξεων δυστυχώς είναι ιδιαίτερα αυξημένος στα ελληνικά νοσοκομεία στα οποία εμφανίζονται μικρόβια ιδιαίτερα ανθεκτικά, σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Τα μικρόβια αυτά μεταφέρονται συχνά μέσω των καναλιών ψύξης και κλιματισμού και ενδεχομένως να αποικούν στους ψύκτες
νερού, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Για το λόγο αυτό, και κυρίως για την προστασία ασθενών, συνοδών και εργαζομένων έχουν αφαιρεθεί προσωρινά, και θα επανεγκατασταθούν σύντομα. Η αφαίρεση τους πάντως σε καμία περίπτωση δεν έχει γίνει για να αναγκάζονται οι πολίτες να αγοράζουν εμφιαλωμένο νερό!

3. Το πρόβλημα που αναφέρετε με τον ιματισμό είναι υπαρκτό και τυγχάνει διερεύνησης. Η Διοίκηση έχει κάποιες υποψίες για το τι πραγματικά συμβαίνει αλλά δεν είναι σε θέση να σας απαντήσει σχετικά έως ότου ολοκληρωθεί η έρευνα.

4. Σχετικά με το χαρτί υγείας πράγματι αναφέρονται ελλείψεις καθώς ο προμηθευτής μας, για λόγους που έχουν να κάνουν με δικές του αδυναμίες σε σχέση με τους δικούς του προμηθευτές, αδυνατεί να καλύψει εγκαίρως τις παραγγελίες μας. Σε αυτές τις περιπτώσεις αναζητάμε λύσεις στην ελεύθερη αγορά για να καλύψουμε
την έλλειψη, προσπαθώντας πάντα να επιτύχουμε καλές τιμές ώστε να μην ζημιωθεί και το Νοσοκομείο.
Αυτές οι διαδικασίες ίσως παίρνουν περισσότερο χρόνο απ’ όσο πρέπει και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα κάνουμε τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να επισπευσθούν.

5. Σχετικά με τις σύριγγες έγχυσης του σκιαγραφικού φαρμάκου για τον αξονικό, και εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το πρόβλημα ξεκίνησε από τον προμηθευτή μας.
Αναμέναμε παράδοση το Σάββατο μεσημέρι, μέσω εταιρείας ταχυμεταφοράς, η οποία δεν πραγματοποιήθηκε. Ενημερώθηκα προσωπικά για το θέμα και κινητοποίησα τον υπεύθυνο υπάλληλο του Γραφείου Υλικού, ο οποίος αναγκάσθηκε να έλθει από την Καρδίτσα όπου βρισκόταν για Σαββατοκύριακο, να επικοινωνήσει με τις
εταιρείες ταχυμεταφοράς της πόλης μας, τόσο το Σάββατο το βράδυ όσο και την Κυριακή σε αναζήτηση του πακέτου με τις σύριγγες, το οποίο τελικά δε βρέθηκε.
Όπως αποκαλύφθηκε τη Δευτέρα 19/7 πλέον, το πακέτο δεν είχε σταλεί από τον προμηθευτή μας σε εταιρεία ταχυμεταφοράς αλλά σε απλή μεταφορική, η οποία δεν πραγματοποίησε δρομολόγια το Σαββατοκύριακο. Με δικές μας ενέργειες ξεκίνησε η αποστολή, η οποία έφθασε στη Λαμία το μεσημέρι της Δευτέρας. Δυστυχώς, ως
εκείνη την ώρα δυο πολίτες ασθενείς μας είχαν ήδη αποταθεί στον ιδιωτικό τομέα. Για τους υπόλοιπους μερίμνησα προσωπικά ώστε να εξεταστούν από το τμήμα του Αξονικού Τομογράφου έστω και εκτός ωραρίου λειτουργίας του και εντός της ημέρας.

Κύριε Διευθυντά,
Εκτιμούμε τη σοβαρότητα και την ευαισθησία με την οποία προσεγγίζετε τα θέματα υγείας και λειτουργίας του Νοσοκομείου μας και θέλω να γνωρίζετε ότι η ίδια ευαισθησία διακατέχει και την παρούσα Διοίκηση του. Εκτιμούμε το ρόλο σας, ως ΜΜΕ, όπως και τον ρόλο των πολιτών ως αρωγών στην προσπάθεια μας και
αναμένουμε από εσάς όσο και από τους πολίτες την πληροφόρηση που χρειαζόμαστε για να γίνουμε καλύτεροι στο έργο μας.

Με εκτίμηση,
Βασίλης Αγγουράς
Διοικητής ΓΝ Λαμίας
21/7/2010




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου