Η Ελένη Πυλαρινού, είναι γονέας και εκπαιδευτικός σε γυμνάσιο της Ζακύνθου. Σε επιστολή που έστειλε στο enikos.gr, παρατηρεί, σχετικά με ό,τι έγινε στο μάθημα της Φυσικής, ότι αυτής της δυσκολίας τα θέματα δεν λύνονται από τον μαθητή του Ελληνικού δημόσιου σχολείου, εάν δεν έχει κάνει ιδιαίτερα μαθήματα, και ότι για ακόμη μία φορά, το κράτος με τον τρόπο που αντέδρασε, επιβραβεύει τον μέτριο και όχι τον άριστο μαθητή.
Η επιστολή της:
«Θα αφήσουμε η ανευθυνότητα, η αδικία και η μετριότητα να είναι… το μέλλον των παιδιών μας;
Το θέμα που προέκυψε με το Γ4 θέμα της φυσικής στις φετινές πανελλήνιες εξετάσεις, έχει αναστατώσει πρώτα απ΄ όλα πολλές οικογένειες μαθητών που συμμετέχουν στις εξετάσεις και φυσικά την εκπαιδευτική κοινότητα. Η απόφαση της κεντρικής εξεταστικής επιτροπής, αφού το Υπουργείο Παιδείας ως Πόντιος Πιλάτος ένιψε τας χείρας του, είναι:
«Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων απέστειλε Οδηγία στα Βαθμολογικά Κέντρα για τη βαθμολόγηση στο μάθημα της Φυσικής.
Στο Γ4 ερώτημα παρατηρήθηκε ότι είναι ελλιπής η διατύπωσή του. Συγκεκριμένα, δεν προσδιορίζεται ότι η ζητούμενη γωνία αναφέρεται στο πρώτο μέγιστο της κινητικής ενέργειας.
Κατόπιν τούτου, το ερώτημα Γ4 ακυρώνεται και οι αντίστοιχες μονάδες ανακατανέμονται στα υπόλοιπα ερωτήματα Γ1, Γ2 και Γ3 του θέματος.
Σημειώνεται ότι, όσον αφορά τη γραπτή εξέταση του μαθήματος της Φυσικής, η βαθμολόγηση δεν έχει ακόμη αρχίσει ενώ για τους έχοντες ήδη εξεταστεί προφορικά (υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες) στο μάθημα, ισχύει η ίδια ρύθμιση»
Η ΄Ενωση Φυσικών Ελλάδος που δημοσιοποίησε το πρόβλημα αυτό, θεωρώ ότι κάθε άλλο παρά καλό έκανε. Πρώτα απ΄ όλα θα έπρεπε να απευθυνθούν στα μέλη τους που συμμετείχαν στην επιτροπή και θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι τα θέματα των πανελληνίων δεν είναι θέματα επιπέδου διαγωνισμού ταλέντων. Ο νους του καθ΄ ενός από εμάς, είτε εκπαιδευτικού είτε γονέα, εγώ τοποθετούμαι και με τις δύο αυτές ιδιότητες, δικαίως πηγαίνει και στη σκέψη ότι όλα αυτά δεν είναι τυχαία και γίνονται για να καταστραφεί-αφανιστεί το δημόσιο σχολείο. Θέματα αυτού του επιπέδου δεν απαντώνται από μαθητή δημοσίου σχολείου χωρίς «ιδιαίτερο»… Αυτός είναι ο σκοπός λοιπόν;
Απόδοση ευθυνών άραγε θα υπάρξει ποτέ; Μήπως είναι η ώρα;
Τέλος για μια ακόμη φορά επιβραβεύεται ο μέτριος και όχι ο άριστος. Αφού ακυρώνεται το θέμα αυτό, μαζί με αυτό η κεντρική εξεταστική επιτροπή ακυρώνει τις προσπάθειες και τα όνειρα πολλών παιδιών που το «πάλεψαν». Δίκαιο είναι να βαθμολογηθούν κανονικά όλα τα θέματα και να μην ακυρωθεί το Γ4 θέμα, το οποίο απάντησαν κάποιοι μαθητές. Ποτέ δεν έχει ακυρωθεί θέμα στις πανελλήνιες εξετάσεις όλα αυτά τα χρόνια Με την ενέργειά τους, τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων προβαίνουν σε ηθελημένη αλλοίωση της βαθμολογίας των εξεταζομένων, προκειμένου να καλύψουν την ανικανότητα των ιδίων ή συναδέλφων τους στην κατάρτιση των θεμάτων.
Είναι επιβεβλημένη η δίκαιη λύση.
Επιβάλλεται να δείξουμε στα παιδιά μας ότι αυτός που θέτει υψηλούς στόχους επιβραβεύεται.
Επιβάλλεται να δείξουμε στα παιδιά μας ότι ζουν σε μια κοινωνία που όλοι έχουν ίσες ευκαιρίες.
Περιθώρια αναβολής δεν έχουμε, γιατί πλέον δεν θα υπάρχει ελπίδα ούτε για μας ούτε για τα παιδιά μας.
Ελένη Διον. Πυλαρινού
Μαθηματικός
1ο Γυμνάσιο Ζακύνθου»
http://www.enikos.gr/
Η επιστολή της:
«Θα αφήσουμε η ανευθυνότητα, η αδικία και η μετριότητα να είναι… το μέλλον των παιδιών μας;
Το θέμα που προέκυψε με το Γ4 θέμα της φυσικής στις φετινές πανελλήνιες εξετάσεις, έχει αναστατώσει πρώτα απ΄ όλα πολλές οικογένειες μαθητών που συμμετέχουν στις εξετάσεις και φυσικά την εκπαιδευτική κοινότητα. Η απόφαση της κεντρικής εξεταστικής επιτροπής, αφού το Υπουργείο Παιδείας ως Πόντιος Πιλάτος ένιψε τας χείρας του, είναι:
«Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων απέστειλε Οδηγία στα Βαθμολογικά Κέντρα για τη βαθμολόγηση στο μάθημα της Φυσικής.
Στο Γ4 ερώτημα παρατηρήθηκε ότι είναι ελλιπής η διατύπωσή του. Συγκεκριμένα, δεν προσδιορίζεται ότι η ζητούμενη γωνία αναφέρεται στο πρώτο μέγιστο της κινητικής ενέργειας.
Κατόπιν τούτου, το ερώτημα Γ4 ακυρώνεται και οι αντίστοιχες μονάδες ανακατανέμονται στα υπόλοιπα ερωτήματα Γ1, Γ2 και Γ3 του θέματος.
Σημειώνεται ότι, όσον αφορά τη γραπτή εξέταση του μαθήματος της Φυσικής, η βαθμολόγηση δεν έχει ακόμη αρχίσει ενώ για τους έχοντες ήδη εξεταστεί προφορικά (υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες) στο μάθημα, ισχύει η ίδια ρύθμιση»
Η ΄Ενωση Φυσικών Ελλάδος που δημοσιοποίησε το πρόβλημα αυτό, θεωρώ ότι κάθε άλλο παρά καλό έκανε. Πρώτα απ΄ όλα θα έπρεπε να απευθυνθούν στα μέλη τους που συμμετείχαν στην επιτροπή και θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι τα θέματα των πανελληνίων δεν είναι θέματα επιπέδου διαγωνισμού ταλέντων. Ο νους του καθ΄ ενός από εμάς, είτε εκπαιδευτικού είτε γονέα, εγώ τοποθετούμαι και με τις δύο αυτές ιδιότητες, δικαίως πηγαίνει και στη σκέψη ότι όλα αυτά δεν είναι τυχαία και γίνονται για να καταστραφεί-αφανιστεί το δημόσιο σχολείο. Θέματα αυτού του επιπέδου δεν απαντώνται από μαθητή δημοσίου σχολείου χωρίς «ιδιαίτερο»… Αυτός είναι ο σκοπός λοιπόν;
Απόδοση ευθυνών άραγε θα υπάρξει ποτέ; Μήπως είναι η ώρα;
Τέλος για μια ακόμη φορά επιβραβεύεται ο μέτριος και όχι ο άριστος. Αφού ακυρώνεται το θέμα αυτό, μαζί με αυτό η κεντρική εξεταστική επιτροπή ακυρώνει τις προσπάθειες και τα όνειρα πολλών παιδιών που το «πάλεψαν». Δίκαιο είναι να βαθμολογηθούν κανονικά όλα τα θέματα και να μην ακυρωθεί το Γ4 θέμα, το οποίο απάντησαν κάποιοι μαθητές. Ποτέ δεν έχει ακυρωθεί θέμα στις πανελλήνιες εξετάσεις όλα αυτά τα χρόνια Με την ενέργειά τους, τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων προβαίνουν σε ηθελημένη αλλοίωση της βαθμολογίας των εξεταζομένων, προκειμένου να καλύψουν την ανικανότητα των ιδίων ή συναδέλφων τους στην κατάρτιση των θεμάτων.
Είναι επιβεβλημένη η δίκαιη λύση.
Επιβάλλεται να δείξουμε στα παιδιά μας ότι αυτός που θέτει υψηλούς στόχους επιβραβεύεται.
Επιβάλλεται να δείξουμε στα παιδιά μας ότι ζουν σε μια κοινωνία που όλοι έχουν ίσες ευκαιρίες.
Περιθώρια αναβολής δεν έχουμε, γιατί πλέον δεν θα υπάρχει ελπίδα ούτε για μας ούτε για τα παιδιά μας.
Ελένη Διον. Πυλαρινού
Μαθηματικός
1ο Γυμνάσιο Ζακύνθου»
http://www.enikos.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου