Η εξέλιξη της επιχείρησης που έχει ξεκινήσει από την αρχή του χρόνου ο Δήμος Βόλου, με κεντρικό σύνθημα «Υπερασπιζόμαστε το Δημόσιο Χώρο – Ομορφαίνουμε την πόλη μας. Είναι υπόθεση όλων μας», αποτέλεσε το αντικείμενο συζήτησης σε συνάντηση του δημάρχου Πάνου Σκοτινιώτη με τους αρμόδιους αντιδημάρχους Ν.Οικονόμου, Ηλ.Ξηρακιά, Δ.Δερβένη και Ν.Μόσχο και αρμόδια υπηρεσιακά στελέχη. Όπως είναι γνωστό, πρόκειται για σειρά μέτρων και ενεργειών με σκοπό την απελευθέρωση των κοινόχρηστων χώρων και την αντιμετώπιση προβλημάτων που αφορούν τόσο τη λειτουργία όσο και την αισθητική εικόνα της πόλης.
Η υλοποίησή τους έχει ξεκινήσει από το κέντρο της πόλης και επεκτείνεται σε όλο το Πολεοδομικό Συγκρότημα και τις περιφερειακές Δημοτικές Ενότητες, με τη συνεργασία των Υπηρεσιών Πολεοδομίας, Καθαριότητας, Εμπορίου, Προσόδων και τη δημοτική αστυνομία.
Οι τέσσερις αντιδήμαρχοι ενημέρωσαν αναλυτικά το δήμαρχο για την πορεία συντονισμένης εφαρμογής των μέτρων. Κοινή ήταν η εκτίμηση είναι ότι οι πολίτες και οι επαγγελματίες ανταποκρίνονται ικανοποιητικά στις υποχρεώσεις τους, εκτός από λίγες εξαιρέσεις. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις, όπως τονίστηκε, οι υπηρεσίες είναι υποχρεωμένες να εφαρμόσουν την ισχύουσα νομοθεσία που προβλέπει συγκεκριμένες κυρώσεις.
Ο κ.Σκοτινιώτης επανέλαβε ότι η δημοτική αρχή έχει ευθύνη να διασφαλίζει τον υγιή ανταγωνισμό μεταξύ των επιχειρήσεων και κανείς αξιώνει διακριτική μεταχείριση. Η πόλη για να είναι ανθρώπινη για τους δημότες και ελκυστική στους επισκέπτες, ώστε να δικαιώνει τη διαχρονική φήμη της, πρέπει να λειτουργεί με κανόνες, τους οποίους οφείλουν να εφαρμόζουν όλοι.
Η υπηρεσία Προσόδων, όπως ανέφερε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Ηλ.Ξηρακιάς, έχει καλέσει όλες τις επιχειρήσεις να ανανεώσουν τις άδειες κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για το 2013. Διευκρίνισε, με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, ότι δεν θα επιτραπεί σε κανένα να αναπτύσσει τραπεζοκαθίσματα χωρίς άδεια κατάληψης κοινόχρηστου χώρου, διότι διαφορετικά δημιουργούνται συνθήκες άνισου ανταγωνισμού. Συνεπώς οι επιχειρήσεις που δεν έχουν ακόμη λάβει ακόμη τη σχετική άδεια, θα πρέπει να σπεύσουν, γιατί από την ερχόμενη βδομάδα θα αρχίσουν αυστηροί έλεγχοι.
Για μία ακόμη φορά τονίστηκε ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου είναι υποχρεωμένες να τηρούν την ισχύουσα νομοθεσία, διότι σε διαφορετική περίπτωση κινδυνεύουν να παραπεμφθούν για παράβαση καθήκοντος και να τεθούν σε διαθεσιμότητα οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα που ισχύουν στο δημόσιο τομέα.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης αποφασίστηκε να ξεκινήσει άμεσα η αποξήλωση των έντεκα (11) σχολαζόντων περιπτέρων που βρίσκονται σε διάφορα σημεία της πόλης, ώστε να απελευθερωθούν τα πεζοδρόμια που σήμερα καταλαμβάνουν. Παράλληλα, θα συνεχιστεί από την Υπηρεσία Καθαριότητας ο καθαρισμός και ο ευπρεπισμός των κοινόχρηστων χώρων στο κέντρο της πόλης και στις περιφερειακές ενότητες.
Η υλοποίησή τους έχει ξεκινήσει από το κέντρο της πόλης και επεκτείνεται σε όλο το Πολεοδομικό Συγκρότημα και τις περιφερειακές Δημοτικές Ενότητες, με τη συνεργασία των Υπηρεσιών Πολεοδομίας, Καθαριότητας, Εμπορίου, Προσόδων και τη δημοτική αστυνομία.
Οι τέσσερις αντιδήμαρχοι ενημέρωσαν αναλυτικά το δήμαρχο για την πορεία συντονισμένης εφαρμογής των μέτρων. Κοινή ήταν η εκτίμηση είναι ότι οι πολίτες και οι επαγγελματίες ανταποκρίνονται ικανοποιητικά στις υποχρεώσεις τους, εκτός από λίγες εξαιρέσεις. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις, όπως τονίστηκε, οι υπηρεσίες είναι υποχρεωμένες να εφαρμόσουν την ισχύουσα νομοθεσία που προβλέπει συγκεκριμένες κυρώσεις.
Ο κ.Σκοτινιώτης επανέλαβε ότι η δημοτική αρχή έχει ευθύνη να διασφαλίζει τον υγιή ανταγωνισμό μεταξύ των επιχειρήσεων και κανείς αξιώνει διακριτική μεταχείριση. Η πόλη για να είναι ανθρώπινη για τους δημότες και ελκυστική στους επισκέπτες, ώστε να δικαιώνει τη διαχρονική φήμη της, πρέπει να λειτουργεί με κανόνες, τους οποίους οφείλουν να εφαρμόζουν όλοι.
Η υπηρεσία Προσόδων, όπως ανέφερε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Ηλ.Ξηρακιάς, έχει καλέσει όλες τις επιχειρήσεις να ανανεώσουν τις άδειες κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για το 2013. Διευκρίνισε, με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, ότι δεν θα επιτραπεί σε κανένα να αναπτύσσει τραπεζοκαθίσματα χωρίς άδεια κατάληψης κοινόχρηστου χώρου, διότι διαφορετικά δημιουργούνται συνθήκες άνισου ανταγωνισμού. Συνεπώς οι επιχειρήσεις που δεν έχουν ακόμη λάβει ακόμη τη σχετική άδεια, θα πρέπει να σπεύσουν, γιατί από την ερχόμενη βδομάδα θα αρχίσουν αυστηροί έλεγχοι.
Για μία ακόμη φορά τονίστηκε ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου είναι υποχρεωμένες να τηρούν την ισχύουσα νομοθεσία, διότι σε διαφορετική περίπτωση κινδυνεύουν να παραπεμφθούν για παράβαση καθήκοντος και να τεθούν σε διαθεσιμότητα οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα που ισχύουν στο δημόσιο τομέα.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης αποφασίστηκε να ξεκινήσει άμεσα η αποξήλωση των έντεκα (11) σχολαζόντων περιπτέρων που βρίσκονται σε διάφορα σημεία της πόλης, ώστε να απελευθερωθούν τα πεζοδρόμια που σήμερα καταλαμβάνουν. Παράλληλα, θα συνεχιστεί από την Υπηρεσία Καθαριότητας ο καθαρισμός και ο ευπρεπισμός των κοινόχρηστων χώρων στο κέντρο της πόλης και στις περιφερειακές ενότητες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου