Αλήθεια η δική μας μελέτη , που βρίσκεται?
Σημαντικό εργαλείο στην υπηρεσία της Διεύθυνσης Καθαριότητας αποτελεί το σύστημα εντοπισμού και παρακολούθησης του στόλου απορριμματοφόρων του Δήμου Βόλου, που έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Απρίλιο του 2011.
Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σύστημα οργάνωσης και παρακολούθησης της κίνησης των οχημάτων, το οποίο τοποθετήθηκε με στόχο τη μείωση του κόστους λειτουργίας τους. Όπως τονίζει ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας κ. Χ. Τσαμπάζη, «το σύστημα αυτό αποτελεί ολοκληρωμένη λύση για την on line διαχείριση, παρακολούθηση και ασφάλεια των 47 οχημάτων του στόλου, σε πραγματικό χρόνο, καθώς η υπηρεσία είναι προσβάσιμη ανά πάσα στιγμή από το γραφείο ή το κινητό τηλέφωνο».
Ειδικότερα, το σύστημα παρέχει στην υπηρεσία τη δυνατότητα να παρακολουθεί τις καθημερινές μετακινήσεις και εργασίες των οχημάτων περισυλλογής απορριμμάτων, να καταγράφει τους χρόνους στάσης και στάθμευσης, καθώς και τα διανυθέντα χιλιόμετρα για κάθε όχημα σε καθημερινή βάση. Επίσης, καταγράφει τις υπερβάσεις ταχύτητας και τα δρομολόγια που έχει ακολουθήσει το κάθε όχημα.
Παράλληλα, με τη λειτουργία του Γραφείου Κίνησης και της Αποθήκης Ανταλλακτικών θα τεθούν σε λειτουργία και συμπληρωματικές υπηρεσίες του συστήματος που αφορούν στη διαχείριση των καυσίμων. Συγκεκριμένα, στο άμεσο μέλλον θα γίνεται έλεγχος της κατανάλωσης καυσίμων και παρακολούθηση της διαδικασίας προμήθειας καυσίμων από το πρατήριο του δήμου. Με τον τρόπο αυτό η υπηρεσία Καθαριότητας θα καλύψει την ανάγκη λεπτομερούς καταγραφής του ανεφοδιασμού και της ασύρματης μέτρησης της κατανάλωσης καυσίμου σε εν κινήσει οχήματα (με κατάλληλο αισθητήρα μέτρησης ροής) σε πραγματικό χρόνο, ελέγχοντας τον αριθμό λίτρων καυσίμων που προμηθεύεται και καταναλώνει το κάθε όχημα.
Επιπλέον, με τις νέες υπηρεσίες θα επιτυγχάνεται:
- πολύ γρήγορα παραγωγή μαζικών αναφορών για όλα τα οχήματα
- απεικόνιση σε πραγματικό χρόνο ανά 6 δευτερόλεπτα ή σε λιγότερο, αν υπάρχει στροφή
- άμεση προβολή των χιλιομέτρων του κάθε οχήματος
- άμεση προβολή εργασιών, ΚΤΕΟ, λάστιχα, πυροσβεστήρας, λάδια
- διαχείριση των σέρβις και των ανταλλακτικών κάθε οχήματος, από την οποία θα προκύπτει το κόστος του στόλου οχημάτων σε ετήσια βάση.
Το σύστημα έχει τη δυνατότητα καταγραφής δεδομένων για διαδρομές και στάσεις σε χρονικό διάστημα 1 έτους.
Επιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος
Σημαντικό εργαλείο στην υπηρεσία της Διεύθυνσης Καθαριότητας αποτελεί το σύστημα εντοπισμού και παρακολούθησης του στόλου απορριμματοφόρων του Δήμου Βόλου, που έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Απρίλιο του 2011.
Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σύστημα οργάνωσης και παρακολούθησης της κίνησης των οχημάτων, το οποίο τοποθετήθηκε με στόχο τη μείωση του κόστους λειτουργίας τους. Όπως τονίζει ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας κ. Χ. Τσαμπάζη, «το σύστημα αυτό αποτελεί ολοκληρωμένη λύση για την on line διαχείριση, παρακολούθηση και ασφάλεια των 47 οχημάτων του στόλου, σε πραγματικό χρόνο, καθώς η υπηρεσία είναι προσβάσιμη ανά πάσα στιγμή από το γραφείο ή το κινητό τηλέφωνο».
Ειδικότερα, το σύστημα παρέχει στην υπηρεσία τη δυνατότητα να παρακολουθεί τις καθημερινές μετακινήσεις και εργασίες των οχημάτων περισυλλογής απορριμμάτων, να καταγράφει τους χρόνους στάσης και στάθμευσης, καθώς και τα διανυθέντα χιλιόμετρα για κάθε όχημα σε καθημερινή βάση. Επίσης, καταγράφει τις υπερβάσεις ταχύτητας και τα δρομολόγια που έχει ακολουθήσει το κάθε όχημα.
Παράλληλα, με τη λειτουργία του Γραφείου Κίνησης και της Αποθήκης Ανταλλακτικών θα τεθούν σε λειτουργία και συμπληρωματικές υπηρεσίες του συστήματος που αφορούν στη διαχείριση των καυσίμων. Συγκεκριμένα, στο άμεσο μέλλον θα γίνεται έλεγχος της κατανάλωσης καυσίμων και παρακολούθηση της διαδικασίας προμήθειας καυσίμων από το πρατήριο του δήμου. Με τον τρόπο αυτό η υπηρεσία Καθαριότητας θα καλύψει την ανάγκη λεπτομερούς καταγραφής του ανεφοδιασμού και της ασύρματης μέτρησης της κατανάλωσης καυσίμου σε εν κινήσει οχήματα (με κατάλληλο αισθητήρα μέτρησης ροής) σε πραγματικό χρόνο, ελέγχοντας τον αριθμό λίτρων καυσίμων που προμηθεύεται και καταναλώνει το κάθε όχημα.
Επιπλέον, με τις νέες υπηρεσίες θα επιτυγχάνεται:
- πολύ γρήγορα παραγωγή μαζικών αναφορών για όλα τα οχήματα
- απεικόνιση σε πραγματικό χρόνο ανά 6 δευτερόλεπτα ή σε λιγότερο, αν υπάρχει στροφή
- άμεση προβολή των χιλιομέτρων του κάθε οχήματος
- άμεση προβολή εργασιών, ΚΤΕΟ, λάστιχα, πυροσβεστήρας, λάδια
- διαχείριση των σέρβις και των ανταλλακτικών κάθε οχήματος, από την οποία θα προκύπτει το κόστος του στόλου οχημάτων σε ετήσια βάση.
Το σύστημα έχει τη δυνατότητα καταγραφής δεδομένων για διαδρομές και στάσεις σε χρονικό διάστημα 1 έτους.
Επιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος
Αν ο Δημοτικός Σύμβουλος και επικεφαλής της ΠΕΠΛΑ είχε απευθυνθεί στους αρμόδιους στο Δήμο Λαμίας θα ήξερε ότι η απεικόνιση και τα περισσότερα από αυτά που περιγράφει στο άρθρο γίνονται όχι μόνο στα απορριμματοφόρα του Δήμου αλλά και στη ΔΕΥΑΛ εδώ και κάτι χρόνια και φυσικά καθημερινά βελτιώνονται οι παρεχόμενες υπηρεσίες του αφού υπάρχει απεικόνιση ακόμα και του δικτύου ύδρευσης αποχέτευσης ενώ σε λειτουργία είναι τόσο το σύστημα τηλεελέχγου της ΔΕΥΑΛ καθώς και το GIS του Δήμου κάποια στοιχεία υπάρχουν στο παρακάτω link http://gisportal.lamia-city.gr/mainpage
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σχόλιο του διαχειριστή αφορά την μελέτη που πλήρωσε ο Δήμος Λαμιέων στο Πολυτεχνείο για το έργο: ''Αριστοποίηση της χωροθέτησης κάδων συλλογής και δρομολογίων των οχημάτων αποκομιδής των αστικών στερεών απορριμμάτων του Δήμου Λαμιέων'' (5/20111).
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με την σύμβαση το έργο θα είχε εννεάμηνη διάρκεια και τότε θα παραδίδονταν η Τεχνική Έκθεση της μελέτης.
Είναι ενδιαφέρον λοιπόν να πληροφορηθούμε εάν ο Δήμος παρέλαβε την Τεχνική Έκθεση και τις περαιτέρω ενέργειες της υπηρεσίας για την καλύτερη αποκομιδή των σκουπιδιών στην Λαμία.
Αν φίλε σχολιαστή ''αυτά γίνονται εδώ και χρόνια στην Λαμία'' τότε γιατί ο δήμος πλήρωσε 20.000 ευρώ(πλέον ΦΠΑ) για την παραπάνω μελέτη;
Είναι καιρός τώρα να πετάμε λεφτά;
Να ευχαριστήσω τον φίλο "Λαμιώτη" που πολύ σωστά απάντησε , απλά να τον ενημερώσω ότι κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν ... Ξέρουν πολύ καλά για ποια μελέτη μίλησα.
ΑπάντησηΔιαγραφή