Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Με προβλήματα ανάγνωσης το 21% των μαθητών

Το ελληνικό σχολείο δεν δίνει στους μαθητές τα απαραίτητα εφόδια, με αποτέλεσμα το ένα πέμπτο των Ελλήνων μαθητών (21%) να αντιμετωπίζει προβλήματα στην ανάγνωση, στα μαθηματικά και στις φυσικές επιστήμες. Αυτό προκύπτει από έρευνα του ΟΟΣΑ (πρόγραμμα διεθνούς αξιολόγησης μαθητών PISA).

Τα προβλήματα αυτά είναι αρκετά συχνά σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες (μέσος όρος 19,6%), αν και έχει σημειωθεί μικρή βελτίωση τα τελευταία χρόνια. Στην Ελλάδα, το 2006, το 27% των μαθητών παρουσίαζε χαμηλές επιδόσεις, από τα υψηλότερα ποσοστά στην Ευρωπαϊκή Ενωση και το υψηλότερο στην Ευρωζώνη.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συγκρότησε χθες ανεξάρτητη επιτροπή, που θα προτείνει τρόπο αντιμετώπισης του προβλήματος μέχρι το 2012, προκειμένου το 2020 το ποσοστό Ευρωπαίων μαθητών που θα έχουν δυσκολίες στην ανάγνωση να μειωθεί στο 15% από 19,6% το 2009.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου