Τη δυνατότητα να βελτιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των δημοτών τους έχουν πλέον οι δήμοι όλης της χώρας χάρη στη νέα υπηρεσία που προσφέρει η Pylones Hellas. Η «Γραμμή του Δημότη» είναι μία Software as a Service (SaaS) υπηρεσία, με αποτέλεσμα το κόστος για την υλοποίηση και χρήση της να είναι ιδιαίτερα προσιτό.
Η «Γραμμή του Δημότη» προσφέρει:
• Πλήρη αυτοματοποίηση της διαδικασίας διαχείρισης ενός αιτήματος.
• Αυτοματοποιημένη διαδικασία αναγνώρισης του τύπου του αιτήματος και την προώθηση στη κατάλληλη υπηρεσία του Δήμου.
• Χρονική καταγραφή και παρακολούθηση όλης της εσωτερικής διαδικασίας επίλυσης του αιτήματος μέχρι τη διεκπεραίωσή του.
• Οι υπάλληλοι βλέπουν καθημερινά τις εκκρεμότητές τους. Κάθε τμήμα βλέπει μόνο τα δικά του αιτήματα.
«Πρόκειται για μία υπηρεσία που είναι βέβαιο ότι θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν οι δημότες με την τοπική αυτοδιοίκηση. Ειδικά, για τους μεγαλύτερους σε πληθυσμό δήμους, η «Γραμμή του Δημότη» είναι μία υπηρεσία που θα βοηθήσει σημαντικά στην καλύτερη σχέση μεταξύ του Δήμου και των δημοτών» σημείωσε ο Εμμ. Νέτος, Γενικός Διευθυντής της Pylones Hellas. “Πρόκειται για μία πολύ απλή υπηρεσία. O δημότης το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι απλά να καλέσει το πενταψήφιο νούμερο του Δήμου. Όσο για τον Δήμο, η μόνη απαίτηση είναι να αποτυπωθεί μέσα στο σύστημα η οργανωτική δομή του και να έχει σύνδεση με το Internet.”
Ο τρόπος λειτουργίας της υπηρεσίας είναι αρκετά απλός:
• Ο δημότης καλεί στο πενταψήφιο νούμερο του Δήμου, της «Γραμμής του Δημότη»
• Απαντάει το Call Center (εντός ή εκτός του Δήμου), και καταχωρεί το αίτημα χρησιμοποιώντας το σύστημα
• Το αίτημα δρομολογείται αυτόματα στο αντίστοιχο τμήμα, το οποίο αποδέχεται το αίτημα και προχωράει στην διεκπεραίωση ή δεν το αποδέχεται και το αίτημα παραμένει μη ανατεθειμένο μέχρι ο υπεύθυνος του συστήματος να το αναθέσει.
• Όταν το αίτημα διεκπεραιωθεί, ακολουθεί ενημέρωση του δημότη με τηλεφώνημα, sms ή email.
• Τα στατιστικά των αιτημάτων (διεκπεραιωμένα και μη) παρακολουθούνται on line από τον Δήμαρχο και υπάρχει η δυνατότητα δημοσίευσης στην ιστοσελίδα του του Δήμου.
Τα πλεονεκτήματα είναι σημαντικά τόσο για τον δημότη όσο και για τον Δήμο. Για παράδειγμα, ο δημότης ενημερώνετε αυτόματα από το σύστημα όταν ικανοποιηθεί το αίτημά του καθώς και για τη πορεία του. Από την άλλη, ο Δήμος μπορεί να αξιολογεί τμήματα και προσωπικό μηνιαία με βάσει τα αιτήματα που διαχειρίστηκαν και τον αριθμό που διευθέτησαν καθώς και να έχει μία πλήρη εικόνα όλης της διαχείρισης των αιτημάτων στο Δήμαρχο μέσω γραφημάτων και ειδικών αναφορών.
«Η Γραμμή του Δημότη είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο κινητοποίησης των υπηρεσιών και πολιτικής επικοινωνίας για το Δήμαρχο και τη Δημοτική Αρχή εν γένει, καθώς μπορεί να δώσει λύσεις σε πληθώρα αιτημάτων των πολιτών» τόνισε ο κ. Νέτος.
Το σύστημα φιλοξενείται σε υπολογιστικά κέντρα εκτός Δήμων, ενώ στον Δήμο δεν θα υπάρχει server, δεν χρειάζονται άδειες λειτουργικών συστημάτων και άδειες χρήσης λογισμικού. Από την άλλη πλευρά, ο Δήμος είναι ο νόμιμος ιδιοκτήτης της βάσης δεδομένων που θα δημιουργείται. Όσο για την ασφάλεια των δεδομένων, αυτή διασφαλίζεται από το ίδιο το σύστημα.
e-aftodioikisi.gr
Η «Γραμμή του Δημότη» προσφέρει:
• Πλήρη αυτοματοποίηση της διαδικασίας διαχείρισης ενός αιτήματος.
• Αυτοματοποιημένη διαδικασία αναγνώρισης του τύπου του αιτήματος και την προώθηση στη κατάλληλη υπηρεσία του Δήμου.
• Χρονική καταγραφή και παρακολούθηση όλης της εσωτερικής διαδικασίας επίλυσης του αιτήματος μέχρι τη διεκπεραίωσή του.
• Οι υπάλληλοι βλέπουν καθημερινά τις εκκρεμότητές τους. Κάθε τμήμα βλέπει μόνο τα δικά του αιτήματα.
«Πρόκειται για μία υπηρεσία που είναι βέβαιο ότι θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν οι δημότες με την τοπική αυτοδιοίκηση. Ειδικά, για τους μεγαλύτερους σε πληθυσμό δήμους, η «Γραμμή του Δημότη» είναι μία υπηρεσία που θα βοηθήσει σημαντικά στην καλύτερη σχέση μεταξύ του Δήμου και των δημοτών» σημείωσε ο Εμμ. Νέτος, Γενικός Διευθυντής της Pylones Hellas. “Πρόκειται για μία πολύ απλή υπηρεσία. O δημότης το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι απλά να καλέσει το πενταψήφιο νούμερο του Δήμου. Όσο για τον Δήμο, η μόνη απαίτηση είναι να αποτυπωθεί μέσα στο σύστημα η οργανωτική δομή του και να έχει σύνδεση με το Internet.”
Ο τρόπος λειτουργίας της υπηρεσίας είναι αρκετά απλός:
• Ο δημότης καλεί στο πενταψήφιο νούμερο του Δήμου, της «Γραμμής του Δημότη»
• Απαντάει το Call Center (εντός ή εκτός του Δήμου), και καταχωρεί το αίτημα χρησιμοποιώντας το σύστημα
• Το αίτημα δρομολογείται αυτόματα στο αντίστοιχο τμήμα, το οποίο αποδέχεται το αίτημα και προχωράει στην διεκπεραίωση ή δεν το αποδέχεται και το αίτημα παραμένει μη ανατεθειμένο μέχρι ο υπεύθυνος του συστήματος να το αναθέσει.
• Όταν το αίτημα διεκπεραιωθεί, ακολουθεί ενημέρωση του δημότη με τηλεφώνημα, sms ή email.
• Τα στατιστικά των αιτημάτων (διεκπεραιωμένα και μη) παρακολουθούνται on line από τον Δήμαρχο και υπάρχει η δυνατότητα δημοσίευσης στην ιστοσελίδα του του Δήμου.
Τα πλεονεκτήματα είναι σημαντικά τόσο για τον δημότη όσο και για τον Δήμο. Για παράδειγμα, ο δημότης ενημερώνετε αυτόματα από το σύστημα όταν ικανοποιηθεί το αίτημά του καθώς και για τη πορεία του. Από την άλλη, ο Δήμος μπορεί να αξιολογεί τμήματα και προσωπικό μηνιαία με βάσει τα αιτήματα που διαχειρίστηκαν και τον αριθμό που διευθέτησαν καθώς και να έχει μία πλήρη εικόνα όλης της διαχείρισης των αιτημάτων στο Δήμαρχο μέσω γραφημάτων και ειδικών αναφορών.
«Η Γραμμή του Δημότη είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο κινητοποίησης των υπηρεσιών και πολιτικής επικοινωνίας για το Δήμαρχο και τη Δημοτική Αρχή εν γένει, καθώς μπορεί να δώσει λύσεις σε πληθώρα αιτημάτων των πολιτών» τόνισε ο κ. Νέτος.
Το σύστημα φιλοξενείται σε υπολογιστικά κέντρα εκτός Δήμων, ενώ στον Δήμο δεν θα υπάρχει server, δεν χρειάζονται άδειες λειτουργικών συστημάτων και άδειες χρήσης λογισμικού. Από την άλλη πλευρά, ο Δήμος είναι ο νόμιμος ιδιοκτήτης της βάσης δεδομένων που θα δημιουργείται. Όσο για την ασφάλεια των δεδομένων, αυτή διασφαλίζεται από το ίδιο το σύστημα.
e-aftodioikisi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου