Ο Υπουργός Παιδείας δήλωσε στη Βουλή ότι : "Καμία
αλλαγή στο σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ-ΤΕΙ πριν το 2016-2017" . Ένα παράλογο
σύστημα εισαγωγής θα συνεχίζει να ταλαιπωρεί τα Ελληνόπουλα ακόμα για 4
τουλάχιστον χρόνια.
To ισχύον σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ανάμεσα στα πολλά παράλογα που έχει είναι και τα εξής: Τα μαθήματα που
εξετάζονται οι υποψήφιοι είναι πολλές φορές άσχετα με τις απαιτήσεις της Σχολής
που εισάγονται. Παραδείγματα:
Μπορείς να περάσεις στο Χημικό η στους Χημικούς
Μηχανικούς χωρίς να έχεις εξεταστεί στη Χημεία (από Τεχνολογική Κύκλος
Τεχνολογίας ).Μπορείς να περάσεις στο Βιολογικό χωρίς να έχεις εξεταστεί στη
Βιολογία (από Τεχνολογική Κύκλος Τεχνολογίας ) .Μπορείς να περάσεις στις
δεκάδες Σχολές της Πληροφορικής χωρίς να έχεις εξεταστεί στο
προγραμματισμό (από Θεωρητική και Θετική) . Έχω συμφοιτητές σε ΤΕΙ
Πληροφορικής από Θεωρητική Κατεύθυνση!!!! Μπορείς να περάσεις στο ΤΕΙ Ιατρικών
Εργαστηρίων χωρίς να δώσεις Φυσική και Χημεία. (από Θεωρητική) .
Οι μεγαλύτεροι και οι περισσότεροι παραλογισμοί
εμφανίζονται με τους υποψηφίους της Θεωρητικής Κατεύθυνσης καθώς τους δίνετε η
δυνατότητα να διεκδικήσουν Σχολές Θετικών Επιστήμων (2ο Πεδίο)
, Υγείας (3ο Πεδίο) , Τεχνολογίας (4ο Πεδίο)
Και η άλλη πλευρά των παραλογισμών: Για να περάσεις
Μαθηματικός , Φυσικός , Χημικός …. Πρέπει να δώσεις Αρχές Οργάνωσης Διοίκησης
Επιχειρήσεων!!!!
Άλλο παράλογο: Μπορείς να εισαχθείς στην ίδια Σχολή από
ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΦΕΤΗΡΙΕΣ! Είναι η παγκόσμια Ελληνική πρωτοτυπία των
«κοινών σχολών». Δηλαδή υπάρχουν σχολές που μπορούν να τις
διεκδικήσουν ταυτόχρονα υποψήφιοι της Θεωρητικής , της Θετικής και της
Τεχνολογικής ! π.χ Παιδαγωγικά , Γυμναστικές Ακαδημίες κλπ Ενώ
διαγωνίζονται σε διαφορετικά μαθήματα οι επιδόσεις τους συγκρίνονται σε αντίθεση
με τη βασική αρχή των Μαθηματικών που λέει «δεν συγκρίνουμε
ανόμοια πράγματα»! Πρέπει αμέσως αυτός ο παραλογισμός των «κοινών
σχολών» να αλλάξει και για κάθε Σχολή να εισάγονται υποψήφιοι που
έχουν εξεταστεί ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ώστε να μπορεί να γίνει σύγκριση των
επιδόσεων. Δάσκαλοι περνάνε από όλες τις κατευθύνσεις με αποτέλεσμα να έχουμε
ή δασκάλους καλούς στα θεωρητικά μαθήματα (γλώσσα , ιστορία ) ή
δασκάλους καλούς στα θετικά (Μαθηματικά , Φυσική) μαθήματα
δασκάλους καλούς σε όλα τα διδασκόμενα μαθήματα στο Δημοτικό το υπάρχον
σύστημα είναι αδύνατον να παράγει! Οι δάσκαλοι έπρεπε να εξετάζονται στα
μαθηματικά , φυσικά (στοιχεία φυσικής , χημείας , βιολογίας , γλώσσα ,
ιστορία.)
Για το τέλος κράτησα ΤΟ παραλογισμό : Η κάθε σχολή δεν
καθορίζει τις προϋποθέσεις εισαγωγής των φοιτητών
της! Ποια μαθήματα και με ποιο βαθμό όπως
συμβαίνει σε όλες τις χώρες του κόσμου!! Έτσι το Χημικό αναγκάζεται να δεχτεί
υποψηφίους χημικούς χωρίς να έχουν εξεταστεί στη χημεία , το βιολογικό
αναγκάζεται να δεχτεί υποψηφίους βιολόγους χωρίς να έχουν εξεταστεί στη
βιολογία , οι σχολές πληροφορικής αναγκάζονται
να δεχτούν υποψηφίους πληροφορικούς χωρίς να έχουν εξεταστεί στη
πληροφορική , το Μαθηματικό υποψηφίους που έγραψαν κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά κλπ
Αυτό το παράλογο
εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να αλλάξει χθες .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου