Τέσσερις στους πέντε καταναλωτές στη χώρα μας διαθέτουν ήδη τουλάχιστον δύο τηλεοράσεις, παρόλα αυτά, σχεδιάζουν να αγοράσουν μια ακόμη, όπως έδειξε διεθνής έρευνα, που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες.
Σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει η έρευνα:
-Περίπου το 81% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα έχουν τουλάχιστον δύο τηλεοράσεις στο σπίτι τους. Περισσότερες τηλεοράσεις διαθέτουν οι καταναλωτές που έχουν υψηλότερο εισόδημα. Οι τηλεοράσεις που διαθέτουν οι Έλληνες, ανά κατηγορία προϊόντος, είναι CRT (40%), LCD (38%), LED (9%) κ.α.
-Περισσότεροι από τους μισούς σχεδιάζουν να αγοράσουν καινούρια συσκευή μέσα στην επόμενη τριετία, με το 28% να δηλώνει ότι θα αγοράσει νέα συσκευή στους επόμενους 12 μήνες. Αυτοί που σκοπεύουν να αγοράσουν καινούρια τηλεόραση μέσα στον επόμενο χρόνο είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό κάτοχοι LED (31%), και διαθέτουν σχετικά υψηλό εισόδημα (1.500 - 2 .500 ευρώ μηνιαίως σε ποσοστό 34% ή πάνω από 2.501 ευρώ σε ποσοστό 31%).
-Οι ιστοσελίδες των κατασκευαστών (87%) και η σύγκριση τιμών μέσω Διαδικτύου είναι οι βασικές πηγές πληροφόρησης που χρησιμοποιούν περισσότερο οι Έλληνες για την ενημέρωσή τους.
-Παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες ενημερώνονται από το διαδίκτυο, οι περισσότερες συσκευές εξακολουθούν να αγοράζονται στα καταστήματα (82%) και όχι μέσω διαδικτύου.
-Το 30% δηλώνει ότι χρειάστηκε μια εβδομάδα για να αποφασίσει ποια τηλεόραση θα αγοράσει, ενώ το 28% λιγότερο από μια εβδομάδα.
-Τα βασικότερα κριτήρια προτίμησης μιας συγκεκριμένης συσκευής για τους Έλληνες καταναλωτές είναι, σύμφωνα με την έρευνα, η ποιότητα της εικόνας και η φήμη της μάρκας, ενώ η σύσταση από άλλους καταναλωτές παίζει πολύ μικρό ρόλο.
-Η έρευνα της TNS Pentor με θέμα την αγορά τηλεοράσεων, που διενεργήθηκε για λογαριασμό της εταιρείας Toshiba, πραγματοποιήθηκε σε έξι χώρες (Ελλάδα, Κροατία, Τσεχία, Πολωνία, Ρουμανία και Τουρκία), με την συμμετοχή ανθρώπων 20-60 ετών, στο χρονικό διάστημα 24 Νοεμβρίου - 15 Δεκεμβρίου 2011.
Σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει η έρευνα:
-Περίπου το 81% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα έχουν τουλάχιστον δύο τηλεοράσεις στο σπίτι τους. Περισσότερες τηλεοράσεις διαθέτουν οι καταναλωτές που έχουν υψηλότερο εισόδημα. Οι τηλεοράσεις που διαθέτουν οι Έλληνες, ανά κατηγορία προϊόντος, είναι CRT (40%), LCD (38%), LED (9%) κ.α.
-Περισσότεροι από τους μισούς σχεδιάζουν να αγοράσουν καινούρια συσκευή μέσα στην επόμενη τριετία, με το 28% να δηλώνει ότι θα αγοράσει νέα συσκευή στους επόμενους 12 μήνες. Αυτοί που σκοπεύουν να αγοράσουν καινούρια τηλεόραση μέσα στον επόμενο χρόνο είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό κάτοχοι LED (31%), και διαθέτουν σχετικά υψηλό εισόδημα (1.500 - 2 .500 ευρώ μηνιαίως σε ποσοστό 34% ή πάνω από 2.501 ευρώ σε ποσοστό 31%).
-Οι ιστοσελίδες των κατασκευαστών (87%) και η σύγκριση τιμών μέσω Διαδικτύου είναι οι βασικές πηγές πληροφόρησης που χρησιμοποιούν περισσότερο οι Έλληνες για την ενημέρωσή τους.
-Παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες ενημερώνονται από το διαδίκτυο, οι περισσότερες συσκευές εξακολουθούν να αγοράζονται στα καταστήματα (82%) και όχι μέσω διαδικτύου.
-Το 30% δηλώνει ότι χρειάστηκε μια εβδομάδα για να αποφασίσει ποια τηλεόραση θα αγοράσει, ενώ το 28% λιγότερο από μια εβδομάδα.
-Τα βασικότερα κριτήρια προτίμησης μιας συγκεκριμένης συσκευής για τους Έλληνες καταναλωτές είναι, σύμφωνα με την έρευνα, η ποιότητα της εικόνας και η φήμη της μάρκας, ενώ η σύσταση από άλλους καταναλωτές παίζει πολύ μικρό ρόλο.
-Η έρευνα της TNS Pentor με θέμα την αγορά τηλεοράσεων, που διενεργήθηκε για λογαριασμό της εταιρείας Toshiba, πραγματοποιήθηκε σε έξι χώρες (Ελλάδα, Κροατία, Τσεχία, Πολωνία, Ρουμανία και Τουρκία), με την συμμετοχή ανθρώπων 20-60 ετών, στο χρονικό διάστημα 24 Νοεμβρίου - 15 Δεκεμβρίου 2011.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου