Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Παραίτηση με κραυγή!...Πισίνα στα παιδιά και όχι ναρκωτικά!

Με αυτά τα λόγια κλείνει την επιστολή παραίτησης, που υπέβαλε ο πρόεδρος του Νηρέα Λαμίας, Βασίλης Παπαδημητρίου, ο οποίος είχε δηλώσει δημόσια, ότι αν δεν βρεθεί λύση με στο θέμα της πισίνας, θα παραιτηθεί...και το έκανε.
Είναι δυνατόν η Λαμία, πρωτεύουσα νομού και περιφέρειας, να έχει ομάδα στο πόλο στην Α2 κατηγορία και να δηλώνει έδρα το Καρπενήσι και την Αθήνα;
Είναι δυνατόν να έρχονται στην ομάδα του Νηρέα Λαμίας τεράστιοι αθλητές σαν τον Θοδωρή Χατζηθεοδώρου και να μην έχουμε πισίνα;
 <<...H Λαμία δεν έχει την δύναμη να διεκδικήσει τα αυτονόητα , να δώσει στα παιδιά της πολιτισμό και σε αυτό φταίμε όλοι..>> δηλώνει στο LamiaReport.gr, ο παραιτηθείς πρόεδρος του Νηρέα Βασίλης Παπαδημητρίου.

Πότε επιτέλους θα λογοδοτήσουν αυτοί που ευθύνονται για το τέλμα αυτής της πόλης;;;;

Η δήλωση στο LamiaReport:

<<Τηρώντας αυτά τα οποία είχα πει δημόσια, δηλώνω την παραίτηση μου σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την μη διευθέτηση του θέματος της πισίνας. Η Λαμία έχει μια ομάδα με τεράστια ονόματα και δεν έχει πισίνα , Η Λαμία έχει 100 και πλέον μικρά παιδάκια να ασχολούνται με τον υγρό στίβο και δεν έχει πισίνα Η Λαμία έχει πρωταθλητές στον υγρό στίβο και δεν έχει πισίνα Η Λαμία έχει κόσμο που αγαπάει τον υγρό στίβο και δεν έχει πισίνα Η Λαμία έχει στις τάξεις της Ολυμπιονίκες και δεν έχει πισίνα Άρα λοιπόν η Λαμία δεν έχει την δύναμη να διεκδικήσει τα αυτονόητα , να δώσει στα παιδιά της πολιτισμό και σε αυτό φταίμε όλοι . Έτσι λοιπόν εφόσον δεν κατάφερα να δώσω το έναυσμα ώστε να συγκινηθούν κάποιοι ιθύνοντες και να σκύψουν πάνω στο πρόβλημα αυτό , θεωρώ ότι το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να παραιτηθώ και αν από αυτό συγκινηθούν κάποιοι τότε θα έχω καταφέρει κάτι . Επιλέγω δε αυτή την στιγμή για να τονίσω ότι όλη αυτή η κίνηση γίνεται από αγανάκτηση και όχι από αδυναμία γιατί ο ΝΗΡΕΑΣ ΛΑΜΙΑΣ διαθέτει την δύναμη (και όχι υλική) για να έχει στην ομάδα του αθλητές σαν τον ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΏΡΟΥ , ΤΟΝ ΛΟΥΔΗ ΤΟΝ ΦΛΕΓΚΑ και πολλών άλλων.>>


Η επιστολή παραίτησης του προέδρου του Νηρέα:

 <<Με αφορμή την έλευση αυτού του μεγάλου άνδρα στον σύλλογο μας (ΘΟΔΩΡΉ ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΏΡΟΥ)θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου να τον ευχαριστήσω θερμά για αυτή του την επιλογή καθώς και για τα τιμητικά λόγια που αφορούσαν το πρόσωπο μου. Καθόλου τυχαία δεν ήταν η προσφώνησή του ως «μεγάλου άνδρα» , γιατί πρώτον είναι περιττό να πω για την αθλητική του δραστηριότητα και κατά δεύτερον και σπουδαιότερο μόνο ένας μεγάλος άνδρας θα έπαιρνε τέτοια απόφαση να έρθει και να βοηθήσει μια πόλη και ένα άθλημα και κυρίως χωρίς να πάρει ένα ευρώ , μάλιστα σε αυτές τις δύσκολες εποχές. Κλείνοντας θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να κρατήσω το λόγο μου και να δηλώσω την παραίτηση μου από πρόεδρος του Νηρέα Λαμίας τηρώντας τα όσα είχα δηλώσει ότι αν δεν βρεθεί λύση στο θέμα τη πισίνας εγώ θα προβώ στην παραίτηση μου πράγμα και το οποίο κάνω . Όπως αθόρυβα τόσα χρόνια βοήθησα το άθλημα του water polo χωρίς καμία ιδιοτέλεια το ίδιο θα συνεχίσω να κάνω από άλλο πλέον μετερίζι . Ευχαριστώ θερμά όλους όσους είχαν τις ίδιες αγωνίες με εμένα και παλέψαμε μαζί για αυτές , ας με συγχωρέσουν που δεν αναφέρομαι ονομαστικά στον καθένα τους αλλά φοβούμαι ότι θα ξεχάσω κάποιον και δεν θα το ήθελα καθόλου . Κλείνω με μία κραυγή ….. πισίνα στα παιδιά και όχι ναρκωτικά>>

Ευχαριστώ πολύ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΝΗΡΕΑ ΛΑΜΙΑΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου