Οι «πρώτοι των πρώτων» στις εφετινές πανελλαδικές εξετάσεις ξεχωρίζουν. Ειδικά μετά τη βαθμολογική «σφαγή» που ακολούθησε την επιλογή εξαιρετικά απαιτητικών θεμάτων εφέτος στα Μαθηματικά και στη Φυσική.
Οι υποψήφιοι που έλαβαν μέρος στις εφετινές πανελλαδικές εξετάσεις έχουν τον πρώτο λόγο και στην πλειονότητά τους καταλήγουν σε ένα συμπέρασμα: το εξεταστικό σύστημα επιλογής των πρωτοετών φοιτητών πρέπει να αλλάξει...
«Τα θέματα εφέτος ήταν τραβηγμένα από κάθε άποψη» λέει στο «Βήμα» ο Χρήστος Μπέλεσης που συγκέντρωσε 18.909 μόρια και φιλοδοξεί να μπει στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Από τους πρώτους του 2ου Λυκείου Ηλιούπολης, ο Χρήστος δηλώνει ότι τα εφετινά διαγωνίσματα στα Μαθηματικά και στη Φυσική ήταν πραγματικά δύσκολα, ενώ συμπληρώνει ότι το περίφημο Β3 θέμα των Μαθηματικών είχε πέσει στο παρελθόν σε Ολυμπιάδα μαθηματικών στην Ιαπωνία! «Δεν καταλαβαίνω γιατί έβαλαν τόσο δύσκολα θέματα εφέτος» αναρωτιέται.
«Νομίζω όμως πως ο λόγος γι' αυτό τελικά είναι ότι πρόκειται να αλλάξει σύντομα το εξεταστικό σύστημα και πάντα σε αντίστοιχες περιόδους δυσκολεύουν τις συνθήκες για να φαίνεται μετά ανακουφιστική η αλλαγή» προσθέτει. Στο ερώτημα αν πιστεύει ότι το εξεταστικό σύστημα πρέπει τελικά να αλλάξει, ο Χρήστος απαντάει αμέσως «ναι», αλλά κρίνει ότι τα εξεταζόμενα μαθήματα πρέπει να παραμείνουν έξι, καθώς, αν γίνουν τέσσερα, μια πιθανή απώλεια σε ένα από αυτά θα στοιχίζει πολύ περισσότερο σε κάθε υποψήφιο.
Ο Φώτης Σιούταρης από το 5ο Γενικό Λύκειο Γλυφάδας, υποψήφιος με την Τεχνολογική Κατεύθυνση, έδωσε επίσης εξετάσεις στη Φυσική και στα Μαθηματικά και συμπλήρωσε 19.642 μόρια. Στα Μαθηματικά μάλιστα πέτυχε «άριστα». «Τα θέματα εφέτος ήταν απαιτητικά αλλά και περίεργα διατυπωμένα» δηλώνει. «Επεσε πανικός στα σχολεία» προσθέτει χαρακτηριστικά. Συμπληρώνει ότι το εξεταστικό σύστημα για την εισαγωγή σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ είναι πολύ απαιτητικό και πιεστικό για τους υποψηφίους και ότι η τελευταία τάξη του Λυκείου έχει χάσει το νόημά της και δεν είναι πια τάξη γενικής παιδείας αλλά μάλλον ένα προεξεταστικό στάδιο. Οπως αναφέρει, στόχος του είναι να μπει στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πολυτεχνείου.
«Εφέτος μας τσακίσανε...» λέει στο «Βήμα» η Μαίρη Γεροπέππα, που τελικά συμπλήρωσε 18.916 μόρια, στη Θετική Κατεύθυνση. Προσθέτει ότι τα διαγωνίσματα στα οποία έλαβε μέρος είχαν ιδιαίτερα αυξημένες απαιτήσεις, αλλά τελικά «όποιος έκανε μεθοδική προσπάθεια τα κατάφερε». Η Μαίρη δηλώνει ότι κατά τη γνώμη της το εξεταστικό σύστημα πρέπει να αλλάξει και θεωρεί ότι ορθότερο θα ήταν να αποφασίζουν τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ για τους φοιτητές τους. Οπως δηλώνει, όνειρό της είναι να μπει στην Ιατρική Σχολή.
Η Γρηγορία Μαρινάκη από το 6ο Λύκειο Νέας Σμύρνης συμπλήρωσε 18.284 μόρια. Προέρχεται από τη Θεωρητική Κατεύθυνση όπου εφέτος επίσης πολλά μαθήματα ήταν απαιτητικά. «Στο τέλος της προετοιμασίας μου είχα πραγματικά κουραστεί» αναφέρει στο «Βήμα». «Οποιος προσπαθεί όμως τα καταφέρνει» λέει χαμογελώντας. Προσθέτει ότι ήθελε να σπουδάσει σε Παιδαγωγικό Τμήμα για να γίνει εκπαιδευτικός, αλλά όλοι προσπαθούν να την αποτρέψουν λόγω του περιορισμού των θέσεων στη δημόσια εκπαίδευση. «Τελικά όμως θα επιλέξω με την καρδιά μου» λέει χαρακτηριστικά.
Δημοσιεύτηκε στο HeliosPlus στις 21 Ιουνίου 2013
Οι υποψήφιοι που έλαβαν μέρος στις εφετινές πανελλαδικές εξετάσεις έχουν τον πρώτο λόγο και στην πλειονότητά τους καταλήγουν σε ένα συμπέρασμα: το εξεταστικό σύστημα επιλογής των πρωτοετών φοιτητών πρέπει να αλλάξει...
«Τα θέματα εφέτος ήταν τραβηγμένα από κάθε άποψη» λέει στο «Βήμα» ο Χρήστος Μπέλεσης που συγκέντρωσε 18.909 μόρια και φιλοδοξεί να μπει στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Από τους πρώτους του 2ου Λυκείου Ηλιούπολης, ο Χρήστος δηλώνει ότι τα εφετινά διαγωνίσματα στα Μαθηματικά και στη Φυσική ήταν πραγματικά δύσκολα, ενώ συμπληρώνει ότι το περίφημο Β3 θέμα των Μαθηματικών είχε πέσει στο παρελθόν σε Ολυμπιάδα μαθηματικών στην Ιαπωνία! «Δεν καταλαβαίνω γιατί έβαλαν τόσο δύσκολα θέματα εφέτος» αναρωτιέται.
«Νομίζω όμως πως ο λόγος γι' αυτό τελικά είναι ότι πρόκειται να αλλάξει σύντομα το εξεταστικό σύστημα και πάντα σε αντίστοιχες περιόδους δυσκολεύουν τις συνθήκες για να φαίνεται μετά ανακουφιστική η αλλαγή» προσθέτει. Στο ερώτημα αν πιστεύει ότι το εξεταστικό σύστημα πρέπει τελικά να αλλάξει, ο Χρήστος απαντάει αμέσως «ναι», αλλά κρίνει ότι τα εξεταζόμενα μαθήματα πρέπει να παραμείνουν έξι, καθώς, αν γίνουν τέσσερα, μια πιθανή απώλεια σε ένα από αυτά θα στοιχίζει πολύ περισσότερο σε κάθε υποψήφιο.
Ο Φώτης Σιούταρης από το 5ο Γενικό Λύκειο Γλυφάδας, υποψήφιος με την Τεχνολογική Κατεύθυνση, έδωσε επίσης εξετάσεις στη Φυσική και στα Μαθηματικά και συμπλήρωσε 19.642 μόρια. Στα Μαθηματικά μάλιστα πέτυχε «άριστα». «Τα θέματα εφέτος ήταν απαιτητικά αλλά και περίεργα διατυπωμένα» δηλώνει. «Επεσε πανικός στα σχολεία» προσθέτει χαρακτηριστικά. Συμπληρώνει ότι το εξεταστικό σύστημα για την εισαγωγή σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ είναι πολύ απαιτητικό και πιεστικό για τους υποψηφίους και ότι η τελευταία τάξη του Λυκείου έχει χάσει το νόημά της και δεν είναι πια τάξη γενικής παιδείας αλλά μάλλον ένα προεξεταστικό στάδιο. Οπως αναφέρει, στόχος του είναι να μπει στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πολυτεχνείου.
«Εφέτος μας τσακίσανε...» λέει στο «Βήμα» η Μαίρη Γεροπέππα, που τελικά συμπλήρωσε 18.916 μόρια, στη Θετική Κατεύθυνση. Προσθέτει ότι τα διαγωνίσματα στα οποία έλαβε μέρος είχαν ιδιαίτερα αυξημένες απαιτήσεις, αλλά τελικά «όποιος έκανε μεθοδική προσπάθεια τα κατάφερε». Η Μαίρη δηλώνει ότι κατά τη γνώμη της το εξεταστικό σύστημα πρέπει να αλλάξει και θεωρεί ότι ορθότερο θα ήταν να αποφασίζουν τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ για τους φοιτητές τους. Οπως δηλώνει, όνειρό της είναι να μπει στην Ιατρική Σχολή.
Η Γρηγορία Μαρινάκη από το 6ο Λύκειο Νέας Σμύρνης συμπλήρωσε 18.284 μόρια. Προέρχεται από τη Θεωρητική Κατεύθυνση όπου εφέτος επίσης πολλά μαθήματα ήταν απαιτητικά. «Στο τέλος της προετοιμασίας μου είχα πραγματικά κουραστεί» αναφέρει στο «Βήμα». «Οποιος προσπαθεί όμως τα καταφέρνει» λέει χαμογελώντας. Προσθέτει ότι ήθελε να σπουδάσει σε Παιδαγωγικό Τμήμα για να γίνει εκπαιδευτικός, αλλά όλοι προσπαθούν να την αποτρέψουν λόγω του περιορισμού των θέσεων στη δημόσια εκπαίδευση. «Τελικά όμως θα επιλέξω με την καρδιά μου» λέει χαρακτηριστικά.
Δημοσιεύτηκε στο HeliosPlus στις 21 Ιουνίου 2013
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου