Έψαξαν, από όσα λέγονται, στις φωτογραφίες της παρέλασης, έψαξαν πολύ και ανακάλυψαν την έφηβη που μούτζωσε την εξέδρα των επισήμων.
Ανέλυσαν και την κίνησή της, προσπαθώντας να αποτυπώσουν το κάθε δευτερόλεπτο, το πώς το «οργάνωσε», πώς το «έστησε», λες και ήταν ο καλύτερος σκηνοθέτης του Χόλιγουντ ή ο πιο δυνατός καθοδηγητής ενός στιβαρού κόμματος.
Μια μαθήτρια είναι, φίλοι μου. Δεν φαντάζομαι να κρύβεται πίσω καμιά φοβερή συνωμοσία μαθητών, καθηγητών και γονιών.
Στάση αγανάκτησης, οργής και απαξίωσης δηλώνει η κίνησή της αυτή, η μούτζα στην εξέδρα των επισήμων.
Εμείς διδάξαμε και ωθήσαμε τους νέους να νιώθουν απαξίωση και για πρόσωπα αλλά και για θεσμούς.
Σάματις αφήσαμε εμείς τίποτα όρθιο, για να το σεβαστούν οι νέοι;
Σάματις τώρα, αυτές τις κρίσιμες στιγμές της εθνικής απαξίωσης και υποτέλειας, τις μετά την αγανάκτηση, τις μετά τα αρχικά ξεσπάσματα, τους μιλάμε για το μέλλον; Μήπως έχουν κάτι να πιστέψουν;
Κάναμε τις παρελάσεις πεδίο επίδειξης δυνάμεων αντιφρονούντων. Κατεβάσαμε και το στρατό. Όποιος ήθελε να πλησιάσει πιο κοντά από τα επιτρεπόμενα όρια ήταν αυτομάτως ύποπτος, επικίνδυνος, . μήπως και τρομοκράτης;;;
Σιδερόφρακτη και με «βίζα» και η επίσημη τελετή για τα 100 χρόνια της απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης.
Λες και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μην κοπάσει η αγανάκτηση, για να μεταμορφωθεί οπωσδήποτε σε οργή, . μήπως για να γίνει και τυφλό μίσος;
Και οι νέοι είναι πιο επιρρεπείς σε συναισθηματικές αντιδράσεις.
Τα κόμματα έπρεπε να κρατήσουν πιο υπεύθυνη στάση απέναντι στα τεκταινόμενα: ή δεν παίρνουμε μέρος ή καταγγέλλουμε γενικώς το θεσμό. Δεν ψάχνουμε να βρούμε ευκαιρία για σύγκρουση μια μέρα που θα έπρεπε να μας κρατά ενωμένους, μια μέρα που θα έπρεπε - με κάθε τρόπο - να δίνει μήνυμα ενότητας στους νέους αλλά και στους μεγαλύτερους.
Έχουμε πολλές άλλες ευκαιρίες για εναντίωση, για σύγκρουση, για διατύπωση επιχειρημάτων ενάντια σε λόγια και πράξεις που μας υποτιμούν, μας προσβάλλουν, μας απαξιώνουν.
Ας μην αφήνουμε αυτό το «άχαρο» χρέος σε μονάδες νέων ανθρώπων, που βαρέθηκαν να μας βλέπουν και να μας ακούν.
Δεν μου άρεσε η ενέργεια να αναζητήσουν την προκλητική διαμαρτυρία και να την σχολιάσουν, να την προβάλουν. Λίγο απέχουμε και από το να αναζητηθεί το σχολείο, η γραμμή της στοίχισης, άρα και η «ένοχη» μαθήτρια!! Και κάποιοι, ίσως να θυμηθούν τους παλιούς καιρούς, όταν παρακολουθούσαν τους μαθητές και στην εξωσχολική ζωή τους.
Θέλω να πιστεύω ότι όσοι «αναζήτησαν» και βρήκαν την μούτζα θα προστατέψουν το παιδί από τα αρπαχτικά, διαφορετικά θα μας βρουν αντιμέτωπους, και η αντίδρασή μας θα είναι εξαιρετικά δυναμική κατά παντός υπευθύνου.
Παληοτάκης
lamprakides.gr
Ανέλυσαν και την κίνησή της, προσπαθώντας να αποτυπώσουν το κάθε δευτερόλεπτο, το πώς το «οργάνωσε», πώς το «έστησε», λες και ήταν ο καλύτερος σκηνοθέτης του Χόλιγουντ ή ο πιο δυνατός καθοδηγητής ενός στιβαρού κόμματος.
Μια μαθήτρια είναι, φίλοι μου. Δεν φαντάζομαι να κρύβεται πίσω καμιά φοβερή συνωμοσία μαθητών, καθηγητών και γονιών.
Στάση αγανάκτησης, οργής και απαξίωσης δηλώνει η κίνησή της αυτή, η μούτζα στην εξέδρα των επισήμων.
Εμείς διδάξαμε και ωθήσαμε τους νέους να νιώθουν απαξίωση και για πρόσωπα αλλά και για θεσμούς.
Σάματις αφήσαμε εμείς τίποτα όρθιο, για να το σεβαστούν οι νέοι;
Σάματις τώρα, αυτές τις κρίσιμες στιγμές της εθνικής απαξίωσης και υποτέλειας, τις μετά την αγανάκτηση, τις μετά τα αρχικά ξεσπάσματα, τους μιλάμε για το μέλλον; Μήπως έχουν κάτι να πιστέψουν;
Κάναμε τις παρελάσεις πεδίο επίδειξης δυνάμεων αντιφρονούντων. Κατεβάσαμε και το στρατό. Όποιος ήθελε να πλησιάσει πιο κοντά από τα επιτρεπόμενα όρια ήταν αυτομάτως ύποπτος, επικίνδυνος, . μήπως και τρομοκράτης;;;
Σιδερόφρακτη και με «βίζα» και η επίσημη τελετή για τα 100 χρόνια της απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης.
Λες και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μην κοπάσει η αγανάκτηση, για να μεταμορφωθεί οπωσδήποτε σε οργή, . μήπως για να γίνει και τυφλό μίσος;
Και οι νέοι είναι πιο επιρρεπείς σε συναισθηματικές αντιδράσεις.
Τα κόμματα έπρεπε να κρατήσουν πιο υπεύθυνη στάση απέναντι στα τεκταινόμενα: ή δεν παίρνουμε μέρος ή καταγγέλλουμε γενικώς το θεσμό. Δεν ψάχνουμε να βρούμε ευκαιρία για σύγκρουση μια μέρα που θα έπρεπε να μας κρατά ενωμένους, μια μέρα που θα έπρεπε - με κάθε τρόπο - να δίνει μήνυμα ενότητας στους νέους αλλά και στους μεγαλύτερους.
Έχουμε πολλές άλλες ευκαιρίες για εναντίωση, για σύγκρουση, για διατύπωση επιχειρημάτων ενάντια σε λόγια και πράξεις που μας υποτιμούν, μας προσβάλλουν, μας απαξιώνουν.
Ας μην αφήνουμε αυτό το «άχαρο» χρέος σε μονάδες νέων ανθρώπων, που βαρέθηκαν να μας βλέπουν και να μας ακούν.
Δεν μου άρεσε η ενέργεια να αναζητήσουν την προκλητική διαμαρτυρία και να την σχολιάσουν, να την προβάλουν. Λίγο απέχουμε και από το να αναζητηθεί το σχολείο, η γραμμή της στοίχισης, άρα και η «ένοχη» μαθήτρια!! Και κάποιοι, ίσως να θυμηθούν τους παλιούς καιρούς, όταν παρακολουθούσαν τους μαθητές και στην εξωσχολική ζωή τους.
Θέλω να πιστεύω ότι όσοι «αναζήτησαν» και βρήκαν την μούτζα θα προστατέψουν το παιδί από τα αρπαχτικά, διαφορετικά θα μας βρουν αντιμέτωπους, και η αντίδρασή μας θα είναι εξαιρετικά δυναμική κατά παντός υπευθύνου.
Παληοτάκης
lamprakides.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου