Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Στον ''κάδο ανακύκλωσης'' στέλνει τα αιτήματα των δημοτών ο Δήμος Λαμιέων;

Στην προσπάθεια για καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη και την άμεση αντιμετώπιση καθημερινών προβλημάτων της Λαμίας ο Δήμος έχει διαφημίσει και προβάλλει τις περίφημες ψηφιακές υπηρεσίες, μέσα από τη καινούργια του ιστοσελίδα lamia.gr.
Λειτουργεί λοιπόν,ανάμεσα στα άλλα, ηλεκτρονική πλατφόρμα  όπου ο κάθε δημότης μπορεί να κάνει το αίτημα  και να παρακολουθεί την εξέλιξή μέχρι την τελική ολοκλήρωση του ή όχι.

Δυστυχώς όμως από ότι φαίνεται, από τις δύο περιπτώσεις που μας καταγγέλλονται, η υπηρεσία δεν λειτουργεί και τα αιτήματα των πολιτών πηγαίνουν στο καλάθι των αχρήστων,αυτή την φορά όμως με ηλεκτρονική μορφή.

Στην πρώτη περίπτωση γίνεται καταγγελία για παράνομη κατάληψη οδοστρώματος με συρματόπλεγμα.Το αίτημα καταχωρήθηκε στις 14 Νοεμβρίου 2013 αλλά φαίνεται να μην έχει καν αναληφθεί από τον υπεύθυνο!
Η δεύτερη περίπτωση αφορά αίτημα για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και έχει κατατεθεί στις 8 Νοεμβρίου 2013,χωρίς πάλι καμία πρόοδο, ούτε καν στην ανάληψή του από το αρμόδιο γραφείο του δήμου.

Ο Δήμος Λαμιέων στην νέα εποχή που βιώνουμε θα πρέπει να προσφέρει σύγχρονες υπηρεσίες αξιοποιώντας στο έπακρο τις ψηφιακές του δομές και να είναι άμεσα και ορατά τα αποτελέσματα στην επαφή του με τους δημότες.
Τέτοια περιστατικά αποτελούν ένα ακόμη γραφειοκρατικό εύρημα για καθυστέρηση στην λήψη αποφάσεων, ακυρώνουν την προσπάθεια του ευαισθητοποιημένου πολίτη,επιβραβεύουν την αυθαιρεσία εκθέτοντας τα μέγιστα την Δημοτική Αρχή αλλά και ακυρώνοντας στην πράξη την λειτουργία των Ψηφιακών Υπηρεσιών.

Σε επικοινωνία πάντως που υπήρξε με τον Δήμο Λαμιέων υπήρξε παραδοχή για την καθυστέρηση αυτή και παράλληλα υπόσχεση για ενεργοποίηση της υπηρεσίας προς όφελος των δημοτών.

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος23/1/14, 1:25 π.μ.

    Η εν λόγω συμπεριφορά προς τον πολίτη συνιστά τον νομικό όρο κακοδιοίκηση.
    Είναι παράνομη και αντισυνταγματική αφού προσβάλλει το συνταγματικό δικαίωμα αναφοράς στις αρχές(Σ.αρθρο 20,παρ.2),την υποχρέωση απάντησης των δημόσιων υπηρεσιών (Σ.αρθρο 10,παρ.3) καθώς και σειρά υποχρεώσεων που απορρέουν από τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας(Ν.2690/99).

    Οι δημόσιες υπηρεσίες, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, έχουν υποχρέωση να απαντούν στις αιτήσεις και να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων πολιτών, μέσα σε προθεσμία πενήντα (50) ημερών, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες.

    Η μη τήρηση των προαναφερόμενων προθεσμιών οδηγεί σε δικαίωμα του ενδιαφερόμενου πολίτη να υποβάλει αίτηση για την καταβολή πλήρους αποζημίωσης (άρθρο 7 του ν.3242/2004).
    Μπορει επίσης να απευθυνθεί στον Συνήγορο του πολίτη,στον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης καθώς και στο Σώμα Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.).

    Και οι δύο αναφερόμενες περιπτώσεις θεμελιώνουν το δικαίωμα στους πολίτες για διεκδίκηση αποζημίωσης και αναφοράς στις παραπάνω αρχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή