Πρόσφατα «εγκαινιάστηκε» η διπλή σήραγγα Καλλίδρομου, λίγο έξω από το Μώλο. Είτε θέλουμε, είτε όχι, σε δύο χρόνια τα τρένα θα περνάνε από εκεί.
Σίγουρα ο ΟΣΕ θα ιδιωτικοποιηθεί, σίγουρα θα χρυσοπληρώνουμε την κατά μισή ώρα γρηγορότερη διαδρομή, για Αθήνα.
Με τα έργα αυτά όμως, να ολοκληρώνονται, παρατηρήσαμε ότι η παλιά γραφική (μέχρι σήμερα σκέτη ταλαιπωρία) γραμμή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τουριστικούς λόγους!
Διαβάστε μια ακόμα πρόταση της ομάδας Η Γειτονιά μας:
Ως παράδειγμα τον οδοντωτό σιδηρόδρομο των Καλαβρύτων ή τα ξύλινα τρενάκια του Πηλίου, θα μπορούσε η παλιά γραμμή να είναι ακόμα ένα λόγος επίσκεψης και θεματική ξενάγηση με κύριο αξιοθέατο την γέφυρα του Γοργοποτάμου. Η διαδρομή θα ξεκινά από τη Λαμία, και παλιά ωραία Ξύλινα βαγόνια, θα μεταφέρουν σιγά σιγά τους επισκέπτες μέχρι και λίγο μετά τη γέφυρα ή γιατί όχι την Αμφίκλεια!
Ένα «εκπαιδευτικό» ταξίδι για μικρούς και μεγάλους, γύρω από την Ιστορία της γέφυρας αλλά και του ίδιου του ΟΣΕ. Ένα ταξίδι που μπορεί να πραγματοποιείται χειμώνα – καλοκαίρι.
Σε συνδυασμό με τις Θερμοπύλες, Κάστρο Λαμίας, Πλατανόδασος Σπερχειού και Εθνικού Δρυμού της Οίτης, θα μπορούμε να δεχόμαστε σχολεία Δημοτικού, γυμνασίου και Λυκείου τους χειμερινούς μήνες, τουρίστες από όλη την Ελλάδα και όχι μόνο το καλοκαίρι.
Το κόστος για κάτι τέτοιο είναι πολύ μικρό, ο Δήμος και η Περιφέρεια πρέπει να στηρίξουν αυτή την ιδέα, για να βγαίνουν τα πάγια έξοδα, αλλά με αυτό τον τρόπο θα διαφημίζεται η περιοχή μας σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνο.
Όραμα χρειάζεται και διάθεση για δουλειά από τους άρχοντές μας. Μια απλή ιδέα που αν λειτουργήσει σωστά θα φέρει πολύ κόσμο και γιατί όχι και έσοδα επιπλέον.
Ο τόπος μας έχει πολλά να δείξει σε έναν επισκέπτη αλλά ακόμα δεν τα έχουμε οργανώσει έτσι ώστε να είναι ελκυστικά. Φανταστείτε σχεδόν καθημερινά να έρχονται σχολεία του Έβρου, της Μαγνησίας, των Ιωαννίνων και από οπουδήποτε αλλού. Περιττό να γράψουμε το κέρδος από κάτι τέτοιο!
Με σεβασμό στο περιβάλλον που διασχίζει η γραμμή, σεβασμό στην μοναδική Ιστορία της Γέφυρας και γενικότερα της περιοχής, η Φθιώτιδα μπορεί να μπει δυναμικά στο χάρτη του τουρισμού. Το έχουμε ανάγκη, αλλά κυρίως, είμαστε υποχρεωμένοι να αναδείξουμε τα ιστορικά σημεία που πρόγονοί μας, μας κληροδότησαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ακόμη μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση είναι μια ιδέα που σε πολλές Ευρωπαϊκές πόλεις ήδη κάνουν: Ποδήλατο σε παλιές σιδηροδρομικές γραμμές. Είναι πολύ εύκολο, δείτε στη φωτογραφία πως γίνετε:
Ελπίδα να βρεθούν άνθρωποι που θα αντιληφθούν την ανάγκη για τέτοιου είδους «επενδύσεις»
mag24.gr
Σίγουρα ο ΟΣΕ θα ιδιωτικοποιηθεί, σίγουρα θα χρυσοπληρώνουμε την κατά μισή ώρα γρηγορότερη διαδρομή, για Αθήνα.
Με τα έργα αυτά όμως, να ολοκληρώνονται, παρατηρήσαμε ότι η παλιά γραφική (μέχρι σήμερα σκέτη ταλαιπωρία) γραμμή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τουριστικούς λόγους!
Διαβάστε μια ακόμα πρόταση της ομάδας Η Γειτονιά μας:
Ως παράδειγμα τον οδοντωτό σιδηρόδρομο των Καλαβρύτων ή τα ξύλινα τρενάκια του Πηλίου, θα μπορούσε η παλιά γραμμή να είναι ακόμα ένα λόγος επίσκεψης και θεματική ξενάγηση με κύριο αξιοθέατο την γέφυρα του Γοργοποτάμου. Η διαδρομή θα ξεκινά από τη Λαμία, και παλιά ωραία Ξύλινα βαγόνια, θα μεταφέρουν σιγά σιγά τους επισκέπτες μέχρι και λίγο μετά τη γέφυρα ή γιατί όχι την Αμφίκλεια!
Ένα «εκπαιδευτικό» ταξίδι για μικρούς και μεγάλους, γύρω από την Ιστορία της γέφυρας αλλά και του ίδιου του ΟΣΕ. Ένα ταξίδι που μπορεί να πραγματοποιείται χειμώνα – καλοκαίρι.
Σε συνδυασμό με τις Θερμοπύλες, Κάστρο Λαμίας, Πλατανόδασος Σπερχειού και Εθνικού Δρυμού της Οίτης, θα μπορούμε να δεχόμαστε σχολεία Δημοτικού, γυμνασίου και Λυκείου τους χειμερινούς μήνες, τουρίστες από όλη την Ελλάδα και όχι μόνο το καλοκαίρι.
Το κόστος για κάτι τέτοιο είναι πολύ μικρό, ο Δήμος και η Περιφέρεια πρέπει να στηρίξουν αυτή την ιδέα, για να βγαίνουν τα πάγια έξοδα, αλλά με αυτό τον τρόπο θα διαφημίζεται η περιοχή μας σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνο.
Όραμα χρειάζεται και διάθεση για δουλειά από τους άρχοντές μας. Μια απλή ιδέα που αν λειτουργήσει σωστά θα φέρει πολύ κόσμο και γιατί όχι και έσοδα επιπλέον.
Ο τόπος μας έχει πολλά να δείξει σε έναν επισκέπτη αλλά ακόμα δεν τα έχουμε οργανώσει έτσι ώστε να είναι ελκυστικά. Φανταστείτε σχεδόν καθημερινά να έρχονται σχολεία του Έβρου, της Μαγνησίας, των Ιωαννίνων και από οπουδήποτε αλλού. Περιττό να γράψουμε το κέρδος από κάτι τέτοιο!
Με σεβασμό στο περιβάλλον που διασχίζει η γραμμή, σεβασμό στην μοναδική Ιστορία της Γέφυρας και γενικότερα της περιοχής, η Φθιώτιδα μπορεί να μπει δυναμικά στο χάρτη του τουρισμού. Το έχουμε ανάγκη, αλλά κυρίως, είμαστε υποχρεωμένοι να αναδείξουμε τα ιστορικά σημεία που πρόγονοί μας, μας κληροδότησαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ακόμη μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση είναι μια ιδέα που σε πολλές Ευρωπαϊκές πόλεις ήδη κάνουν: Ποδήλατο σε παλιές σιδηροδρομικές γραμμές. Είναι πολύ εύκολο, δείτε στη φωτογραφία πως γίνετε:
Ελπίδα να βρεθούν άνθρωποι που θα αντιληφθούν την ανάγκη για τέτοιου είδους «επενδύσεις»
mag24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου