Σύσκεψη με τους 13 περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης πραγματοποίησε σήμερα το πρωί η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου με αντικείμενο τον προγραμματισμό της νέας σχολικής χρονιάς που θ' αρχίσει το Σεπτέμβριο με το νέο σχολικό χάρτη που θα προκύψει από τις συνενώσεις σχολείων.
Αναφορικά με τα προβλήματα που έχουν προκληθεί από τις συνενώσεις η κ. Διαμαντοπούλου υπεραμύνθηκε της πολιτικής της λέγοντας ότι σε κάθε περιφέρεια έχει γίνει σοβαρή και οργανωμένη δουλειά, ενώ πρόσθεσε ότι θα εξεταστούν οι συγκεκριμένες περιπτώσεις που υπάρχουν τεκμηριωμένες και ήρεμες προσεγγίσεις με παιδαγωγικά επιχειρήματα, χωρίς βία και απειλές.
Μετά το πέρας της συνάντησης η υπουργός δήλωσε ότι πέρα από το επίμαχο θέμα των συγχωνεύσεων συζητήθηκαν και επιμέρους ζητήματα όπως το ανθρώπινο δυναμικό, τα Προγράμματα Σπουδών και οι υποδομές.
Στον Γ. Παπανδρέου το πόρισμα για τις αλλαγές στην Τριτοβάθμια
Τα αποτελέσματα της συνεδρίασης του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (ΕΣΥΠ) παρέδωσαν στον πρωθυπουργό η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου και ο Πρόεδρος του Συμβουλίου, καθηγητής Αλέξανδρος Λυκουριώτης. Σύμφωνα με τα τελικά συμπεράσματα προκρίνεται η εισαγωγή των υποψηφίων σε σχολές και όχι σε τμήματα, ενώ υπήρξαν αρκετές ενστάσεις των συμμετεχόντων στο διάλογο για τη διασφάλιση του αδιάβλητου του νέου συστήματος.
Η Αννα Διαμαντοπούλου υπενθύμισε ότι το Εθνικό Συμβούλιο ιδρύθηκε από τον Γιώργο Παπανδρέου όταν ήταν υπουργός Παιδείας, και χαρακτήρισε «εξαιρετικά σημαντική βοήθεια» το πόρισμα του ΕΣΥΠ, προσθέτοντας ότι «θα λάβουμε πολύ σοβαρά υπόψη τα πορίσματα ενός οργάνου το οποίο μετά από πολλές συνεδριάσεις και με πολύ μεγάλη σοβαρότητα και τεκμηρίωση καταθέτει σήμερα τις προτάσεις του».
Σε ό,τι αφορά την πορεία υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων η υπουργός Παιδείας είπε ότι «είμαστε στην νομοπαρασκευαστική διαδικασία, λαμβάνουμε τα τελευταία κείμενα και πορίσματα της διαβούλευσης και όταν θα είναι έτοιμο θα παρουσιαστεί». Από την μεριά του ο κ. Λυκουργιώτης είπε ότι παρέδωσε στον πρωθυπουργό «τα πρακτικά των συνεδριάσεων του ΕΣΥΠ, τις ηχογραφημένες συζητήσεις και ένα συνοπτικό δικό μου κείμενο στο οποίο προσπαθώ να σκιαγραφήσω τις τάσεις που δημιουργήθηκαν και τις απόψεις που εκφράστηκαν».
Αναφορικά με τα προβλήματα που έχουν προκληθεί από τις συνενώσεις η κ. Διαμαντοπούλου υπεραμύνθηκε της πολιτικής της λέγοντας ότι σε κάθε περιφέρεια έχει γίνει σοβαρή και οργανωμένη δουλειά, ενώ πρόσθεσε ότι θα εξεταστούν οι συγκεκριμένες περιπτώσεις που υπάρχουν τεκμηριωμένες και ήρεμες προσεγγίσεις με παιδαγωγικά επιχειρήματα, χωρίς βία και απειλές.
Μετά το πέρας της συνάντησης η υπουργός δήλωσε ότι πέρα από το επίμαχο θέμα των συγχωνεύσεων συζητήθηκαν και επιμέρους ζητήματα όπως το ανθρώπινο δυναμικό, τα Προγράμματα Σπουδών και οι υποδομές.
Στον Γ. Παπανδρέου το πόρισμα για τις αλλαγές στην Τριτοβάθμια
Τα αποτελέσματα της συνεδρίασης του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (ΕΣΥΠ) παρέδωσαν στον πρωθυπουργό η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου και ο Πρόεδρος του Συμβουλίου, καθηγητής Αλέξανδρος Λυκουριώτης. Σύμφωνα με τα τελικά συμπεράσματα προκρίνεται η εισαγωγή των υποψηφίων σε σχολές και όχι σε τμήματα, ενώ υπήρξαν αρκετές ενστάσεις των συμμετεχόντων στο διάλογο για τη διασφάλιση του αδιάβλητου του νέου συστήματος.
Η Αννα Διαμαντοπούλου υπενθύμισε ότι το Εθνικό Συμβούλιο ιδρύθηκε από τον Γιώργο Παπανδρέου όταν ήταν υπουργός Παιδείας, και χαρακτήρισε «εξαιρετικά σημαντική βοήθεια» το πόρισμα του ΕΣΥΠ, προσθέτοντας ότι «θα λάβουμε πολύ σοβαρά υπόψη τα πορίσματα ενός οργάνου το οποίο μετά από πολλές συνεδριάσεις και με πολύ μεγάλη σοβαρότητα και τεκμηρίωση καταθέτει σήμερα τις προτάσεις του».
Σε ό,τι αφορά την πορεία υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων η υπουργός Παιδείας είπε ότι «είμαστε στην νομοπαρασκευαστική διαδικασία, λαμβάνουμε τα τελευταία κείμενα και πορίσματα της διαβούλευσης και όταν θα είναι έτοιμο θα παρουσιαστεί». Από την μεριά του ο κ. Λυκουργιώτης είπε ότι παρέδωσε στον πρωθυπουργό «τα πρακτικά των συνεδριάσεων του ΕΣΥΠ, τις ηχογραφημένες συζητήσεις και ένα συνοπτικό δικό μου κείμενο στο οποίο προσπαθώ να σκιαγραφήσω τις τάσεις που δημιουργήθηκαν και τις απόψεις που εκφράστηκαν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου