Συγκλονιστικά είναι τα στοιχεία της ποδηλατικής ομάδας League of American Bicyclists σχετικά με τα δυστυχήματα με θύματα ποδηλάτες στις ΗΠΑ.
Παρά τα παράπονα των οδηγών αυτοκινήτων που κατηγορούν συχνά τους ποδηλάτες για ανεύθυνη οδηγική συμπεριφορά με παραβιάσεις πινακίδων κυκλοφορίας και φωτεινών σηματοδοτών, οι αριθμοί δείχνουν διαφορετικά πράγματα.
Το 40% των δυστυχημάτων με νεκρούς ποδηλάτες οφείλεται σε “χτυπήματα από πίσω”, κοινώς τα αυτοκίνητα τους περνούν από πάνω. Δεύτερη αιτία είναι οι μετωπικές συγκρούσεις με 7%.
Από τα 238 μοιραία δυστυχήματα που συνέβησαν το 2013 στις ΗΠΑ με ευθύνη του οδηγού αυτοκινήτου, το 42% των οδηγών ήταν απρόσεκτοι, το 36% χτύπησε το ποδήλατο και εξαφανίστηκε και το 12% οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών.
Από την άλλη πλευρά, 94 θάνατοι θεωρείται ότι οφείλονται στα ίδια τα θύματα-ποδηλάτες για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας ή απροσεξία.
Παρόλα αυτά, καθώς ο ποδηλάτης είναι νεκρός οι υποθέσεις στοιχειοθετούνται από τις καταθέσεις των οδηγών αυτοκινήτων ή της αστυνομίας.
Η απουσία ορθών και αμερόληπτων διαδικασιών διαχείρισης υποθέσεων τέτοιου είδους αποτελεί μακροχρόνιο αίτημα ποδηλατικών οργανώσεων στις ΗΠΑ που μάλιστα διαμαρτύρονται ότο συχνά οι αστυνομικοί παίρνουν το μέρος των οδηγών.
Η πλειονότητα των δυστυχημάτων συμβαίνουν σε κεντρικές αρτηρίες των πόλεων που δεν διαθέτουν ποδηλατολωρίδες παρότι υπάρχει χώρος.
econews
Παρά τα παράπονα των οδηγών αυτοκινήτων που κατηγορούν συχνά τους ποδηλάτες για ανεύθυνη οδηγική συμπεριφορά με παραβιάσεις πινακίδων κυκλοφορίας και φωτεινών σηματοδοτών, οι αριθμοί δείχνουν διαφορετικά πράγματα.
Το 40% των δυστυχημάτων με νεκρούς ποδηλάτες οφείλεται σε “χτυπήματα από πίσω”, κοινώς τα αυτοκίνητα τους περνούν από πάνω. Δεύτερη αιτία είναι οι μετωπικές συγκρούσεις με 7%.
Από τα 238 μοιραία δυστυχήματα που συνέβησαν το 2013 στις ΗΠΑ με ευθύνη του οδηγού αυτοκινήτου, το 42% των οδηγών ήταν απρόσεκτοι, το 36% χτύπησε το ποδήλατο και εξαφανίστηκε και το 12% οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών.
Από την άλλη πλευρά, 94 θάνατοι θεωρείται ότι οφείλονται στα ίδια τα θύματα-ποδηλάτες για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας ή απροσεξία.
Παρόλα αυτά, καθώς ο ποδηλάτης είναι νεκρός οι υποθέσεις στοιχειοθετούνται από τις καταθέσεις των οδηγών αυτοκινήτων ή της αστυνομίας.
Η απουσία ορθών και αμερόληπτων διαδικασιών διαχείρισης υποθέσεων τέτοιου είδους αποτελεί μακροχρόνιο αίτημα ποδηλατικών οργανώσεων στις ΗΠΑ που μάλιστα διαμαρτύρονται ότο συχνά οι αστυνομικοί παίρνουν το μέρος των οδηγών.
Η πλειονότητα των δυστυχημάτων συμβαίνουν σε κεντρικές αρτηρίες των πόλεων που δεν διαθέτουν ποδηλατολωρίδες παρότι υπάρχει χώρος.
econews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου