Περνώντας σήμερα στα πλευρικά διόδια των Θερμοπυλών για Μπράλο βγάζω να πληρώσω 45λ. Όχι, μου λέει, 60λ.
Αυξήθηκαν από την 1η του χρόνου! Υπολογίζω την αύξηση: 33,33%!!!
Δεν πήρε κανείς χαμπάρι;
Το πήραμε όλοι απόφαση ότι στο εξής μόνο αυξήσεις θα έχουμε στα διόδια και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα;;
Γράφαμε πριν 2,5 σχεδόν χρόνια, στις 10.9.2014, με τίτλο “Διόδια: μια ακόμα επιλογή του πολιτικού συστήματος στα πλαίσια της ιδιωτικοποίησης και του φιλελευθερισμού της οικονομίας” μεταξύ των άλλων
«Το θέμα των διοδίων που προέκυψε τα τελευταία χρόνια με τις συμβάσεις παραχώρησης κατασκευής των κλειστών αυτοκινητοδρόμων στη χώρα μας, είναι θέμα της κεντρικής πολιτικής σκηνής και έχει να κάνει με τις επιλογές των κυβερνήσεων των δύο κομμάτων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Δυστυχώς οι αποφάσεις τους συνδέθηκαν άμεσα με τα συμφέροντα των μεγάλων κατασκευαστικών εταιρειών και των τραπεζών, που χρηματοδοτούν αυτά τα έργα. Οι ξένοι κολοσσοί με τον τρόπο τους βρήκαν πρόσφορο έδαφος σε πολιτικές και πολιτικούς, που ήταν και είναι αποφασισμένοι για κάθε είδους ιδιωτικοποίηση, χωρίς να νοιάζονται για το αποτέλεσμα…»
και
«….Με λίγα λόγια:
- δεν είμαστε ντε φάκτο κατά των διοδίων
- θεωρούμε ότι η "αυτοκίνηση" πρέπει να πληρώνει και τα έσοδα να είναι ανταποδοτικά, που να στοχεύουν στην ανάπτυξη των Μαζικών Μέσων Μεταφοράς και την ήπιας βιώσιμης μετακίνησης, που, κυρίως σε μεγαλύτερες αποστάσεις, εξυπηρετείται με τον σιδηρόδρομο, όπως γίνεται σε όλες σχεδόν τις χώρες. Να ενισχυθούν τα ΚΤΕΛ προκειμένου να μειωθεί το κόστος του εισιτηρίου. Σήμερα καταργούνται δρομολόγια των ΚΤΕΛ γιατί λένε ότι δεν βγαίνουν οικονομικά. Για να πάει για παράδειγμα κανείς από το Καρπενήσι στην Αθήνα μόνο με ΙΧ μπορεί να πάει. Το ΚΤΕΛ έχει μειώσει αρκετά τα δρομολόγια, ενώ στα χωριά δεν πάει καθόλου, γιατί είναι ασύμφορο.
Τώρα τι μπορεί να γίνει:
- να γίνει επαναδιαπραγμάτευση με διαφάνεια και αναθεώρηση των συμβάσεων που έχουν υπογραφεί με τις εταιρείες μειώνοντας πιθανόν το κατασκευαστικό πρόγραμμα ή αναθεωρώντας το χρονοδιάγραμμα. Η ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ κατάργηση των διοδίων και όλα αυτά που λέγονται ως αιτήματα προϋποθέτουν άλλες πολιτικές και κυβερνητικές πλειοψηφίες. Οι συμβάσεις έχουν δεσμεύσεις, που υπόκεινται σε διεθνείς κανόνες και θέλουν τους ανάλογους χειρισμούς για να αναθεωρηθούν. Και το ξέρουν νομίζω όσοι γενικά αντιδρούν. Αλλά το λένε, όπως κάποιοι λέγανε "εδώ και τώρα σοσιαλισμός"
- Να καταργηθούν τα διόδια, τα οποία έτσι κι αλλιώς δεν έχουν τη «νομιμότητα» που προβλέπεται και προκαλούν την κοινή λογική, δηλαδή εναλλακτικούς παράδρομους, τοπική μετακίνηση, ποιότητα κατασκευών κλπ με όποιο κόστος στις κατασκευές του Ε65»
Δείτε εδώ ολόκληρη την ανακοίνωση: http://pepla.blogspot.gr/2014/09/blog-post_27.html
Αυξήθηκαν από την 1η του χρόνου! Υπολογίζω την αύξηση: 33,33%!!!
Δεν πήρε κανείς χαμπάρι;
Το πήραμε όλοι απόφαση ότι στο εξής μόνο αυξήσεις θα έχουμε στα διόδια και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα;;
Γράφαμε πριν 2,5 σχεδόν χρόνια, στις 10.9.2014, με τίτλο “Διόδια: μια ακόμα επιλογή του πολιτικού συστήματος στα πλαίσια της ιδιωτικοποίησης και του φιλελευθερισμού της οικονομίας” μεταξύ των άλλων
«Το θέμα των διοδίων που προέκυψε τα τελευταία χρόνια με τις συμβάσεις παραχώρησης κατασκευής των κλειστών αυτοκινητοδρόμων στη χώρα μας, είναι θέμα της κεντρικής πολιτικής σκηνής και έχει να κάνει με τις επιλογές των κυβερνήσεων των δύο κομμάτων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Δυστυχώς οι αποφάσεις τους συνδέθηκαν άμεσα με τα συμφέροντα των μεγάλων κατασκευαστικών εταιρειών και των τραπεζών, που χρηματοδοτούν αυτά τα έργα. Οι ξένοι κολοσσοί με τον τρόπο τους βρήκαν πρόσφορο έδαφος σε πολιτικές και πολιτικούς, που ήταν και είναι αποφασισμένοι για κάθε είδους ιδιωτικοποίηση, χωρίς να νοιάζονται για το αποτέλεσμα…»
και
«….Με λίγα λόγια:
- δεν είμαστε ντε φάκτο κατά των διοδίων
- θεωρούμε ότι η "αυτοκίνηση" πρέπει να πληρώνει και τα έσοδα να είναι ανταποδοτικά, που να στοχεύουν στην ανάπτυξη των Μαζικών Μέσων Μεταφοράς και την ήπιας βιώσιμης μετακίνησης, που, κυρίως σε μεγαλύτερες αποστάσεις, εξυπηρετείται με τον σιδηρόδρομο, όπως γίνεται σε όλες σχεδόν τις χώρες. Να ενισχυθούν τα ΚΤΕΛ προκειμένου να μειωθεί το κόστος του εισιτηρίου. Σήμερα καταργούνται δρομολόγια των ΚΤΕΛ γιατί λένε ότι δεν βγαίνουν οικονομικά. Για να πάει για παράδειγμα κανείς από το Καρπενήσι στην Αθήνα μόνο με ΙΧ μπορεί να πάει. Το ΚΤΕΛ έχει μειώσει αρκετά τα δρομολόγια, ενώ στα χωριά δεν πάει καθόλου, γιατί είναι ασύμφορο.
Τώρα τι μπορεί να γίνει:
- να γίνει επαναδιαπραγμάτευση με διαφάνεια και αναθεώρηση των συμβάσεων που έχουν υπογραφεί με τις εταιρείες μειώνοντας πιθανόν το κατασκευαστικό πρόγραμμα ή αναθεωρώντας το χρονοδιάγραμμα. Η ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ κατάργηση των διοδίων και όλα αυτά που λέγονται ως αιτήματα προϋποθέτουν άλλες πολιτικές και κυβερνητικές πλειοψηφίες. Οι συμβάσεις έχουν δεσμεύσεις, που υπόκεινται σε διεθνείς κανόνες και θέλουν τους ανάλογους χειρισμούς για να αναθεωρηθούν. Και το ξέρουν νομίζω όσοι γενικά αντιδρούν. Αλλά το λένε, όπως κάποιοι λέγανε "εδώ και τώρα σοσιαλισμός"
- Να καταργηθούν τα διόδια, τα οποία έτσι κι αλλιώς δεν έχουν τη «νομιμότητα» που προβλέπεται και προκαλούν την κοινή λογική, δηλαδή εναλλακτικούς παράδρομους, τοπική μετακίνηση, ποιότητα κατασκευών κλπ με όποιο κόστος στις κατασκευές του Ε65»
Δείτε εδώ ολόκληρη την ανακοίνωση: http://pepla.blogspot.gr/2014/09/blog-post_27.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου