Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Π. Ζυγούρης για το Γ.Ν Λαμίας: Σοβαρές καταγγελίες για παράνομες συμπεριφορές, «κλίκες» και υπονόμευση!

Δελτίο σχετικά με την θητεία του στο Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας και το καθεστώς το οποίο λειτουργούσε εξέδωσε ο πρώην πλέον διοικητής του Γ.Ν Λαμίας Παναγιώτης Ζυγούρης.

Στην ανακοίνωση του μιλάει για πολλά και σοβαρά προβλήματα, όπως, έλλειψη ιατρικού, νοσηλευτικού και Διοικητικού προσωπικού, «γηρασμένο» τεχνολογικό εξοπλισμό (πχ. Αξονικός Τομογράφος κα), και σοβαρές ελλείψεις σε ιατροφαρμακευτικό υλικό.

Συν τις άλλοις αναφέρεται σε παράνομες συμπεριφορές εντός του ΓΝ Λαμίας, τις οποίες έχει καταγγείλει αρμοδίως και για υπονόμευση και στοχοποίηση σε καθημερινή βάση, από συγκεκριμένες ομάδες εντός και εκτός του Νοσοκομείου.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Όπως είναι γνωστό ο χώρος της Δημόσιας Υγείας μαστίζεται από διαφθορά, διαπλοκή, κακοδιαχείριση και μια διαρκή λεηλασία του δημόσιου χρήματος με θύματα τα ασφαλιστικά ταμεία, τον κρατικό προϋπολογισμό και τελικά τους ίδιους τους πολίτες.

Ειδικότερα το Νοσοκομείο Λαμίας ταλανίζεται από ετών από πολλά και σοβαρά προβλήματα, όπως, έλλειψη ιατρικού , νοσηλευτικού και Διοικητικού προσωπικού, «γηρασμένο» τεχνολογικό εξοπλισμό (πχ. Αξονικός Τομογράφος κα), και σοβαρές ελλείψεις σε ιατροφαρμακευτικό υλικό, ακόμα και σε σεντόνια).

Όλα αυτά καθώς και αρκετά άλλα έπρεπε να επιλυθούν με ένα προϋπολογισμό μειωμένο από 40.000.000-30.000.000 euro σε 14.000.000-15.000.000 euro.

Παρά το γενικότερο αρνητικό κλίμα και με πλήρη επίγνωση της κατάστασης που θα αντιμετώπιζα,
αποδέχθηκα τον διορισμό μου ως Διοικητή του ΓΝ Λαμίας, εμφορούμενος από ειλικρινή διάθεση προσφοράς και βαθιά προσήλωση στο υπηρεσιακό καθήκον μου. Δεν επεδίωξα να γίνω αρεστός, ούτε να εξασφαλίσω ανοχή από παντός είδους συμφέροντα, έναντι των οποίων η συγκρουσιακή μου πορεία, ήταν δεδομένη και αδιαπραγμάτευτη, αλλά με γνώμονα πάντα την νομιμότητα, προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να βελτιώσω την εικόνα και τις υπηρεσίες του Γ.Ν. Λαμίας.

Ερχόμενος, συνεπώς, από έτους και πλέον αντιμέτωπος με παράνομες συμπεριφορές εντός του ΓΝ Λαμίας, τις οποίες έχω καταγγείλει αρμοδίως, ουδεμία σχεδόν στήριξη έλαβα – πλην κάποιων εξαιρέσεων – από υπηρεσιακούς παράγοντες, θεσμικούς και μη του χώρου της υγείας. Αντιθέτως δέχθηκα ευθεία υπονόμευση και στοχοποιήθηκα βάναυσα σε καθημερινή βάση, από συγκεκριμένες ομάδες εντός και εκτός του Νοσοκομείου, έτσι ώστε να δοθεί προς τους πολίτες η ψευδής εικόνα αδυναμίας εκ μέρους μου στην λήψη αποφάσεων . Αναφέρω χαρακτηριστικά απόπειρα «παρασυγκεντρώσεων» μελών του ΔΣ, την εκ των προτέρων δεδομένη διαφωνία μελών του ΔΣ στις εισηγήσεις μου, ώστε να δοθεί μια πλασματική εικόνα αδυναμίας λήψης αποφάσεων, την «εκδίωξη» των αναπληρωματικών μελών από τις συνεδριάσεις του ΔΣ , οι οποίοι βεβαίως και δεν είχαν δικαίωμα ψήφου αλλά καλό ήταν να παρίστανται για να ενημερώνονται για τα σοβαρά ζητήματα, την κυριολεκτική εγκατάσταση κάποιων άλλων διορισμένων μελών του ΔΣ εντός του νοσοκομείου και την ανάληψη αρμοδιοτήτων «δίκην Διοικητού»

Στο πλαίσιο αυτό της έντεχνης αποδυνάμωσης και αποδόμησής μου, αντέδρασα και δεν δέχτηκα να είμαι Διοικητής υπό απαγόρευση ή καθ’ υπαγόρευση, πολλώ δε μάλλον δεν δέχτηκα να αποτελέσω το άλλοθι για μια θεσμική «Κολυμβήθρα του Σιλωάμ» για τις παράνομες συμπεριφορές που αναπτύσσονται εντός του νοσοκομείου. Και μολονότι για όλα τούτα ενημέρωσα εγκαίρως και αρμοδίως την 5η ΥΠΕ Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας, αλλά και το Υπουργείο Υγείας, ουδείς έως και σήμερα προέβη στην ουσιαστική αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων.

Επειδή «οι πολίτες ζητούν τον λογαριασμό» και επειδή τιμώ την εμπιστοσύνη των συνεργατών μου, του υγιούς τμήματος των υπαλλήλων του νοσοκομείου και των συμπολιτών μου, δηλώνω ότι, όσες παράνομες πράξεις ή πειθαρχικά παραπτώματα υπέπεσαν στην αντίληψή μου καθ’ όλη την διάρκεια της θητείας μου ως Διοικητού στο ΓΝ Λαμίας, τα έχω ήδη καταθέσει αρμοδίως και θα παρακολουθώ την πορεία τους.

Διότι η σιωπή είναι συνενοχή, διότι ο έλεγχος και η Νέμεσις άπτονται πλέον του κύρους του ΓΝ Λαμίας. Είναι η μόνη πειστική απάντηση σε αυτήν την εποχή της απαξίωσης της πολιτικής και των θεσμών και αποτελεί ηθικό χρέος για εμένα να δημιουργήσω συνθήκες δικαίωσης και κάθαρσης.

Σύντομα θα επανέλθω, αναφέροντας το έργο που επιτεύχθηκε κατά το διάστημα της θητείας μου, παρά τις προαναφερθείσες αντιξοότητες, αλλά και με περισσότερες εξηγήσεις.


Δρ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΖΥΓΟΥΡΗΣ

ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

ΤΕΩΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ Γ.ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΛΑΜΙΑΣ

lamianow.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου