Σε δημοσίευμα της εφημερίδας ΕΘΝΟΣ την 8-8-2010 αναφέρεται:
Στην ΕΘΕΛ, η οποία απασχολεί περίπου 7.000 άτομα, το ετήσιο κόστος του κάθε εργαζομένου ανέρχεται σε 48.200 ευρώ, .... Στον ΗΛΠΑΠ, στον οποίο απασχολούνται 1.518 άτομα, το κατά κεφαλήν κόστος εργασίας φτάνει τα 49.000 ευρώ, ............ Ο ΗΣΑΠ έχει αυτή τη στιγμή τους πιο... ακριβούς εργαζόμενους. Στην εταιρεία απασχολούνται 1.200 άτομα, καθένα εκ των οποίων κοστίζει ετησίως 86.000 ευρώ. ...... Η εταιρεία λειτουργίας του μετρό, που εμφάνισε πέρυσι για πρώτη φορά ζημίες 20 εκατομμυρίων ευρώ, οι οποίες αποδίδονται στην προεκλογική πρόσληψη 270 ατόμων, έχει χαμηλότερες μισθολογικές δαπάνες απ’ όλες τις προηγούμενες. Το κατά κεφαλήν κόστος των 1.688 εργαζομένων φτάνει τα 43.000 ευρώ, ενώ εκτιμάται ότι η εταιρεία θα επιστρέψει στην κερδοφορία με τη λήξη των συμβάσεων του προσωπικού που προσελήφθη προεκλογικά και τη συγκράτηση των εξόδων.
Τους... φτηνότερους εργαζόμενους απ’ όλους τους συγκοινωνιακούς φορείς διαθέτει το τραμ, με τον καθέναν από τους 700 απασχολούμενους να κοστίζει 34.000 ευρώ ετησίως. Ωστόσο, η περίπτωσή του αποτελεί δυσεπίλυτο γρίφο, καθώς το 2009 έκλεισε με ζημίες 23,7 εκατομμυρίων, με το κόμιστρο να του έχει αποδώσει μόλις 5,6 εκατομμύρια ευρώ.
Σήμερα 21-1-2013:
Οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς απεργούν (και πληρώνονται) για μια ακόμα φορά και ταλαιπωρούν χιλιάδες πολίτες γιατί .... δεν θέλουν να ενταχθούν στο ενιαίο μισθολόγιο «Απεργούν και πληρώνονται καθώς μετέρχονται διαφόρων κόλπων», είπε ο κ. Χατζηδάκης προαναγγέλλοντας την προσφυγή της διοίκησης των ΣΤΑ.ΣΥ στη Δικαιοσύνη.
Σύμφωνα με τον υπουργό στις 18 Ιανουαρίου στο ΜΕΤΡΟ απεργούσε το 48% των εργαζομένων, στον ΗΣΑΠ το 44% και στο Τράμ μόλις το 3,94%. Στις 19 Ιανουαρίου απεργούσε μόλις το 16% των εργαζομένων στο ΜΕΤΡΟ και χθες μόλις το 14%.
Παρ' όλα αυτά, σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη οι εργαζόμενοι πληρώνονται. Προφανώς, υποστήριξε ότι το πετυχαίνουν μέσω αδειών αλλά και παρεμβάσεων τους στο κέντρο ελέγχου
Στην ΕΘΕΛ, η οποία απασχολεί περίπου 7.000 άτομα, το ετήσιο κόστος του κάθε εργαζομένου ανέρχεται σε 48.200 ευρώ, .... Στον ΗΛΠΑΠ, στον οποίο απασχολούνται 1.518 άτομα, το κατά κεφαλήν κόστος εργασίας φτάνει τα 49.000 ευρώ, ............ Ο ΗΣΑΠ έχει αυτή τη στιγμή τους πιο... ακριβούς εργαζόμενους. Στην εταιρεία απασχολούνται 1.200 άτομα, καθένα εκ των οποίων κοστίζει ετησίως 86.000 ευρώ. ...... Η εταιρεία λειτουργίας του μετρό, που εμφάνισε πέρυσι για πρώτη φορά ζημίες 20 εκατομμυρίων ευρώ, οι οποίες αποδίδονται στην προεκλογική πρόσληψη 270 ατόμων, έχει χαμηλότερες μισθολογικές δαπάνες απ’ όλες τις προηγούμενες. Το κατά κεφαλήν κόστος των 1.688 εργαζομένων φτάνει τα 43.000 ευρώ, ενώ εκτιμάται ότι η εταιρεία θα επιστρέψει στην κερδοφορία με τη λήξη των συμβάσεων του προσωπικού που προσελήφθη προεκλογικά και τη συγκράτηση των εξόδων.
Τους... φτηνότερους εργαζόμενους απ’ όλους τους συγκοινωνιακούς φορείς διαθέτει το τραμ, με τον καθέναν από τους 700 απασχολούμενους να κοστίζει 34.000 ευρώ ετησίως. Ωστόσο, η περίπτωσή του αποτελεί δυσεπίλυτο γρίφο, καθώς το 2009 έκλεισε με ζημίες 23,7 εκατομμυρίων, με το κόμιστρο να του έχει αποδώσει μόλις 5,6 εκατομμύρια ευρώ.
Σήμερα 21-1-2013:
Οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς απεργούν (και πληρώνονται) για μια ακόμα φορά και ταλαιπωρούν χιλιάδες πολίτες γιατί .... δεν θέλουν να ενταχθούν στο ενιαίο μισθολόγιο «Απεργούν και πληρώνονται καθώς μετέρχονται διαφόρων κόλπων», είπε ο κ. Χατζηδάκης προαναγγέλλοντας την προσφυγή της διοίκησης των ΣΤΑ.ΣΥ στη Δικαιοσύνη.
Σύμφωνα με τον υπουργό στις 18 Ιανουαρίου στο ΜΕΤΡΟ απεργούσε το 48% των εργαζομένων, στον ΗΣΑΠ το 44% και στο Τράμ μόλις το 3,94%. Στις 19 Ιανουαρίου απεργούσε μόλις το 16% των εργαζομένων στο ΜΕΤΡΟ και χθες μόλις το 14%.
Παρ' όλα αυτά, σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη οι εργαζόμενοι πληρώνονται. Προφανώς, υποστήριξε ότι το πετυχαίνουν μέσω αδειών αλλά και παρεμβάσεων τους στο κέντρο ελέγχου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου