Η πρόταση για διερεύνηση λειτουργίας τραμ στην Λαμία είχε γίνει πριν από αρκετά χρόνια από τον Στέφανο Σταμέλλο ,ενσωματώθηκε στις προτάσεις της Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών Λαμίας και παρουσιάστηκε στην σύσκεψη που έγινε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου στις 16 Μαΐου 2011 με θέμα: «Πολιτική Τουρισμού και ανάδειξης του Δήμου Λαμιέων».
Διαβάστε την πολύ καλή αναλυτική παρουσίαση της ομάδας "Η Γειτονιά μας" στο mag24.gr:
Η Υψηλάντη με τραμ |
Ας τη δούμε βήμα – βήμα
Δημιουργούνται 2 γραμμές ΤΡΑΜ (καλύπτονται και οι τέσσερις εισόδους της πόλης)
1. ΓΡΑΜΜΗ 1 από Σταθμό Λιανοκλαδίου έως Νέα Μανγησία (μεγάλο μέρος θα γίνετε στην υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή του ΟΣΕ)
Σταυρός - ΚΕΥΠ- Aβέρωφ- Σατωβριάνδου- πλ.Πάρκου - Καποδιστρίου - Παπαποστόλου - Μαγνησία
Σταυρός - ΚΕΥΠ- Aβέρωφ- Σατωβριάνδου- πλ.Πάρκου - Καποδιστρίου - Παπαποστόλου - Μαγνησία
2. ΓΡΑΜΜΗ 2 από Νοσοκομείο έως το ΤΕΙ Λαμίας
Αγ.Παρασκευής – Υψηλάντου-πλ.Ελευθερίας-Ρήγα φεραίου- πλ.Πάρκου-Καποδιστρίου-Λεωνίδου-Αθηνών
Αγ.Παρασκευής – Υψηλάντου-πλ.Ελευθερίας-Ρήγα φεραίου- πλ.Πάρκου-Καποδιστρίου-Λεωνίδου-Αθηνών
Και οι δύο γραμμές θα συναντιούνται στη Πλ.Πάρκου για αλλαγή προορισμού των επιβατών.
3. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΛΑΜΙΑ – ΣΤΥΛΙΔΑ
Κυκλοφοριακό:
Με τις παραπάνω τρεις γραμμές σταθερής τροχιάς, λύνεται οριστικά το κυκλοφοριακό στην πόλη και δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους κατοίκους να πηγαινο-έρχονται στο κέντρο συνεχώς, χωρίς καθυστερήσεις.
Σε συνδυασμό με τη δημιουργία του κυκλικού περιφερειακού της πόλης, τα αυτοκίνητα θα παρκάρουν εκτός κέντρου, σε οργανωμένα πάρκινγκ, δίπλα σε σταθμούς του ΤΡΑΜ (π.χ ΤΕΙ Λαμίας, Ν.Μαγνησία, Σταυρός, Γαλανείκα κ.ά).
Σε όλους τους δρόμους που θα περνάνε τα ΤΡΑΜ δεν θα επιτρέπεται η στάθμευση αυτοκινήτων, σε μερικούς δρόμους θα επιτρέπεται η ήπια κυκλοφορία τους.
Κεντρικοί δρόμοι μετατρέπονται σε ήπιας κυκλοφορίας (όπως η Μακροπούλου – Διάκου – Καραισκάκη – Όθωνος – Καποδιστρίου κ.ά)
Με αυτόν τον τρόπο μετατρέπεται όλο το κέντρο σε έναν απέραντο ποδηλατόδρομο, χωρίς επιπλέον υποδομή και κυρίως χωρίς κάγκελα!
Μini Bus μπαίνουν στο κέντρο και τα ΤΑΧΙ, στους δρόμους τέλος της ήπιας κυκλοφορίας θα μετακινούνται τα οχήματα μόνο των κατοίκων του κέντρου.
Φανταστείτε μια πόλη με παρόμοια υποδομή πόσο θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ζούμε, μετακινούμαστε και το σημαντικότερο πόσο θα βελτίωση την ποιότητα ζωής μας.
μακαρι το ονειρο αυτο να γινη πραγματικοτητα
ΑπάντησηΔιαγραφή