Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

Δημοτικό Συμβούλιο Λαμιέων: Η αντιπολίτευση ζήτησε εξηγήσεις για την καταδίκη του αντιδημάρχου αλλά δεν πήρε απαντήσεις…(ηχητικό)

«Eπειδή όντως ετέθη ένα σοβαρό θέμα και αφορά εμένα και όχι τους πολίτες. Και η πολιτική ευαισθησία υπάρχει από την πλευρά μου και από τον απόντα αντιδήμαρχο σήμερα. Όμως η απουσία μου και η ενασχόληση μου σήμερα με το δημοτικό συμβούλιο δεν μου επέτρεψε να έχω πλήρη και καλή γνώση, παρόλο που μου τηλεφώνησε, και βεβαίως από αύριο θα είναι το θέμα που θα με απασχολήσει και θα πάρω τις πρέπουσες αποφάσεις… «.

Αυτή την απάντηση έλαβαν από τον δήμαρχο Λαμίας Νίκο Σταυρογιάννη, οι επικεφαλής των παρατάξεων της μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου, που ζήτησαν από τον κ. Σταυρογιάννη να πάρει θέση στα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με την αμετάκλητη καταδικαστική απόφαση του δικαστηρίου προς τον αντιδήμαρχο Α. Διαμαντάρα για το αδίκημα της πλαστογραφίας που του στερεί το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι.

Το θέμα έφεραν στο δημοτικό συμβούλιο οι επικεφαλής των συνδυασμών Μαρία Αντωνίου, Παναγιώτης Στασινός, Tάσος Χρονάς.

«Πρόκειται, για ένα ηθικό θέμα που δηλητηριάζει την εικόνα του Δημοτικού Συμβουλίου…» τόνισαν οι επικεφαλής της μειοψηφίας καλώντας τον Δήμαρχο να αποσαφηνίσει τη θέση του, εφόσον ο κ. Διαμαντάρας τοποθετήθηκε πρόσφατα από τον ίδιο, στην θέση του έμμισθου αντιδημάρχου.
«Το τι κάνουν οι έμποροι και οι επαγγελματίες στις εκλογές του Επιμελητηρίου είναι δικό τους θέμα. Εδώ όμως μιλάμε για το Δημοτικό Συμβούλιο και για μια δική σας επιλογή», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο κ. Χρονάς.

Ακούστε τις τοποθετήσεις των επικεφαλής της μειοψηφίας


Καθώς και την απάντηση του Δημάρχου Λαμιέων


Πηγή: lamianow.gr και Radionet 101.9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου