Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Βιογραφικό Υποψηφίων Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών Λαμίας: Γεράσιμος Αθανασόπουλος

Γεράσιμος Αθανασόπουλος
Γεννήθηκα στη Λαμία στις 18-09-1985 και μεγάλωσα στη συνοικία του παγκρατίου όπου και διαμένω μέχρι και σήμερα. Τελείωσα την Α΄/θμια και την Β΄/θμια εκπαίδευση στην πόλη μου και στη συνέχεια πέρασα στη σχολή Πολιτικών Δομικών Έργων (ΣΤΕΦ) όπου και αποφοίτησα.
Τελειώνοντας τα στρατιωτικά μου καθήκοντα εργάστηκα κοντά σε πολιτικούς μηχανικούς της πόλης μου. Τώρα εργάζομαι σε αλυσίδα καταστημάτων εμπορίου.

Έμαθα από αρκετά μικρός πως δεν υπάρχουν δεδομένα στη ζωή μας και πώς πρέπει να προσπαθούμε καθημερινά να βελτιώνουμε τον εαυτό μας και το περιβάλλον μας, βάζοντας στόχους και γερές βάσεις. Κάτι παρόμοιο με τις δομικές κατασκευές και τα έργα υποδομών που σπούδασα.
Με γνώμονα όλα αυτά θα ήθελα να προσφέρω,σε συνεργασία με άλλους συμπολίτες μου που επιθυμούν το ίδιο, για την δημιουργία ενός καλύτερου Δήμου.

Είμαι υποψήφιος με την Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών Λαμίας και τον υποψήφιο Δήμαρχο κ. Παναγιώτη Στασινό και ζητώ, με σεβασμό στα πρόσωπα των συμπολιτών μου, τη στήριξη για να δημιουργήσουμε καλύτερες συνθήκες διαβίωσης στον τόπο μας.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου