Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Φιλοκτήτειος Δρόμος, νέος αγώνας βουνού στην Οίτη

Ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Λαμίας και ο Πολιτιστικός Σύλλογος ΠΑΥΛΙΑΝΗΣ με την αρωγή του Δήμου Λαμιέων προκηρύσσουν τον 1ο ΟΡΕΙΝΟ ΑΓΩΝΑ ΔΡΟΜΟΥ μήκους 14200m. με την ονομασία "ΦΙΛΟΚΤΗΤΕΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ" στις 13/10/2013. Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί στον ορεινό όγκο της Οίτης με τόπο διεξαγωγής το χωριό Άνω Παύλιανη του Ν. ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
─ Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι ελεύθερα αθλούμενοι, αθλητές συλλόγων στίβου, αθλητές ορειβατικών συλλόγων κ.λ.π. αρκεί να έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους.
─ Για κάτω των 18 ετών θα πρέπει η δήλωση να γίνει συνοδεία
γονέα και με υπεύθυνη δήλωση αυτού.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Η δήλωση συμμετοχής υποβάλλεται από 9 Σεπτεμβρίου 2013 έως και 6 Οκτωβρίου 2013 .
Η δήλωση μπορεί να γίνει:
Α) Με on-line εγγραφή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://docs.google.com/.../viewform
Β) Με αποστολή της δήλωσης στον Ε.Ο.Σ. Λαμίας, fax: 22310 26786.
Γ) Για όσους διευκολύνονται στα γραφεία του Ε.Ο.Σ. Λαμίας, Παπακυριαζή 4 (Δευτέρα και Τετάρτη 20:00- 22:00).
Δ) Στο κατάστημα Season Sport Club Παπαθανασίου Παναγιώτης Βύρωνος 37.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Το αντίτιμο συμμετοχής στον αγώνα είναι 10 ευρώ.

ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Α) Με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό:
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: Αρ. Λογαριασμού: 5151-001988-570
ΙΒΑΝ: GR73 0172 1510 0051 5100 1988 570
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΑΜΙΑΣ
Β) Στα γραφεία του συλλόγου Ε.Ο.Σ. Λαμίας Παπακυριαζή 4, κατά τις ημέρες και ώρες που προαναφερθήκαν.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Για να θεωρηθεί έγκυρη η συμμετοχή σας θα πρέπει μαζί με τη δήλωση συμμετοχής να σταλεί η απόδειξη κατάθεσης της τράπεζας στον Ε.Ο.Σ. Λαμίας fax 2231026786. Στην αιτιολογία κατάθεσης πρέπει απαραίτητα να δηλώσετε το ονοματεπώνυμό σας.

ΕΠΑΘΛΑ
─ Σε όλους τους συμμετέχοντες αναμνηστικό καπέλο και μετάλλιο.
─ Στους τρείς πρώτους άντρες και στις τρείς πρώτες γυναίκες θα απονεμηθούν αντίστοιχα κύπελλα.

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ
Κάθε συμμετέχων πρέπει να έχει εξεταστεί πρόσφατα από γιατρούς, να χαίρει άκρας υγείας και να είναι σε κατάσταση να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του αγώνα. Σε κάθε περίπτωση όλοι οι αγωνιζόμενοι συμμετέχουν με αποκλειστικά δική τους ευθύνη. Οι διοργανωτές δεν έχουν καμία ευθύνη για ότι συμβεί σχετικά με θέματα υγείας που οφείλονται σε έλλειψη προληπτικού ιατρικού ελέγχου. Επίσης δε φέρουν ευθύνη για τυχόν ατύχημα που προκύψει κατά τη διεξαγωγή του αγώνα. Οι διοργανωτές δεσμεύονται ότι θα πάρουν όλα τα δυνατά προβλεπόμενα μέτρα προκειμένου να διεξαχθεί ο αγώνας με ασφάλεια.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
─ Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί στις 13/ 10/ 2013 στο χωριό Άνω Παύλιανη του Ν. Φθιώτιδος.
─ Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί από την πλατεία του χωριού στις 10:00 π.μ.
─ Η προσέλευση των αγωνιζομένων θα πρέπει να γίνει έως τις 09:00 π.μ. έτσι ώστε να δοθούν οι αριθμοί στους αθλητές.
─ Στον αγώνα θα υπάρχουν τρείς σταθμοί ελέγχου και ανεφοδιασμού (αναλυτικότερα στην περιγραφή της διαδρομής).
─ Το χρονικό όριο έγκυρου τερματισμού είναι 4 ώρες.
─ Στη δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να αναφέρονται ονοματεπώνυμο, ηλικία, φύλλο, τόπος διαμονής και τηλέφωνο.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ

Ο αγώνας ξεκινά από την πλατεία του χωριού Άνω Παύλιανη που βρίσκεται σε υψόμετρο 1007m. Η διαδρομή είναι κυκλική, διεξάγεται περιμετρικά του χωριού και το συνολικό μήκος της είναι 14.200m.. Η συνολική θετική υψομετρική είναι 581m. Αρχικά η διαδρομή κινείται μέσα στο χωριό και μετά από 914m. ανηφόρας βρισκόμαστε στα πάνω σπίτια του χωριού. Συνεχίζουμε δεξιά τραβερσάροντας τα πάνω σπίτια, σε δασικό δρόμο και μονοπάτι ελαφρά κατηφορικό και μετά από 618m. συναντάμε ασφαλτόδρομο. Tον ακολουθούμε για 147m. με ανηφορική πορεία. Κατόπιν στρίβουμε δεξιά ακολουθώντας δευτερεύοντα δασικό δρόμο κατηφορικό για 2546m. όπου και μπαίνουμε δεξιά σε δασικό μονοπάτι, ακολουθούμε το μονοπάτι κατηφορικά και μετά από 817m. συναντάμε το ρέμα της Παύλιανης, όπου και ο πρώτος σταθμός ελέγχου και ανεφοδιασμού (θα προσφέρονται νερό και ισοτονικό, απόσταση από την εκκίνηση 5042m.). Αφήνουμε τη ρεματιά και συνεχίζουμε ελαφρώς κατηφορικά για 525m. κυκλώνοντας μια μικρή φυσική λίμνη. Βρισκόμαστε στο χαμηλότερο υψομετρικό σημείο του αγώνα 749m.. Ακολουθούμε δευτερεύοντα δασικό δρόμο για πολύ λίγο και αμέσως μπαίνουμε σε μονοπάτι το οποίο μας οδηγεί στην ρεματιά. Η διαδρομή πλέον γίνεται ανηφορική και κινείται παράλληλα με τη ρεματιά περνώντας με γεφύρια δεξιά και αριστερά από αυτή. Η πυκνή βλάστηση, τα περάσματα από τα γεφύρια και οι μικροί καταρράκτες που συναντούμε κάνουν το τοπίο μαγευτικό. Μετά από διαδρομή 2170m. συναντάμε τον κεντρικό δρόμο τον οποίο διασχίζουμε κάθετα και αντικρίζουμε το δεύτερο σταθμό ελέγχου και ανεφοδιασμού (θα προσφέρονται νερό, ισοτονικό και τζέλ, απόσταση από τον 1ο σταθμό 2695m.). Συνεχίζουμε την ανηφορική διαδρομή σε μονοπάτι δεξιά και αριστερά της ρεματιάς, στο ίδιο μαγευτικό τοπίο και μετά από 2600m. αφήνουμε αριστερά μας τη ρεματιά και κινούμαστε δεξιά. Στην αρχή για πολύ λίγο σε δευτερεύοντα δασικό δρόμο που μετατρέπεται σε μονοπάτι διασχίζοντας λιβάδια, φτάνουμε μετά από 760m. στο μέγιστο υψόμετρο 1161m. όπου συναντάμε τον τρίτο σταθμό ελέγχου και ανεφοδιασμού (θα προσφέρονται νερό και ισοτονικό, απόσταση από τον 2ο σταθμό 3360m.). Από το σημείο αυτό η διαδρομή γίνεται κατηφορική διασχίζοντας πότε δευτερεύοντα δασικό δρόμο και πότε μονοπάτι σε χορτολιβαδικές εκτάσεις και μετά από 2392m. βρισκόμαστε στο πάνω μέρος του χωριού, ακολουθούμε τον κεντρικό δρόμο για 706m. και τερματίζουμε στην πλατεία του χωριού.

ΣΗΜΑΝΣΗ
─ Η διαδρομή είναι πάρα πολύ καλά σηματοδοτημένη εύκολη η διάβασή της ακόμη και από αρχάριους.
─ Έχει γίνει με σταθερά σημάδια πάνω σε δένδρα και σε πάσσαλους όπου έχει κριθεί αναγκαία.
─ Το χρώμα της σήμανσης είναι άσπρο- κόκκινο.
─ Επίσης θα τοποθετηθούν κορδέλες άσπρου- κόκκινου χρώματος σε μεγάλη πυκνότητα σε όλο το μήκος της διαδρομής.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στο blog του αγώνα: http://filokthteios-road.blogspot.gr/
Ε.Ο.Σ Λαμίας: τηλ. και fax 2231026786
Παπαθανασίου Παναγιώτης 6974423866 (Ε.Ο.Σ. Λαμίας)
Ζωγράφος Βαγγέλης 6974734689 (Πολ. Σύλλογος Παύλιανης)
Θα φροντίσουμε να υπάρξει συνεχής ενημέρωση με φωτογραφίες και χάρτες στην ηλεκτρονική σελίδα.

Ο Ε.Ο.Σ Λαμίας και ο Πολιτιστικός Σύλλογος Παύλιανης σας καλούν να έλθετε και να συμμετάσχετε σε αυτή τη μαγευτική διαδρομή, στο πανέμορφο βουνό της Οίτης.