Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Οι πέντε λόγοι που μου αρέσει η Λαμία τον Αύγουστο

Δεχθήκαμε το παρακάτω email από αναγνώστριά μας, που μας παραθέτει 5 λόγους που προτιμά τη Λαμία άδεια:

Με αφορμή το πολύ αστείο θέμα σας, ότι θα κάνετε στην ταράτσα της πολυκατοικίας σας, ηλιοθεραπεία και μοχίτοτσίπουρο πάρτυ, ήθελε να σας επισημάνω κάτι που παρατήρησα αυτές τις μέρες που η Λαμία είναι άδεια…

Εμένα μου αρέσει πολύ έτσι για τους παρακάτω λόγους:

1ον βρίσκω θέση πάρκινγκ αμέσως, όσο σκέφτομαι τη στιγμή που θα επιστρέψουν και θα κάνω πάλι ατελείωτους γύρους για να βρω μια θέση…. Τρελαίνομαι. Μένω στο ύψος του θεάτρου, τραγικό το πρόβλημα στάθμευσης!

2ον τα βράδια κοιμόμαστε με ανοιχτά παράθυρα, μιας και ούτε μηχανάκι, φωνές ή οτιδήποτε άλλο μας ξυπνά. Απόλυτη ησυχία, μέσα στο κέντρο της Λαμίας!
3ον Οποια δουλειά και αν θες να κάνεις, παντού λιγοστός κόσμος και τελειώνεις γρήγορα. Σου μένει και χρόνος για καφέ στην πλατεία…

4ον Επειδή είμαστε πολύ λίγοι αυτοί που ξεμείναμε, σε όποιο μαγαζί και να πάμε, είτε για ρούχα, είτε για καφέ ή φαγητό, όλοι μας εξυπηρετούν λες και είμαστε βασιλιάδες! Ζούμε και εμείς κάποιες μέρες σαν «πλούσιοι»

5ον Εγώ που είμαι και κοπέλα (αδέσμευτη), έχω πιο πολλά «τυχερά» μιας και ο ανταγωνισμός είναι πολύ πολύ μικρότερος… παίζω σχεδόν μόνη μου!(αν καταλάβατε τι εννοώ)

Για όλα τα παραπάνω, έχω λατρέψει τις τελευταίες μέρες την έρημη Λαμία. Βέβαια αστειεύομαι και περιμένω πως και πως τα Λαμιωτάκια μου να γυρίσουν… απλά ας το καθυστερήσουν λίγο ακόμα… φιλία και καλό καλοκαίρι

Στελλίτσα - βέρα Λαμιώτισα

Στο mag24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου