Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Ξυλοδαρμός ανηλίκου σε κατασκήνωση της Χριστιανικής Εστίας Φθιώτιδας!

Έστειλα τα 2 μεγάλα παιδιά μου 15 και 12 χρονών στην κατασκήνωση της Χριστιανικής Εστίας που εδρεύει στο Ελευθεροχώρι Φθιώτιδας. Το Σάββατο κατά την αναχώρηση τους από την Λαμία , έμαθα ότι το λεωφορείο το οποίο μετέφερε τα παιδιά και ενώ ήταν ακόμη στην Λαμία παρουσίασε πρόβλημα υπερθέρμανσης της μηχανής. Το πρόβλημα μεταφράστηκε μετά από λίγο στο να μείνουν επάνω στο επικίνδυνο σημείο της διαδρομής Λαμίας - Μπράλου , με το λεωφορείο να βγάζει καπνούς.
Τα παιδιά κατέβηκαν έμειναν στον επικίνδυνο δρόμο μέσα στον καύσωνα μέχρι που μεταφέρθηκαν με ιδιωτικά ΙΧ στην κατασκήνωση.

Την επόμενη ημέρα με παίρνει τηλέφωνο ο μικρός μου υιός και μου λέει κλαίγοντας ¨έλα να με πάρεις γιατί κάποιος με χτύπησε¨, πήρα το αυτοκίνητο και ανέβηκα να πάρω και τα 2 παιδιά από εκεί. Τον μικρόν υιό μου 12 ετών τον είχε χτυπήσει ένα παιδί ηλικίας 16 με 17 χρονών, με γροθιά στο δεξί του μάτι και του είχε γυρίσει και το χέρι (υπάρχει καταγραφεί στο γενικό νοσοκομείο Λαμίας για τα τραύματα).

Και εγώ σαν πατέρας σας ρωτώ για αυτά 2 συμβάντα που έγιναν μέσα σε ένα 24ωρο, γιατί δεν σταμάτησε κανείς από τους συνοδούς το λεωφορείο νωρίτερα αφού υπήρχε ένδειξη βλάβης και ενώ ήταν ακόμη στην Λαμία, γιατί δεν με ειδοποίησε κανείς και μετέφερε τα παιδιά μου με ΙΧ αφού εγώ τα έστειλα με το λεωφορείο για ασφάλεια, γιατί αναγκάστηκα εγώ να πάρω τα παιδιά μου από την κατασκήνωση και το συγκεκριμένο παιδί είναι ακόμη εκεί, και γιατί μέχρι σήμερα δεν με έχει ενημερώσει κανείς για όλα αυτά. Ακόμη περιμένω απαντήσεις και για τα 2 συμβάντα.

Ευχαριστώ πολύ.

Αναγνώστης στο Lamiareport

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου