Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Κανείς δεν κόβει απόδειξη...

Αγαπητέ κύριε Στούπα,
Βρέθηκα το Σάββατο 21-4-2012 σε κεντρική αθηναϊκή σκηνή με την σύζυγο μου (τα ακριβή στοιχεία στην διάθεση όποιου υπεύθυνου ευαισθητοποιηθεί) όπου η ελάχιστη κατανάλωση ήταν 50 ευρώ για τα δύο άτομα.Στην υποδοχή δεν μας έδωσαν κανένα εισιτήριο ούτε και έφεραν κάποια απόδειξη όταν καθίσαμε στο τραπέζι μας και σερβιριστήκαμε το ποτό μας.Τελειώνοντας το πρόγραμμα κατάλαβα ότι ούτε αποδείξεις θα εκδίδονταν αν δεν τις ζητούσαμε αφού σε άλλους ελάχιστους γύρω μας που ζήτησαν διέκρινα μία προσπάθεια από τους σερβιτόρους κωλλησιεργείας και αναβολής. Ζήτησα να πληρώσω και αφού η σερβιτόρος πήρε τα 50 ευρώ πήγε να απομακρυνθεί. Διαμαρτυρήθηκα για την απόδειξη και πήρα την απάντηση ότι οι αποδείξεις εκδίδονται όλες μαζί στο τέλος. Όταν αντέτεινα ότι είχε ήδη τελειώσει το πρόγραμμα μετά από λίγο μου έφεραν (μόνο σε εμένα!) την απόδειξή μου που δυστυχώς μετά από τόση μουρμούρα και λόγω του χαμηλού φωτισμού δεν ήλεγξα. Διαπίστωσα αργότερα ότι αντί για 50 ευρώ ήταν για 40 ευρώ αφού είχαν αφαιρέσει 10 ευρώ προφανώς για την ελάχιστη κατανάλωση για την οποία ουδέποτε εξέδωσαν οποιαδήποτε απόδειξη (φαντάζομαι ότι αυτό είναι κάποιο απ΄τα δοκιμασμένα τρυκ των φοροκλεπτών).

Χειρότερη όμως εντύπωση και από αυτό μου έκανε η αδιαφορία της πλειονότητας των πελατών οι οποίοι πλήρωσαν και ουδέποτε αναζήτησαν την απόδειξη που δεν τους δόθηκε, έστω και λειψή. Θλίβομαι περισσότερο γιατί είμαι σίγουρος ότι για τους περισσότερους εξ΄αυτών υπεύθυνοι για το χάλι μας είναι οι Γερμανοί και όσοι άλλοι αρνούνται να συντηρήσουν με τα χρήματά τους την συλλογική μας αφασία και την μακαριότητά μας ότι στο τέλος κάποιος θα μας κανακέψει και θα μας φροντίσει.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία

Με εκτίμηση

Μιχάλης Καραγιαννόπουλος
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

Υ.Γ. Το μαγαζί ήταν υπερπλήρες και κατά την εκτίμησή μου είχε πάνω από 300 πελάτες.


Πηγή:www.capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου