Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Σε αδιέξοδο οδηγεί τους ιατρούς ο ΕΟΠΥΥ

Διαβάστε την επιστολή που δημοσιοποίησε ιατρός της πόλης μας, για τους λόγους που τον ώθησαν να διακόψει την σύμβασή του από τον περιβόητο ΕΟΠΥΥ,στον οποίο προσέφερε τις υπηρεσίες του εδώ και 2.5 μήνες.
Να σημειωθεί πως το Δημόσιο οφείλει δεδουλευμένα 14-16 μηνών στου συμβεβλημένους ιατρούς, με αποτέλεσμα πολλά ιδιωτικά ιατρεία να έχουν πρόβλημα βιωσιμότητας αφού έχουν μεγάλα τρέχοντα λειτουργικά έξοδα.

''Αξιότιμοι συναδελφοι,
Σας γνωστοποιώ την από 16/3/2012 δήλωση ανάκλησης της σύμβασης μου με τον ΕΟΠΥΥ.
Η αιτία που με οδήγησε στην απόφαση να συμβληθώ με το φορέα είναι η ίδια με αυτή που με ωθεί τώρα να ανακαλέσω την απόφασή μου :
"Ούτε μια ώρα δίχως πρόβλημα, εδώ κι επτά-οκτώ μήνες, ούτε η απαραίτητη τροφή για μια εβδομάδα, πριν η μιζέρια με γονατίσει ξανά. Κι επιπλέον, παρ' όλη αυτή την εξαθλίωσή μου, είχα παραμείνει τίμιος, απόλυτα τίμιος. Ο Θεός να με συγχωρεί, όμως τι ηλίθιος που ήμουν! Αν αυτή εδώ τη στιγμή βρω στο δρόμο τον κουμπαρά ενός μαθητή, το μοναδικό όρε μιας φτωχής χήρας, θα τα μαζέψω και θα τα χώσω στην τσέπη μου αδίστακτα, και θα κοιμηθώ πάνω τους ξένοιαστος όλη τη νύχτα. Δεν είχα περάσει αλώβητος από τόσες απίστευτες δυσκολίες, η υπομονή μου είχε εξαντληθεί, ήμουν έτοιμος για όλα. [...]"
Knut Hamsun, “Η πείνα”

Γιαβάρας Γεώργιος, Οφθαλμίατρος''

Η επιστολή δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του Ιατρικού Συλλόγου Φθιώτιδας

1 σχόλιο:

  1. Καραγιαννίδης Κ. Κατερίνη7/9/12, 1:47 π.μ.

    Την τιμιότητα και την ακεραιότητα μπορείς να διατηρήσεις και εκτός ΕΟΠΥΥ. Ο κόσμος γύρω σου γι αυτό θα σε εκτιμά και όχι για τον ξέγνοιαστο ύπνο που θα κάνεις επάνω στα ευρήματά σου. Μην επιτρέψεις στις δυσκολίες που πέρασες, να σε βγάλουν από το δρόμο, που οι γονείς σου σού έδειξαν να βαδίσεις. Μείνε ο εαυτός. Προτίμησε να χάσεις κάτι άλλο, όχι όμως εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή