Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Μας βάζουν πρόστιμο για την δική τους ανευθυνότητα(!)

Στην πλατεία Πάρκου, ακριβώς στην γωνία πριν την οδό Δροσοπούλου, υπάρχει διαγράμμιση για διάβαση πεζών, υπάρχει όμως στο ίδιο σημείο και θέση σχεδιασμένη για παρκάρισμα με κάρτα. Η θέση ήταν σχεδιασμένη πριν από την διαγράμμιση, αλλά όταν αυτή έγινε δεν σβήστηκε. Καθημερινά υπάρχουν προβλήματα και δημιουργούνται διενέξεις και τόσο καιρό οι υπεύθυνοι δεν έχουν φροντίσει να το διορθώσουν.
Διαβάστε την καταγγελία αναγνώστριας:

Αναφέρομαι στους υπεύθυνους της Δημοτικής αστυνομίας του Δήμου ΛΑΜΙΕΩΝ. Σήμερα ,25/11/2011 πάρκαρα το αυτοκίνητο μου στην οδό Χαντζοπούλου 17,(Πλ. Πάρκου) σε θέση παρκαρίσματος ορισμένη από το δήμο και έχοντας βάλει τη σωστή κάρτα. Δυστυχώς όμως βρήκα μια κλίση στο αυτοκίνητο μου ,με την αιτιολογία ότι είχα παρκάρει πάνω σε διάβαση πεζών. Αναρωτιέμαι ποιανού είναι το σφάλμα τελικά δικό μου ή αυτών που είχαν σχεδιάσει την συγκεκριμένη θέση παρκαρίσματος πάνω στη διάβαση? Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η ειρωνεία του υπαλλήλου με τον οποίο είχα τηλεφωνική επικοινωνία για το αν γνωρίζω τον Κ.Ο.Κ. Και καλά εγώ δεν τον γνωρίζω ,αυτοί που σχεδίασαν τις θέσεις δεν το γνώριζαν? Να σημειωθεί ότι η διαγράμμιση για τη θέση παρκαρίσματος είναι πιο έντονη από αυτή της διάβασης πεζών. Δεν μ΄ ενόχλησε τόσο το πρόστιμο , κύριοι υπεύθυνοι του δήμου ,όσο η ανευθυνότητα σας αλλά και το θράσος του υπαλλήλου σας.Και ορμώμενη απ΄ αυτό έχω δύο ερωτήματα να σας απευθύνω: Κανείς από εσάς ή τους υπαλλήλους σας δεν εντοπίσατε το συγκεκριμένο λάθος και να το διορθώσετε? Αλλά και πάλι, μήπως σκόπιμα το αφήνετε για εισπρακτικούς λόγους ,μιας και όπως πληροφορήθηκα πολλοί συμπολίτες μας πέφτουν καθημερινά στην ίδια "παγίδα" με εμένα στο συγκεκριμένο σημείο;

Αναγνώστρια

lamiareport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου