Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Γράμμα από τον Μαυρογιαλούρο

Πήρα την παρακάτω επιστολή από τον πρώην υπουργό κ.Μαυρογιαλούρο και κατανοώντας πλήρως τις θέσεις του την δημοσιεύω.
Αγαπητοί κύριοι
Δια πολλοστήν φοράν διαβάζω εις τον Τύπον δημοσιεύματα και δηλώσεις πολιτικών που αναφέρονται στο όνομά μου, σαν παράδειγμα ανεπαρκούς και φανφαρόνου πολιτικού.
Αισθάνομαι κατάφορα αδικούμενος ιδίως όταν οι σύγχρονοι πολιτικοί άνδρες (και γυναίκες) με στόμφο δηλώνουν «οι Μαυρογιαλούροι δεν έχουν θέση στην πολιτική».
Συνηθισμένοι εις τα ψεύδη, ξεχνούν ότι μπορεί μεν να υπήρξα ανεπαρκής πολιτικός, αλλά ευθύς ως ανακάλυψα την ανεπάρκειάν μου και την εξ αυτής προκαλουμένην ζημίαν εις την χώραν και τους πολίτας, ΠΑΡΗΤΗΘΗΝ.
Αυτή και μόνο η πράξις μου είναι υπεραρκετή δια να με διαχωρίσει από τον εσμόν που έχει κατακλύσει την πολιτικήν ζωήν του τόπου.
Εγώ δεν εχρηματίσθην ποτέ, και οι διάφοροι παρατρεχάμενοί μου που το έπραξαν εσιχτιρίσθησαν αρκούντως.
Μπορεί να εθεώρουν την πολιτικήν ως μίαν κοινωνικήν υψηλού επιπέδου ενασχόλησιν, η οποία μου προσέφερε αναγνωρισιμότητα, κύρος, ισχύν, προνόμια, νέας γνωριμίας και άλλα πολλά έναντι πέντε δέκα υπογραφών και δυό τριών παρουσιών εις εγκαίνια και θεμελιώσεις.
Ενόμιζα αφελώς και αδικαιολογήτως ότι ο λαός και οι ψηφοφόροι μου διήγον βίον αναλόγως εύκολον. Βλέπετε υπουργείον – σπίτι – δεξιώσεις – τραπεζώματα, είχα αποξενωθεί από τον κόσμον.
Ευθύς ως διαπίστωσα την πραγματικότητα, εθύμωσα με εμέ, εντράπην δι’ εμέ και απεχώρησα.
Έκτοτε δεν ενθυμούμαι να με εμιμήθει ουδείς. Κατόπιν τούτου παρακαλώ όλους να μην αναφέρονται στο εξής εις εμέ ως το απόλυτον δείγμα αναξίου πολιτικού.
Η Βουλή σήμερα είναι γεμάτη από τέτοιους.
Μετά τιμής
Ανδρέας Μαυρογιαλούρος
Πρώην υπουργός

Για την αντιγραφή
Γιάννης Γούδας
http://www.pressinaction.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου