Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

ΙΚΑ: Το πρώτο ραντεβού σε 40 μέρες!

Δευτέρα 20-12-2010 παίρνω τηλέφωνο το 184 να κλείσω ραντεβού με Νευρολόγο η Ψυχίατρο για να γράψω φάρμακα συγγενικού μου προσώπου με χρόνιες παθήσεις. Η υπεύθυνη στο 184 μου λέει ότι δεν υπάρχουν συμβάσεις του ΙΚΑ με τέτοιες ειδικότητες στη Λαμία. Μου δίνει ένα αριθμό να επικοινωνήσω με το ΙΚΑ Λαμίας. Απο το ΙΚΑ Λαμίας μου λένε να πάω στα Ιατρεία του ΙΚΑ (3ος όροφος , 35 γραφείο). Πάω και βλέπω μια ουρά με 40 με 50 άτομα! Φεύγω. Σε κάποιο σημείο βλέπω μια ανακοίνωση που λέει ότι τα φάρμακα που ανέφερα μπορούν να γραφούν και από Παθολόγο. Παίρνω τηλέφωνο ξανά το 184. Το πρώτο ραντεβού για Παθολόγο 1-2-2010 δηλαδή μετά από ημέρες!!! Δεν έχω άλλη επιλογή το κλείνω .
Την ίδια μέρα χρειάστηκα και εγώ ιατρικές υπηρεσίες. Με την ασφάλεια του Δημοσίου που έχω πήγα σε γιατρούς της επιλογής μου και τελείωσα πολύ γρήγορα.
Γιατί οι ασφαλισμένοι του ΙΚΑ να μην εξυπηρετούνται με τον ίδιο τρόπο που εξυπηρετούνται και οι ασφαλισμένοι του Δημοσίου? Η λογική των ραντεβού και των συμβάσεων έχει αποδειχθεί στη πράξη ότι δεν λειτουργεί ούτε στοιχειωδώς γιατί ακολουθείται τόσα χρόνια ταλαιπωρώντας αφάνταστα τους ασφαλισμένους του ΙΚΑ?

Καλοδήμος Δημήτρης

1 σχόλιο:

  1. Την ίδια απορία έχω επί χρόνια. Μπορεί να το εξηγήσει κανείς; Για ποιό λόγο τόση ταλαιπωρία, άσε που οι υπηρεσίες που προσφέρονται δεν είναι οι αναμενόμενες των εισφορών γι'αυτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή