Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Βιογραφικό Υποψηφίων της Πρωτοβουλίας:Γεώργιος Τ. Γιάννακας

Γεώργιος  Τ.  Γιάννακας
Γεννήθηκα στη Στυλίδα το 1969 όπου τελείωσα τις σχολικές μου σπουδές (1986) και σπούδασα Φυσική στη Σχολή Θετικών Επιστημών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνας (1986-1990). Ακολούθως στην ίδια Σχολή τελείωσα (1993) το Μεταπτυχιακό μου στην Ηλεκτρονική και τις Τηλεπικοινωνίες (Μ.Sc.) ενώ βρίσκομαι στο τελικό στάδιο έρευνας της διδακτορικής διατριβής (Phd) μου, στο Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών & Δικτύων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (2005- ).

Είμαι μόνιμος καθηγητής Β’/θμιας Εκπ/σης από το 1998 με την ειδικότητα του Φυσικού Ραδιοηλεκτρολόγου (Ρ/Η) και υπηρετώ στο 3ο Γενικό Λύκειο Λαμίας από το 2007, όπου και μετατέθηκα από το ΓΕ.Λ. Στυλίδας όπου υπηρετούσα αρχικά. Από το 2007-2009 υπηρέτησα και στο Σχολείο 2ης Ευκαιρίας Λαμίας (ΣΔΕ) με απόσπαση και είμαι πιστοποιημένος εκπαιδευτής Ενηλίκων από το ΥΠΔΒΜ και το ΕΚΕΠΙΣ.

Aπό το 1995-1998 δίδασκα Φυσική και Χημεία σε Φροντιστήριο Β’/θμιας Εκπ/σης ιδιοκτησίας μου στη Λαμία. Παράλληλα δίδασκα μαθήματα Τηλεπικοινωνιών, Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής σε Δημόσια ΙΕΚ (1994-2002) αλλά και στο Τμήμα Ηλεκτρονικής της ΣΤΕΦ του ΤΕΙ Λαμίας (1996-σήμερα).

Διαμένω τα τελευταία 16 χρόνια στη Λαμία. Ενοχλούμαι πολύ από την ηχορυπαίνουσα πόλη μας αλλά και από την ύπουλη μα επικίνδυνη αθόρυβη Ηλεκτρομαγνητική Μόλυνση που σκιάζει την ηρεμία της ατομικής και κοινωνικής μας ζωής.

Πιστεύω στον εθελοντισμό και θεωρώ ότι τα πράγματα αλλάζουν μόνο αν ενεργοποιηθεί ο κάθε πολίτης και αδράξει την ευκαιρία να διαμαρτυρηθεί, να βρει λύσεις και να βελτιώσει με πράξεις, έργα και συμμετοχή την ποιότητα ζωής του στον ιστό της πόλης.

Σας καλώ να στηρίξετε την έκθεσή μου στα Δημοτικά δρώμενα αλλά επιθυμώ και τη συμμετοχή σας στα κοινά μέσω της Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών Λαμίας.

Από τον καναπέ μας πάντως, τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου