Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Η ΄΄Στάση για κλάματα΄΄ στο zougla.gr



Στάση για κλάματα

Ένας αναγνώστης μας έστειλε αυτή την απίστευτη φωτογραφία από τη Λαμία. Υποτίθεται πως είναι στάση λεωφορείου, μόνο που, όπως μπορείτε να δείτε, οι υπεύθυνοι που την τοποθέτησαν, έκαναν ένα βασικό λάθος.

Την έβαλαν ανάποδα. Η στάση δεν βλέπει στο δρόμο, αλλά στον τοίχο του δημοτικού γηπέδου της Λαμίας.

Εκτός αν στη Λαμία, τα λεωφορεία εμφανίζονται από το πεζοδρόμιο.

Την ίδια ώρα, μπροστά από τη στάση, στο δρόμο, έχουν τοποθετηθεί τρεις κάδοι σκουπιδιών.

Ποιος, άραγε, θα καταφέρει να καθίσει σε αυτή τη στάση που πρώτον δεν θα έχει τη δυνατότητα να δει αν έρχεται το λεωφορείο και δεύτερον πόσα λεπτά μπορείς να αντέξεις δίπλα σε τρεις κάδους σκουπιδιών;

Μάλλον οι υπεύθυνοι πρέπει να κοιτάξουν ξανά τα σχέδια και, δεν μπορεί, αυτή τη φορά θα βρουν το λάθος και θα το διορθώσουν.

Εδώ μπορείτε να δειτε το άρθρο στο zougla.gr.

4 σχόλια:

  1. ο ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΣ9/8/10, 10:45 π.μ.

    Εδώ πραγματι γελάνε .
    Ο ευαισθητοποιημένος φωτογράφος θα έπρεπε κατ΄αρχάς να καταλάβει, ότι του κάδους κάποιοι τους έχουν μετακινήσει μπροστά στην στάση αλλά και η στάση όπως όλες οι στάσεις του Μινι Bus έχουν τοποθετηθεί με αυτό τον τρόπο για συγκεκριμένους λόγους τους οποίους θα μπορούσε να τους εξηγήσει η αρμόδια Τεχνική Υπηρεσία, όσο δε για τον γεμάτο κάδο της Ανακύκλωσης πιθανόν να μην γνωρίζει ότι υπάρχει πρόβλημα με την επαρκια προσωπικού γι΄αυτό και έχουν γίνει πιο αραιά τα δρομολόγια της Ανακύκλωσης κάτι όμως που θα ληθεί σύντομα αφού ολκληρώνεται η διαδικασία πρόσληψης εποχιακού προσωπικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος9/8/10, 2:25 μ.μ.

    Δεν ξέρω αν ο δημότης που κάθεται στην στάση και περιμένει το λεωφορείο γελάει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος10/8/10, 8:18 μ.μ.

    Όποια κι αν είναι η αλήθεια, είναι μια πραγματικότητα. Ο Δήμος Λαμίας αδυνατεί να διαχειριστεί τα σκουπίδια, την βασικότερη υποχρέωσή του. Όχι μόνο την ανακύκλωση, απλά την ανακύκλωση την υπονομεύει και την συκοφαντεί, που είναι διπλά επικίνδυνο. Η παλαιότερη των υποχρεώσεων των Δήμων ήταν η συγκέντρωση και η αποκομιδή των σκουπιδιών για μια πόλη καθαρή. Πάντα ίσχυε και ισχύει "η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά". Αυτό παλιότερα το σέβονταν οι δήμαρχοι, γι' αυτό πολλές φορές παρακολουθούσαν και επέβλεπαν την αποκομιδή οι ίδιοι, πχ ο Παπασιόπουλος έβγαινε μαζί με τα συνεργεία από τις 6 το πρωί για να έχει την πόλη καθαρή. Ο κ Κοτρωνιάς, και οι συν αυτώ, δεν σέβονται δυστυχώς τίποτα, γι΄αυτό χάθηκε η αρχοντιά της πόλης. Αυτοί πώς μπορεί να συνεχίζουν να είναι "άρχοντες";; Μήπως είναι μια αντίθεση και αντίφαση; ή μήπως ετοιμάζουν την ιδιωτικοποίηση της καθαριότητας; Εδώ ιδιωτικοποιούν τον πολιτισμό, δεν θα ιδιωτικοποιήσουν τα σκουπίδια; Η μόνη πολιτιστική προσφορά που έχει ο δήμος όλη τη θερινή περίοδο είναι οι δωρεάν προβολές 13 ταινιών και μάλιστα έχουν να το λένε. Δεν θέλω να εκφράσω άποψη για την ποιότητα, όχι των ταινιών αλλά της κόπιας...

    Ευτυχώς που υπάρχουν τα Λελέικα και το ΧΩΡΑ και έχουν οι λαμιώτες μια δυνατότητα.
    Καημένε λαμιώτη... ξύπνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος18/8/10, 7:40 μ.μ.

    Αυτό το για όλα φταίνε οι άλλοι μου φέρνει αγανάκτηση. Εμ πάσει περιπτώση είναι γεγονός ότι για τη μεταφορά των κάδων δε φταίει ο Κοτρωνιάς. Ο Δήμαρχος όμως και ο εφόρου ζωής αρμόδιος αντιδήμαρχος φταίνε και παραφταίνε για την έλλειψη καθαριότητας. Δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία για την έλλειψη προσωπικού. Γιατί πάντα οι εποχιακοί ήταν τεχνικό και εργατικό προσωπικό; Δε θέλουμε ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, καθαριστές όλο τον χρόνο; Η "ανακάλυψη" της μεταπολίτευσης με την εποχιακή εργασία είχε ως επίσημη δικαιολογία την εποχική αύξηση των αναγκών σε δημόσιες υπηρεσίες. Ανεξάρτητα αν κατέληξε σε όργιο ρουσφετιών βουλευτών και αυτοδιοικητικών. Ακόμα όμως και με τις υπάρχουσες συνθήκες η καθαριότητα επιβάλεται να είναι σε πρώτη προτεραιότητα και χωρίς υποχωρήσεις. Αλλά ας μάθει πρώτα ο συμπαθής - κατά τα άλλα - "αρμόδιος" τα δρομολόγια έστω της αποκομιδής και μετά ας συζητήσουμε για προβλήματα που ειλικρινά δεν οφείλονται στην έλλειψη προσωπικού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή